mikä vaikuttaa nyt

Valkkari
Diapam 10 mg
Temesta 1 mg

Tramal 100 mg
Temesta 1 mg

Liiallinen kahvi
rytmihäiriöt.
Luullakseni myös eilinen Lyrica 300mg

^ Eräs jamppa, ei siis keijo, kehui kuinka kiire loppui, kun kahvi jäi n. viisi vuotta sitten.
Oli kuulemma vain viikon oireilua ja vatsa alkoi toimimaan paremmin ja uni parani ja muuta propagandaa.
Olin itse 7 vuotta ilman kaffea aikuisiällä, enkä huomannut juurikaan eroa, tosin dokasin koko ajan yms.
mut toi ois aika kova juttu kokeilla jotain pitempää aikaa olla kofeiinitta ja todeta, muuttuuko mikään isommin.

Luulenpa, että vaikutukset ois myönteisiä. Aika duracell-keijona mäkin meen aamuisen
ja iltaisen vakio kahden ison kupin jälkeen ja yhden tsumpin
kofeiinimäärä lienee jotain 150 -200 mg.

Mut ei taida kovin helposti toteutua, vielä ainakaan :unamused:

Pieni määrä kofeiinia vaikuttaa.
Vaikutus ei tunnu mukavalle, mut en nyt aivan kaikkea stoppaa kerralla.
Nikotiini oli pakko jättää poies, kun syrän sano po po po poing poing :unamused: .
Oli muuten yllättävän helppoa: eniten kaipailen nikotiinipurkan makua, oikeasti :astonished: !!!

B.viekkareis tulee tarkasteltua omia ruumiintoimintoja :unamused:

Candy flip. Lienee minulle kaikkien aikojen suosikki kombo

Uuh. Ihana combo. Viimeksi annoin vaimolleni candyflipin nousuissa naiselleni sellaisen orgasmin, että oli lähellä ettei tajunta räjähtänyt täysin :wink:
Kunhan tuli mieleen kaunis muisto :mrgreen: <3

2mg xanor depot
300mg lyricaa
Liikaa aurinkoa :smiley:

16mg Suboxone filmiä sulatettuna.
2mg Rivatril.
1700mg Gabapentiiniä.
yksi Deprakine.

Eipä täs kummempii… paikkoja kolottaa kun halus nukkua kuuman päivän jälkee ikkuna auki ja tuuletin päällä :blush: :neutral_face:

Amfe ja temesta 1 mg

Propral about 50mg
Diapam 10mg
Sixpäkki lonkkuu
Lemon Haze vaposta…v***u että toimii :wink:

Mitä hittoo Nnaana, ootko sä alkanu vetää piriä?
Vai veditkö aikasemmin…en mä muista :unamused:

^ Juu, kyllä mä satunnaiskäyttänyt olen piriä ja essoja viihteeseen “aina.” Siis aikuisikäni. :smiley: Nyt vaan piti mainita, kun oli ekstrahyvää.

No se pari lainia pirin perkelettä. :unamused:

^Ok, no toivon että sulla on asiat “ainakin suht hyvin”
Mulla loppu toi pirin käyttö muutamaan kertaan…ei vaan psyyke kestä valvomista.
Bentsot on se suurin ongelma…nyt taas vähennys menossa ja pää aivan sekasin.
Ei tod pitäs ottaa alkoo tiputuksen aikaan. En oo tänään ottanu yhtään pameja, mut tuntuu kropassa.

Tsemppii sulle Nnaana honey :wink:

^ Eipä se munkaan psyyke valvomista kestä oikeen. Mut mulla kun on taas tää kevät-/kesämasis meneillään, niin sitä on tullut vähän piristeltyä erinäisillä aineilla.

Nyt kokaiini
Temesta 1mg, koska aletaan olla jo laskuissa.

Joo, kaivan vaan kuoppaa tässä itselleni. Tiedetään.

Tsemiä sulle niiden benjamiinien kanssa!

35mg Diapam
Oxycontin 20mg x3 (olkapääkipuun).
Kylmä olut

Itse en ole koskaan pitänyt keväästä tai kesästä. Liian kirkas valo. Inhoan auringonpaistetta ja toiviosin että ny olisi taas pimeä talvi.

Nautin pimeydestä. Eteläaurinko mikä paistaa sisään verhojen läpi on kidutusta. Rakastan marraskuun loska kelejä ja pimeyttä.

Ostin tarjouksesta 20kg säkillisen Heroiinia ja nyt pistelen sitä lautaselta poskeen - Jogurtin kera :sunglasses:

Kehoitan sinua soittamaan numeroon 112, jos tilanne on noin vakava.
Voit kokeilla myös soittaa numeroon 911.