- 40 mg tenoxia, +15 mg zopinoxia = 120 mg tenoxia = 37,5 mg zopinoxia… aika kuosi
Alkoholi vaikuttaa…ja päivällä otetut rivat. Ei oikein uskalla ottaa muuta et jaksaa herätä aikasi. Imovanea vähän. Juhlat erikseen
Jos herään duuniin ni se on jo ihme. Mitähän tasottavaa ottasin aamupalaks, pari kaljaa vai bentsoi? Ehkä juon eka sen kaljan, jos ehdin. Tekis mieli juoda ne tasottavat jo ny yöl
kunnon alkoholisti jatkaa kännäämistä vielä töissä, eikä nuku ollenkaan
ja bentsoo vähän kanssa ni ei vituta
Paskat on neuvot.
Sai sillä loppujenlopuksi nukuttua, 1½h pyörimisen jälkeen, oliko sitten väsymys vai lääkkeen ansioita, tiedähäntä…
kunnon alkoholisti jatkaa kännäämistä vielä töissä, eikä nuku ollenkaan
ja bentsoo vähän kanssa ni ei vituta
Huomenta kaikille! Kellontarkkaa heräsin tapani mukaan 5 minuuttia ennen herätyskellon soittoa ja lonkeron korkkasin just. En kyllä kaljaa ota mukaan duuniin. Tai no, jos nyt yhden ottas varmuuden vuoks Bentsot tulee mukaan tottakai.
Mulla oli pakottava syy viikolla dokaamiseen. Yleensä en tällasta harrasta.
Mulla oli pakottava syy viikolla dokaamiseen. Yleensä en tällasta harrasta.
Niin tarvittiin siis seuramiestä ja jotain siihen kyytipojaks on otettava, jos meinaa viihdyttää ihmisiä. Minä ainakin viihdyin
Aamurööki.
Concerta
Vaikuttaa jo kolmas 0,5 litran bisse. Vähän tasottavaa eilisest. Koht vois nappasta muutaman Risolidin ja pari Tennaria. Aika jees.
Taidampa ottaa tennarin ettei ala ahdistaa (ihan näin varmuuden varalle… seliseli…)
Budi ja tennari.
Eipä tullut otettua vielä ryynejä. Kohta vois sitten ottaa vaikka Risolidejä 2-6 kun niitä nyt on. Nostaa jotenkin mun mielentilaani aika hyvin mielestäni ja ne on joskus ihan jees. Joskus niistä ei saa mitään irti.
Nyt tuli sitten napattua suun kautta ihan normaalisti 4 x 25mg Risolid.
Jos ei tehoa mitenkään, niin Tenoxeja päälle.
taas 420mg psudoephedrine, 22.3mg nikotin (Ettan snus) ja koko päivän naukkaille kodeinee 6x Ardinex
Kesä terveiset perse tereviiiiiiiiiesetHelevetin moiset.HERVEISEEEET:Mie lauloin ja muuta tee kun kiljun kun hullu!I love it!!!

Kesä terveiset perse tereviiiiiiiiiesetHelevetin moiset.HERVEISEEEET:Mie lauloin ja muuta tee kun kiljun kun hullu!I love it!!!
Kiljua? sitä juomaa vai verbiä?

taas 420mg psudoephedrine, 22.3mg nikotin (Ettan snus) ja koko päivän naukkaille kodeinee 6x Ardinex
Kuinka toi pseudoefedriini vaikuttaa noilla annoksilla?
Bissee ja 150mg risolidii nokkaan
Bissee ja 150mg risolidii nokkaan
Miks nokkaan? kielen alle jos haluaa nopeenpaa vaikutusta, tai sit vaan syömällä. Ei kannata turhaan limakalvoja ärsyttää. Vaikuttaa olut ja tsolpideemi.
Jaa kummallista, mut kiitti vinkista