mikä vaikuttaa nyt

Urts!Todellakin pallojuomaa. :open_mouth:

Hyi viddu pirtua! :angry: Kerran ostanu jotn American Spirit tms… 95,6 volttista tais olla. Ja muutenkin noi kirkkaat, ei o mun mieleen, aina oksettaa ja puistattaa, ainut mitä kirkkaista ja yleensäkkin viinoista juo mielellään on Whiskey: varsinkin jenkkiviskit Jack Daniel’s ja Jim Beam :sunglasses: . Bissee tulee muuten litkittyä pääasiassa ja punaviiniä, satunnaisesti lonkeroo ja muita litkuja. Nii ja meneehän noi kirkkaatkin kännis ja paremman puuttees niinko nytki 40% Talu viinaa litkin :blush: (sain ni halvalla) nyt tää menee jo jotenki ko puoli pulloo vetäny lantrattuna jääteehen :wink:

Joo otin 60mg lisää eli yhteensä 100mg ja olot oli about samaa tasoo kuin 3mg alpoa mutta paljon mukavemmat. Väsytti ehkä vähän enemmän. Kauan tää vaikutus about kestää. Ruvennu jo kyllä laimeneen onneks. Ei tämä nyt kovin viihteellinen nappula ole. Mutta sainpahan testattua joten 1 bentso vähemmän kiikarissa. Uneen varmasti mainio. Tosin 40mg ei sanonut oikein mitään joten 60mg joutuis ottamaan varmaankin että sais yhtä väsyttävän vaikutuksen kuin tsolpideemistä 10mg nokittamalla.

Jossitä kohta taas polttais yhen jointin… ois kyllä hyvä säästellä tonne iltaan niin vois sitten mennä nukumaan sitten hetken rötväämisen jälkeen.

Mitämitämitä, Spiritus Fortis on puhtainta alkoo maan päällä. Juominen sit roikkuu siit, mitä blandingii käyttää. Sokeria pitää olla, maut oman maun mukkaan. :smiley:

Mä otin kerran kunnon huikan raakaa pirtua ja koko suu meni tunnottomaksi ja ääni lähti. petollista juomaa, en oikeastaan ikinä juo.

No mutta toki bourbonitkin on laatua, ja vieläpä sitä parhainta oikeassa tilanteessa, etenkin Beam… Jack nyt on vähän nynnyjuomaa… spiritusta en ole koskaan kokeillut. 80 holttinen absintti taitaa olla flindoista se vahvin, jota olen kiskonut kituseen. Stydimmät voi jo tehdä tiukkaa. :open_mouth: :angry:

Pirtust ei tuu oikeestaan minkäänläista darraa. JOS ei jua muita aineit sekaa.

Apteekkipirtu (ihan respalla), lätkä imovanee, telari. Koht ruokaa ja odottelen et tuleeks mimmosii oloja…

:open_mouth: miten oot saanu respan pirtuun?

hyi widdu pirtua, ekan ja vikan kerran maistettuani lähti tunto kurkusta
hetkeksi ja sitä seurasi hillitön laattaamissessio. oikeesti, puhdasta liuotinta, ei ei ei… viskeistä taas bourbonit ei kyl uppoa ollenkaan mut kaikki muut sitäkin paremmin, varsinkin jameson, black bush etc… laphroaig on vielä testaamatta, kuulemma aika herkkua :unamused:

voivoi teit sortavalan poikii. No juu, pirtu on miesten juoma. Esansseilla ja lanttaamalla saat siittä ihan sen makust mitä haluut.

Jointti + 10mg tsolpideemiä

Ah aika semmonen paksun orgastinen olo… noh nyt sitten pää tyynyyn kiltisti. Kiltti poika huomenna dmt:tä juu puspus

Vastailkaa ny tonne ayahuasca topikkiin mun kyssäreihi !!! :angry:

Bisseä kokeillaan, jos se vaikka hjelppis.

Mä meen kyllä pirtusta ihan eritavalla sekasin kun mistään muusta viinasta, en kyllä juo enää.

Väsymys vaikuttaa muuten nyt aika vahvasti.

koni, bisse… ja nyt röökil…

Bisse, hasa, sopivampi ilmasto ja pirtu. :unamused:

Selvyys… ja nyt budipaukuille —>

pari bissee… xanorei feat kahvi ja sit pari pesällistä kukkaa… oivoi

Sopiva olotila alkost + savuist. Ei vieläkään tarvii ryynei. Hyvä minä. :smiley:

Kofeiinia taas tabletteina muutama sata mg, 0,5 riva, 10mg cipralex. Eipä muuta taida olla, tainno nikotiini ny aina :confused: . Illemmalla vois ton Talu viinan lopun juoda pois :angry: