No nymmä sit kuitenkin otin 2mg alproxia. Olo on hyvä ja päässä tuntuu sopivan miedosti. Ehkä vähän liikaakin kun oli tarkotus ruveta yhtä tietokone peliä tässä vääntämään. Eipä oo tole noussu ku taas 2mg toimi niinku ennenkin.
Hyvä nouse humala päällä. Ahdistus tipotiessään. Aah, aivan vitun jees olo.
Rivatrilia oksikodonin perää, tulis jo ilta + kaverit + huumeet + kaljaa. Koht poltan ehkä jointin jos jaksan.
Kylmä lonkero, tupakki ja loistava partsikeli <3
Toi oxynormi on kyl ihan jees… sairaalas pari vuotta sitte (jalka poikki) anto sitä ja oli lepposta oloo aina vaa odotti et tulis jo kello 18.00 et saa seuraavan satsin
itse olen huomannut et ottaa 1mg ja 2 tunnin päästä toisen ja niin edespäin.
sitä on jossakin välissä sit aika hyvät olot.
no nyt täs vaikuttaa kalja, ardinexit, tramalit, sirdaludit, thc muodoissa kukka ja läpy (molempia löytyy vielä), ja viel tossa pöydällä on 85kpl 20mg tenoxeja ja puoltoista koppaa olutta; kahteen pekkaan nehän menee mut eiköhä se tästä shit :P~~
Vähä rivoja otin ny lisäks ku heräsin oksikodonikuoseista, tai pakotin itteni herää. Ja takas notkumaan–>
8mg alproa. Ja kuin taikaiskusta kaikki vapinat, hampaiden kiristelyt, lihasten nykimiset ja huimaus katosivat. Eli eiköhän ne olleet ihan selkeitä vieroitusoireita. Lopettaisin noiden kanssa pelleilyn just nyt, mutta pitäis pystyä lukemaan se 4-6h/päivä, eikä siitä tuu yhtään mitään pienissäkään refloissa. Täytyy sitten pääsykokeiden jälkeen heittää hanskat tiskiin.
Kusetankohan nyt itseäni pahastikin?
just sopivis kuoseis olen
Korjaus: Nyt vaikuttaa 10mg alproa. Koht kuppi teetä ja sitten Uutisvuoto, ja jos ei uni tule, katson “Pusher”-leffan kakkososan, vaikutti jopa mielenkiintoiselta.
Nyt vaikuttaa 60 mg tenoxit ja hyvä fiilis khyllä on
Nyte kaljaaaa muutama ja tsolpideemii 20mg
kai tää tästä… hyvät nuokut ainaki
Huhuh lauantai ilta ja neljäspäivä “sevinpäin/kuivilla”
Nyt vaikuttaa miratatsapin kuppi teetä limua ja 30mg diapameja ja muutama Panacod(sellane poreileva malli)
Mut kyllä oon ylpee ittestäni.
okei huikka siideriä kans kun oli pakko maistaa miltä maistuu
Pääsykokeiden jälkeen otan purkin tennareita matkaan ja häivyn keskelle korpea mökille. Jeesailen naapurin isäntää maatalon töissä ja kitkuttelen itseni lopullisesti irti noista muroista. Alkaa pikkuhiljaa mitta olla täys.
reilu 2mg buprea, 40mg diapamia ja 4mg alproa ja eipä tunnu oikeen sanovan yhtikäs mitään. Ennen yhdestä nuista aineista olisin ollut jo oloissa, mutta nyt ei edes kaikki yhteen sano mietään…oohhhhoh notkahdinkin tässä tätä kirjoittaessa…täytynee perua edellämainitut
bupre,xanorit ja ihan vähä savuja…
ihan kiva olo
jos vielä muutaman bissen jois
Vois kyllä itekki pari siideriä, jos sitten helpottais
nyt meinaa ruveta väsyttää, no ei haittaa kun on hyvät olot
Jasmiinitee hunajalla. Ellei pian ala väsyttää, alkaa Stilnoct vaikuttaa. Tai siis toivotaan että se vaikuttaa.