Toivottavasti ylläpito ei katso tätä suositukseksi, mutta kapseleita 100 mg. Tokkopa tää suosituksesta edes menee, koska jokaisellahan on se oma yksilöllinen rajansa, minkä sietää mitäkin ainetta ja mikä oli mistäkin määrästä tulee. Mulle 50 mg on sellainen mielialaa nostattava ja auttaa kipuun, 100 mg euforisoiva, mut 150 jo oksettava. Nimenomaan kapseleista nyt puhun. Retardeista ei muistaakseni saa samanlaista oloa, koska vaikuttavat tasaisemmin. Ainakin mulla näin. Toki tuokin on hemmetin yksilöllistä.
En muista enää, että paljokohan sitä itse silloin kapseleina söi… Taisi olla 2-3kpl sitä 50mg. Mutta sitten tosiaan oli fiksua vaihtaa pitempi vaikutteisempaan, että kivunlievityksen vaikutus olisi tasaisempi.
Magnesiumtauraatti+magnesiumglysinaatti
Tryptofaani
Glutationi
Ubikinoni
Karnosiini+sinkki
B12-vitamiini suusuihke+B-vitamiini complex “100”
C-vitamiini bioflavonoideilla
Ferranol Rauta C+B (rautatasoissa ongelmia labrojen mukaan)
Vehnänalkio, manteli, pellavansiemen, avocado, oliivi, kookos ja luonnonkalaöljyä sekä gheetä
Kurkuma-suusuihke
Diapam 40mg
Tenox 40mg
Xanor 3mg (joka vaihtuu jossain vaiheessa Temestaan)
Dormicum 15mg
Tradolan Retard 300mg
Kukkaa keltasista vapopusseista mehun ja gheen+oliiviöljyn kera kattilassa kiehautettuna
Lievä Dio ongelma (kilppari entsyymi), T4 riittävä mutta T3 alle hitusen tavoitetason, THS looginen
Tarkastetaan myös (Kerulo, S-Cu ja HePy-infektio)
Ravintolisiä myös aletaan keventää hissukseen koska turha niitä on popsia jos kaikki ok.
Ps. Concerta tulee heti testiin jos haluan maililla mutta en ole päättänyt mitä tehdä. Älkää vaan koskaan sekaantuko julkisellepuolelle hoitoon. tulee sellaista soopaa ettei ole tosikaan!
Diapam 50mg
Olutta sopivasti
Pilvee jonkun verran, ei oo kyllä mitään toleranssia siihen.
Meni ihan jalat alta…piti pyörä taluttaa pihaan.
Vissiin illalla lisää
Mulla menee sitten ihan päinvastoin. En tykkää yhtään niistä tavallisista versioista kun humisee kuupassa kummallisesti. Kun taas 400mg depottia niin aamu käynnistyy vallan hyvin ja vähän pamia kylkeen Bussiin ei kannata mennä tai joutuu kokeen infernaalisen oksetuskohtauksen.
Alkoholi vaikuttaa. Pulmana onkin, kun ei uni tule alkoholin takia,eikä yksin muutenkaan…niin rivatril vai ketipinor? Olen pieni kokoinen, juonut muutaman lasin viiniä ja oluen. Ja juu tuo määrä saa minut humaltumaan, kun en juo juuri yleensä.
^ Määä mikään neuvonantaja ole, mutta sähän tossa heitit puolittaisen kysymyksen, joten => ei kumpaakaan. Säästä rivari huomiselle, kohmeloon. Ketipinorin voi jauhaa jauheeksi ja antaa kasville, ei ihmiselle.
Muista varata niitä rivoja sitten aamuksi tarpeeksi niin ongelmahan on hyvin hoidossa Jos se etanoli kuitenkin aiheuttaa ylläripsykoosin niin sit ketiapiini tulee tarpeeseen muuten sen voi heittää roskiin.
panadol-hot, ykkös-olut ja mustanparran yskis. ihan tautinen flunssa ollu, ei oo meinannu saada edes ääntälähtemään. kävin ostaa flussa roippeita aposta, siinä farmaseutti neuvoi ja ohjeisti ja kun oli yskänlääkkeen vuoro se tokas et sä kuullostat siltä et suosittelisin mustapartaa se kyllä helpottaa tota kurkkukipua ja puolikas pullo helpottaa kummasti tätä oloa sitähän tuntee ittensä melkein terveeks MELKEIN