mikä vaikuttaa nyt

Nyt vaikuttaa kh lääkkeenä saatu 90mg metadonia, cipralex :sunglasses:

Karmea keli ulkona ja sisällä rauhaisa meininki

Seesteisyys ja rauha !

Kukka

Massiiviset lääkesokeriöverit, kun on menossa tätä mässyjen lajia ilta nro 9 ja mä pystyn lopettamaan melkein millon vaan, mä haluan.

[size=200]silencio [/size]

150mg methadon. hydrochlorid , Oraalilious 50 ml. Metadon Nordic Drugs. Tää on ruotsissa valmistettua ja sit Diapam 30mg ja Imovane 7,5mg X 2.

Pohjalla oli muutama 2mg riva ja savut.
Ekstaasiiiiiiiiii :stuck_out_tongue:

Marsipaanipossu

Sativa-kukka
Metyylifenidaatti 60mg
Ferranol Rauta+muut vitamiinit
Arginiini

Kotirauha. Voin taata, että on laadukas kokemus, kun sen livenä sai takaisin elämäänsä.

Diapam 10mg
Propral 50mg
Voxra 300mg
Original lonkeroo 5,5% about sixpäkki.

Oli kyl virhe ostaa lonkeroo, kun nyt jo alkaa koskee päähän :unamused:
Eiköhän se tästä.

Piri. Huono idea, koska huomenna pitäis olla menoilla klo 10.

^ Mulle kelpais, ei taaskaan tullut uni ja töihin olis mentävä :unamused:

Tramal vaikuttaa, ehkäpä sekin pitää sen verran pirteenä, ettei pystyyn nukahda.

Just ja just riittävä uni eli 4 - 5 tuntia yössä VAKIONA. Kunpa saisi 6-7 timmaa toistuvasti. Vähän sama asia kuin, että Susanna Laine asuu tai siis asuisi mun kaa.

Univajarit vaikuttaa pysyvästi JA tylsä bussikyyti läpi loputtomien raitsikan rakennustyömaiden.

Hyvät yöunet (kyllä on kun uudesti syntynyt olo, melkein…) mutta parempi kun moneen päivään. Kahvi ja vaikka onkin melkein uudesti syntynyt olo, 30mg opamox ja vähän buprenorfiinia…

Burana
Panadol Extend
Pronaxen
Kylkiäisenä jostakin Pohjois-Venäjän takametsiltä hankittu kummallinen lenssu

^Se on ehkä sitä monikansallista flunssan perkelettä, oikein lenssujen aatelia ja tautien tautia, joka mulla kesti kaksi kuukautta.

NYT vaikuttaa tuore uutistieto Kärppien mestaruudesta. En voinut hävitä, sillä synnyin pohjoisen joukkueen seudulla ja asun toisen joukkueen huudeilla.

Temesta 1mg
Diapam 5mg
Tenox 20mg
Azona 50mg

Jospa sitä nukkumattia pääsis pian tapaamaan.

Mellanööli sekä pitkästä aikaa laadukas Buddha, sekä Burana 600 mg. Sekä ihan pienet kokkelikärsät.

Vappu korkattu

Amfetamiini
Kokaiini