Abilify 20 mg
Ixel 100 mg
Deprakine 500 mg
Atarax 25 mg
Diapam 5 mg
Noritren 10 mg
Sirdalud 5 mg
Stilnoct 10 mg
Toivottavasti tänä yönä nappais unen kanssa
Abilify 20 mg
Ixel 100 mg
Deprakine 500 mg
Atarax 25 mg
Diapam 5 mg
Noritren 10 mg
Sirdalud 5 mg
Stilnoct 10 mg
Toivottavasti tänä yönä nappais unen kanssa
Tradolan Retard
Runsaasti Dormicumia niin, että nukkumatti varmasti tekee työnsä
Diapam 30mg
Tenox 40mg
5mg Melatoniini jo klo n.19:00
Glutationi
B+C-vitamiinit
Arginiini
Tryptofaani
AKG
Ferranol Rauta
Miltei lisäaineeton uni, kohta. 2 x 3 millin melaa ja ataraksi 25 millii.
44 vrk ilman mässyi, mut tänään taisin sellasen pahvisen laskiaispullan rouhia puolittain painostettuna
Peruslääkitykset + Sirdalud 4 mg ja Insomin 10 mg.
Pontikka ja kilju varmaan. Täytyy muistaa että suurin osa plinkin vakio tyypeistä on landepaukku kansaa jostain huitsin Nevadasta.
Viis päivää olen ollut ilman benzoja. Alkolla yrittänyt korjata olotilaa. Tunti sitten löysin yhden Imovanen keittiö kaapista!!! Katkera sivumaku suussa ja olutta päälle. Olotila taas normaali, kyllä toi Imovane 7,5mg oli jumalan lahja.
^ Tuo alkolla benzovajauksen paikkaaminen on kyllä vähän sama kun kusisi housuun. Hetken se lämmittää sitten alkaa kylmetä. Toisaalta en osaa sanoa kauanko olet benzoa käyttänyt tai millä annoksella. Ollaanhan täällä saunassa näissä keskusteluketjuissa törmäilty, mutta en voi kaikkea muistaa Tietenkin jos osaat pitää tolkun sen alkon kanssa ja ikäänkun annostella sitä itsellesi vaikka tyyliin 2 tölkkiä aamulla 2 bisseä päivällä ja vielä vaikka ennen nukkumaanmenoa pari purkkia saattaa se vaikka auttaakkin, mutta jos siten pämppää, että alkaa ihan kohmeloksi mennä saattaa olotilat alkaa olla aivan sanoinkuvaamattoman kamalia. Hyvä jos Imppa auttaa. Jäähän siitä toki ihan helvetillinen maku suuhun.
Tietenkään en ketään kannustele sekoittelemaan lääkestä ja viunan perkelettä keskenään
Kraanavesi
makaronilaatikko
rahka
lukuisat vitaminit vaikuttaa
^^Mulla toi johti pitemmän päälle siihen, että otin/otan olutta sekasin bentsojen kanssa.
En tosin sillon ota bentsoja, jos tiiän, että oon tosiaan lähössä dokaamaan.
Mut jos otan esim sixpäkin olutta, niin saatan hyvinkin ottaa sen 30mg pameja.
Oon oppinut juomaan hiljakseen sillon ja kuuntelen olotilaa.
Kenenkään ei kannata kokeilla tätä todellakaan, mut kyllä siihen vaan tottuu.
Päivääkään en enää pysty olee ilman bentsoja, eikä annokset oo mitään kauheen suuria.
Pelkästään diapamia…harvakseltaan jotain muita esim pilvee tms.
Ei oikein riitä psyyke enää tohon jos vetää piriä kaks päivää.
Sit mä valvon viikon ja on hirvee masennus. Pilvee joskus siis.
Ai niin, se vastaus…20 mg pameja ja olutta sixpäkki. Eikä oo enempää, koska pitää aamulla herätä suht pirteenä töihin.
Siis omiin hommiin. Huomenna kerkee taas dokailla.
Oon mä kuntoillu kyllä tänään ihan sikana, en vaan kestä jos naama alkaa vähänkään pöhöttää
Eli ei mitään kohtuudella
Sellanen mukava väysynyt luonnollinen raukeus vallitsee ja vaikuttaa ja kuuden tunnin nukkumiset kantaa ihan hyvin ja herätyksiä ei oo tarvinnut viime lokakuun jälkeen ja ehdin muutoinkin paikoille, kun aikataulu on rukattu sellaseksi.
Muuttohalukkuuskuumeilu on ollut päällä kuun alusta asti, jolloin sain tietooni mahdollisen tulevan kodin, jota menemme kattelemaan maanantaina ja sitä myötenhän se asia siitä sitten etenee, jos on edetäkseen !
Koen sen olevan nyt aivan ykkösjuttu ja välivuoden välttämiseksi got to get it, man
want my fuckin´ life back
1mg xanor depot
10mg subutex
Liikaa sokeria.
Mdma ja piri.
Ei pitäny, mut kumminkin.
Ei vissiin nukuta taas vähään aikaan
Ruispuuro (mustikoilla, luumuilla, saksanpähkinöillä, banaanilla)+keitettyjä munia+paistettuja silakoita uunikasviksilla+passionhedelmä-, minttu-, basilica-, pinaattismoothie+erilaisia öljyjä.
Kukka
Temesta
Diapam
Tradolan Retard
Ferranol Rauta
Glutationi
B-vitamiini complex
Arginiini
Rooibos
^ Kaikennäköstä kuona säkin maistelet , ehkä itsekin pitäisi, mielenkiintoni herätti tuo The Mesta, se on ainoa suomessa kaupan oleva bentsodiatsepiini jota en ole kokeillut, mutta siihen tulee muutos tällä viikolla.
Vaikuttavat, tai eipä juuri vaikuta:
Olut
Rivatril
Insomin
Tenox
Lyrica
Ja kohta tempasen 10 kananmunaa samalle pannulle, saas nähä lentääkö kokkelit hellalle ja uunin ovelle niinkun viimeyönä.
Peruslääkitykset + Maxalt ( )
Temesta 1 mg
Insomin 7.5 mg
Tsolpideemi 5 mg
Sirdalud 2 mg
Medikinet
Temesta
Kukka
Tradolan Retard
Ravintolisät keskinmäärin laskevin annoksin:
Ferranol Rauta
C-vitamiini
EAA+BCAA
Arginiini
B-vitamiini complex
Stilnoct 15 mg
Diapam 10 mg
Temesta onkin mielestäni varsin hyvä bentso sillä ei väsytä kuten pamit ja tulee vaan sellainen fiilis kuin joskus kesäiltana laiturilla liruttaisi mato-onkee Ei ahdistusta
Nyt matkataan:
Temestan
Kukan
Tradolan Retardin
Rauta-lisän sekä Medicinetin turvin kauppaan ettei Dontin askel ala painaa.
Minulla on fiilis, että ensi viikolla saattaa tulla pätevänpiäkin energiapulvereita respalle
Olut
Diapam
Piri
Oxycontin 160 mg depot
Unihiekat:
Temestaa paljon
Dormicum 30mg
Melatoniini 10mg
Tradolan Retard 100mg
Indica kukkaa
Rooibos
Vähän normaalimpi, ihmismäisempi olo. Ja urheilu tai muu rehkiminen ei ole kauhean järkevää tosigibbeenä.