mikä vaikuttaa nyt

Totaalisopiva kombo Rivatrilia, virtaa ja punkkua. (Eli kaikkia vain vähän.) Tyksin.

(Ei sillä että ketään kiinnostaisi mutta tahdon nyt hehkuttaa silti. :slight_smile: )

1. olut tässä just menossa. Toissa päivänä tuli oltua suht kovassa tuubassa. Eilen oliki sit fiilikset sen mukaset ja piti olla aika vahvassa bentsotokkurassa koko päivän. Tänään aamul oliki jo selkeesti parempi olo. Yhden stilkkarin otin herättyäni ja jotain tunti sit kävin ostaan 12-päckin koffia, jonka aattelin tässä pikkuhiljaa päivän mittaan tissutella, ni ei tuu kankkusta huomiseks ja pysyy ahdistus poissa. Huomenna varmaan pärjäileeki sit jo ihan normi lääkityksellä.

Aika hiostava ilma. Ei ees aurinko paista, mut silti sellanen allö kostean kuuma ilma.

Kukka ja 40mg tematsepaamia plaah pitäiskö ottaa noi 60mg lisää jos vaikka tuntuiskin vähän (ei edes väsytä)… onko järkee ottaa nyt lisää vai säästää toi 60mg toiselle päivälle ja ottaa täysin tyhjään mahaan ?

Olishan se tietysti parempi säästää et on sit seuraavanaki pvnä jotai, tai ite aina yritän säästellä mut ei siit mitn tuu, aina kaikki menee mitä on saatavilla :confused: . Toisaalta vedä ny loputki 60mg, tuskin se myöhemmin paljo sen paremmin mitn sanoo ko nytkää toi 40mg.

Kauhia kamis ja helle!Päähän tässä räjähtää ja Olvikin vaan pierettää.

10mg diapami & cocis cola

Jollain on sentään annokset kohdallansa ainakin tämän mukaan. Hyvä vaan. Musta tuntuu, että mulla olis lukenu tossa 10 x 10mg Diapam :slight_smile:

Kuumuus, hiki ja pakastekylmä bisse. Mut en valita kuumuutta. Tos on järvi 5m:n pääs.

Nojoo, ei sitä kehdannu koko levyä lyödä naamaan kun tänne vanhemmille tulin :slight_smile: Eipä tosin ole koskaan yli 30mg tullu otettua.

Säästä pimpulat huomiselle.

Olut.

Kannatan myöskin säästämistä jos olet kaksi tennaria jo syönyt niin ei ne kolme seuraavaa oikein heilauta mihinkään (ilman kaljaa).
Kerralla vaan se 5-15 tennaria (riipuen toleranssista) jos oloja hakee.

Perkele, ompas ikävä bentsoja… :smiling_imp:

No se on hyvä, et 30mg on jäänyt. Meikäläisellä menee lätykkä samantien, kun saan sen. :slight_smile: Ainakin 5 kymppiä menee siinä kerralla. :unamused:

Buddha 10mg tematsepaamia.

Vaikka sanoin muistaakseni eilen täällä etten aio vetää bentsoja nyt, niin oli pakko ottaa puolikas tennari kun oli darra, mut eipä tuolla tuntunu olevan mitään vaikutusta…

Äh se tennari mitään auta koita saada jotain syötyy.Se jelppaa.

250mg tramalia puol tuntii sitte.
valvotan itseäni tramalilla ja sen jälkeen saa
nukuttua hyvin.

PIRTU, mä jäin pirtukoukkuun. :laughing:

Saunaiho, pössyt, bisse ja se pirtu.

Hui helvata PIRTU!Mä en suostu pirtuu löträämään kun on todella huonoi kokemuksii pirtusta!Kilahan spitasta ihan ja totaalisesti.Liian jäykkää mulle.

PIRTU on parasta pallojuomaa, siineioo lisäaineita, 98Royal kunniaan, son Hollannista. :smiley:

Mansikat.

Sanja :unamused: