mikä vaikuttaa nyt

20mg tennari ja budi-savujen “jälkitila”.

JOO!The one and the only!Mä sain vapautuksen vuonna 1992 diagnoosilla"saattaa käyttäytyä arvaamattomasti".Kerroin rehtisti miten elän.Johanan vihreet flabarit tipahti.Ei päivääkään mitenkään kyseisen lafkan palveluksessa.Ei innti,ei sivari,ei linna.Feikkaamalla mä ne kauhistutin.

Miten sä lausut tän?

Piriiiiiiiiiiiiiii

tuskin tulee oloja. ihan turha kerätä bentsoihin tolea. syö vaan sen verran ettei ahdista.

Tänään on YK:n huumeiden vastainen päivä, eli sen kunniaksi:

1,2 mg (IV) Teemuja
300 mg Codeiiniä
50 mg Diapameja

Tolet alkaa olemaan aika alhaalla :laughing:

VH

ykköne

kukka :smiley:

24cl valkkaria ja nyt sammun. et ois rauli kestänyt kattoo mua. halvat on huvit, varsinkin kun äxä osti viinit

Kalja, siideri, masislääke, pamit.

kunnon satsi xanoroita oli kyl tarpeen, nyt on reipasrauhallinen olo :slight_smile:

Heh, kaveri kävi ennen inttiä psykiatrin luonna ja selitti ummet ja lammet mm. “En suostu palvelemaan vihollismaan armeijassa!”. Vielä kun oli tuota huumetaustaa, niin vapautushan sieltä tuli. Kaveri on suomalainen ja vaaleahiuksinen. Nykyään ison firman IT-pomo…

VH

Hyvä futismatsi vaikuttaa :wink: (oli muuten eka matsi näistä mm-kisoista jonka katoin kokonaan)

Nyt 7.5mg tsopiklonia ja koittais nukkua ja toivois ettei ole kauhean paska maku aamulla niinkun tuppas oleen ainakin 3v sitten kun viimeksi näihin respa oli.

vou ja eka päivä ilman alkoholia 3vko.

piiiiiriiiiii stuffia lainatakseni :open_mouth: ,kyllä tikittää… kakstoista tuntii menny hups taas vaan ja ei ku uutta putkeen :smiley:

puuh, 45min sitten imovane otettu, en muistanutkaan et näin huono lääke oli, ihan toivoton unettomuuteen, ei väsytä, ei rentouta, ei mitään. Vessassa oli käytävä ja nyt maukas maku alkaa tuleen suuhun, eli joutuu vielä muun unettomuuden keskellä sietämään pahaa makua koko yön, great bravo. Jospa stilkkareita pyytäis tai tenoxit taas, ne auttaa, mutta menee muutenkin kun käyttää turhuuksiin. argh takas kieriin sänkyyn

80 mg tenoxia, 22,5 mg zopinoxia, 10 mg diapamia, 60 mg kodeiinia

vittu
se toimii ku häkä … se paska maku tulee silloin kun se alkaa pelaamaan, mee silloin tupakalle niin paska peittyy tupakin makuun! vetää mulla jalat ihan lötköksi
nosta annostusta vaan
kerää tolea
ja pohjalle jotain perusbentsoa
heh
siinä mun ohjeet alkoholistille, alkoholistilta :smiling_imp:

hmm… nykyään taidan vaan olla sekakäyttäjä …

al

1mg alproa uneen ja tänään 300mg tramalia + 180mg kodeiiniä toi aamupäivällä aika messevän cliimaxin… päässä heitti oikein kunnolla 10 minuuttia. Oli aika ihana fiiwis.