mikä vaikuttaa nyt

Otin pari rivaa viel siin toivos et saisin niil boostattua viimeset notkut tälle pvää (viimesen 12h oon käytännös koko ajan ollu notkuis aamuvetojen jälkee <3<3<3<3) mut taitaa olla et jään vaa nettii jumittaa nyt. Perkele nyt nopeesti lisää rahaa ja oksikodonia <3

koti"viini" :open_mouth:

Oon miettiny et pitäis kokeilla jotain ton tyylistä et sais niistä vielä jotain irti. Toleranssit tosiaan on täysin alhaalla. Stimululoivaan vaikutukseen on kehittyny toleranssia. Väsyttävä vaikutus on lisääntynyt. 2mg tänään ja muutamantunnin lepposan olon jälkeen olin aivan puhki enkä voinut muutakuin nukkua. Olin myös melkoisen “kännissä” noinkin pienestä määrästä mikä muutama viikko sitten vain pääasiassa stimuloi.

Jos sitä huomenna koittaisi tuollaista systeemiä… tai joku päivä.

Nyt vaikuttaa nuuska ja vähän vielä rento olo päivän lääkkeistä. Eikä tee edes mitään mieli.

:smiley:

Viimesen jointin poltin viel… Nyt onki sit monta raitista päivää edes ku rivoja viitti suotta syödä ja kaljaa en viitti ostaa ku haluun enempi kontteja :frowning:

:smiley:

Hoh, kun ei nukuta, niin pistin valtimoon 1,2 mg teemu-litkua :blush: . Olo on euforinen. Mikäköhän olisi hyvä buusti tähän?

VH

valtimoon :astonished:

Joo, ei löytynyt helposti laskimoita kun jaloista. Ainetta oli niin vähän ja nestettä paljon. Joskus moinen aiheuttaa käteen paljon pieniä punaisia pilkkuja, mutta ei nyt. Mulla on kovin kehnot suonet.

VH

Kaaduin just olohuoneen ovesta läpi :smiley: Pirunmoinen nälkä… Perhana syöny vaan kaikki mllä nälkä vois lähtee. Jotain pihvä sun muuta. Helvata. No hernekeitoo on vielä v´jälellä. Sen vetää ja sit kunnon tuhnut päälle ni on ilta kruunatu ;D Näillä mennään. Jees, on vielä vähän huomisekski limpsaa jäljellä. Saa nähä maistuuko.

Eiliset santut vaikuttaa vieläkin, koht pitää ottaa kirjat käteen ja alkaa lukea pääsykoetta varten, ainakin formuloihin asti. Alonso on kuningas.

Viikon yritin ottaa unilääkkeeksi mm. Imovanea, Stilnoctia, Insominia ja Tenoxia, enkä nukkunut yhdelläkään. Toissapäivänä sitten repsahdin ja nappasin yhden telaketjun, enkä ole nukkunut niin hyvin aikoihin. (Eilen tosin menikin sitten pelleilyksi.)

kodeiinia, ba
jautust ja bisseä jumauttava yhistelmä :wink:

Pirun kova kanuuna. Tosin ei kauaa. Sama jatkaa juhlia.

Huumeet o loppu :cry: Mut rivoja on viel, otin yhden (1) 2mg ja leikin että se muka auttais :unamused:

daa :smiley:

Vodkakolaa tässä.

Lappari ja homejuusto. Kodeiini on loppunut.

diapamia aamiaiseksi ja päivälliseksi otin xanoria.

et sellasta tällä kertaa :laughing:

aamupalaksi sikspäkki kaljaa ja 7 tenoxii, sitte porukoille kylään, siellä 6päkki, 5 tenoxii ja kunnon kukkahitit budbombista. nyt pääsin kämpille ni juon kaljaa ja äsken meni 11 tenoxia suuhun. oli 20mg tabui btw. ilta jatkuu . . . . .

30mg kodeiiniä… voisko tylsempää olla ahistaa eikä jaksa mitään… ois tos Fun with Dick and Jane mut ei varmaa sitäkää jaksa kattoo. Istun ja mietin että koska jaksais mennä sänkyyn.

edit: jaha ja samantein ku postasin ni muistin et mullahan on 1 imovane tuola… no heitin sen huivii… katotaa pistääkö pään pyörälle… viimeks yli 3kk sitten syöny imovanen. Kohta on rautaputken maku suus ja järki jossain aivan muualla… niin kovaa nää mulla kolisee. Saa nähä! :laughing: