Edit!
…
Iced Widow+Super Skunk ja Vanilla Kush.
2mg Subutex
600mg Lyrica
2mg Rivatril
40mg Tenox
5mg Insomin
4mg Sirdalud
Mangneesiumia joku random määrä (estää lihasjumikramppei)
Olusia jotain 8 kappaletta
Noita ennen kaadettiin faijan kanssa 4 töykeen isoa haapaa, no se leikkas sahas ne moottorisahalla ja mä nostelin peräkärryyn, aika monta kärryllistä tuli, voin sanoo että on varmasti tuolla toiminnalla selkään, jalkoihin ja käsiin VAIKUTTAVA vaikutus kunhan nukun ja herään, siks tommonen määrä kaikkea lääkitystä…olipas hyvä tekosyy :mrgreen:
Nyt vaan 1 mg xanoria. Eilen piti ottaa budia selkäsärkyyn, tein siitä teetä, se on parempi kun lääkkeet eikä vedä sellaseen tokkuraan. En pidä sitä huumeena, kun ei se mulle kunnon oloja aiheuta, ainoastaan vei tuon kivun pois. Enkä osta sitä enää lisää, kun se loppuu. Ei himota se luonnonlääke lainkaan.
pitkästä aikaa bentsoja, tällä kertaa aamuflunssa-ahdistukseen että varmasti tulis oltua paikallaan jotta toi kuumeolo lähtis. huomenna duuniin
np:
Opamox 25mg (1/2 50mg tbl)
Tenox 20mg
Indicaista euforisoivaa budia vaposta parit kunnon hatsit.
Mate:ta pari mukillista ja extra mörk rost-kahvia kupillinen. Kahvista tuli vähän irrallinen olo joten bentsot tasaa sen olo.
Rentouttavaa sunnuntaita teille kaikille =)
t. Solstis
Nyt: ainakin tilapäinen plinkkiin palaaminen, mut katotaan nyt kuin tää alkaa skulaamaan ja ehtiikö tai jaksaako mitään skriivailla. se kun voi viedä taas mennessään ja alkaa vaikuttamaan kuin sepon henoiini koukuttavuudellaan. oon jo ollut voorumilla liikaa ja liian kauan, että jotain uutta ois tai
ees omaan ketjuun merkittävää ja maat ja mullat mullistavaa kerrottavaa…
aika vitusti outoo hyypiöö ja trollipaskaa kertynyt lopettamoonkin, ehkä nää ikuiset spämmispedet
ja muut avomaan avohoidokit vaan tarvii ulkoilutuksen lisäksi jotain pientä lisäaktiviteettia, sehän on hyvä asia.
lisänä buustaa hieman oudot yöoireilut päänsisäisesti ja joutunen satsaamaan unilääkitykseen isommin
ja pameista ei niin vain irti vielä ollakaan, vaikka 25 päivää meni maaliskuulta, mutta sydänoireilut vaivas
ja nyt ne lähti viikon kuurilla ja tuli muuta häröä, muttei ahdista sanottavammin, ja oisko tää jo sitä pahaa kierrettä.
elämä on yhtä äksiisinomaista eksäktin epämääräistä poukkoilua abstraktissa tilassa ja asioiden hallinta on vain näennäistä, sillä liikaa on muuttuvia osasia, jotta voisi olla aivan varma kaikesta, mut
aika selvän näköinen oon tänään, mutten osaa ennustaa lottoa oikein ja kohta wörkkii koirankusetus kevätkelis.
^ Kiva, kun vaikutat täällä taas
, vaikka ikävää, ettet saa niitä Pampuloita vaikuttamasta
. Minä tuossa päivänä muutamana vilkuilin Lopettamoa enemmänkin, kun luppoaikaahan riitti ja siellä tosiaan tuntuu vaikuttavan taas aikamoinen trollien maihinnousu
. Tällä puolella on niin kovin hiljaista sillä rintamalla, kun ei täällä vaikuta, kuin tuo yksi Henoiini-Seppo typerine one-linereineen
.
Mulla vaikuttaa nyt kahvi, pitkästä aikaa oikein vahvana ja isosta(4 dl) mukista ja kohta otan lisää. Nikotiini sähkötupakasta, sekä vitamiineja, kalsiumia ja maitohappobakteereita purkista. Muuta en taidakaan laittaa tänään vaikuttamaan, ellei mitään hirveitä tapahdu. Ehdin olla jo varmaan viikon niin hyvin vaikutuksen alaisena; ensin alkoholia isolla kädellä ja sitten benzoja norsunannoksilla. Nyt on aika selvittää pää ja palata arkisten askareiden pariin
.
^ Moro ja huomenta W ja kaikki saunalaiset ketään silleen erikseen esiin nostamatta, kuten Luc, Mikko, Zeus76, Nuivis, Neuris ja niin eespäin tasapäisesti ja -puolisesti, sillä sellainen erityismaininta tuottaa aina eriarvoisuuden tuntumaa, jota pitää korrektisti välttää, sillä mehän oomme kaikki… oomme… mitä me kaikki oomme, no oomme täällä olleet kaikki oman aikamme, tällä planeetalla ![]()
Kylmää ny vähän tässä vaikutan ja kehossani tekee tuhojaan tuore itsekuppiinkaadettu kahvi ja kemiallinen yö, jossa ei pörrännyt päätä moukaroivaa valvepainajaista - koitanpa taas uudemmin sinisistä turrutteista irti.
mä en voi lopettaa milloin vaan, vaan katon ajan kalenterista ja kellosta, se on kellosepän tarkkaa touhua.
Vanhan ajan Lopettamoa ei vaan enää ole. lopettamo on kuollut. olkoon lopettamo siis kuollut ja eläköön jokin muu. oikeaoppisten vuolas aivovuoto palstalta on nyt näkyvissä. itse en pysty vertaistukea ylläpitämään ees korvaushoidollisena, sillä en ole koskaan ollut muiden tukija. mullei oo sellasta kutsumusta tai kykyä, mut omatarinani riittäköön, jossen joku on joskus läpi kahlannut. paljon ois siinäkin moderoitavaaa, sillä tyyli on kertakaikkiaan sopimaton ja asiaton, mut sellasta aito neljän pennin raittiuskonsulttiskeida nykyään on -
siinä noudatetaan yleisiä paskanjauhamisstandardeja, mutta rysselistä mua ei kukaan ohjasta tai ryssistä ![]()
Pelkkä trollishitti on vaan aivotonta sotkua. Saunassa poikkeuksena kirjoituserheiset ajoittain hauskat kertakäyttöspede-sketsit. kuolleesta lopettamon kaartista kaipaan mm. rahvasta, smokkia, crickettiä ja monia tyyppei, joilla on kokemusta pitkästä viunattaolosta, vaikkeivat he henkilöinä kaikkia miellytäkään. asia on kuitenkin “oikealla” alkoholistilla hyvin selkeä, eikä välimuotoja ole, ainakaan mulle, siis. jos siis meinaa lopettaa dokumentaristikaudet, ne kaikki 400 peräkkäistä. mutta kaikenlainen rienaava pakinointi tuosta tunnepitoisesta aiheesta taholtani on erittäin tuomittavaa, vaan eiköpähän sekin sarka oo jo tullut kynsittyä loppuun, itse olin siinä se kohderyhmä koko ajan, aye…
Vähän ennakoiden: huomenna vaikuttaa reissu Vantaalle, mut´ miten tällanen manselainen hörhö siel pärjää päivän. Onko Vantaalla mitään ? Espoossa ei ainakaan oo ees keskustaa. Stadi on aina ollut mulle jees, mut nää pienet keinotekoiset taajamat siinä likellä, ketä varten ne on bygattu, hä ? ainiin varmaan niitä Helsinkiin
töihinmeneviä arjen sankareita varten. Miksi on Turku, yhtä kammottavaa murretta kuin mansesterissakin, eikä ne böönat sen hotimpia oo ku meidän yliopiston neidot, joiden olemus on sivistynyt ja lanne heijaa koko kävelytien leveydeltä ja poimimattomat hedelmät saavat aina hyvälle mielelle niiden sivuttaisliikkeen vangitessa huomion ja kaiken muun kurjuuden hetkeksi unohtuen. Entä miksi tää tällanen Tampere on olemassa ? Jotta pääsen huomen
haneen ja himaan sieltä Vantauksen suunnalta. ja että te pääsette tänne muuttamaan, 60 % tunkee muualta koko ajan just tänne. ja en rienaa, sillä oon asunut ympäriinsä finskilää ja vieraillutkin parissa kylässä, käynyt joskus jopa ulkomaillakin ja asunut jopa rättipäiden ja sotahullujen juutalaisten keskellä - mielestäin tärkeintä on viihtyvys, että haluaa asua, missä asuukin, jopa jossain hankasalamella… or not… ja tulee palanssiin myös itsensä kanssa - ja näissä nykyisissä hatarissa naispoliittisissa näkymissä mulle ihan välttämätöntä. Tesoma täälläpäin on pois kaikkien laskuista, sillä selvittämättömien tappojen lista on sen verran pitkää kertomaa.
oho lähti vähän näppiksestä tää aamutoivotus… meenpä kohta lopettamoon niitä ojentamaan…
biisiketju on vaan aika rämeessä kunnossa… ehkä aika on vain mennyt ohitseni ja tää on sitä nykypäivää.
varokaa keski-ikäistymistä, ei oo välttämättä ihan tuoreinta herkkua, kannattaa oottaa oletetun enimmäisiän
nousun odottamista, ettei pääse keskimmäinen ikä purasemaan, sillä oikeesti ei voi pysyä nuorena, alkaa kalkkeutua ja eka varma merkki on se, että bassoradio alkaa kuulostamaan jo aamusta aika kököltä ja pitää hakea iskelmää tai jotain vaarien ja mummojen paijauskanavaa, kohta varmaan lähden uhkapelaamaan bingoa ja iskee mummoi kadulta… toisaalta niillä voi olla tymäköitä douppeja, osa on kovanluokan narkkei, joilla on rautasii juttui 1940-luvun hjyymevapaasta Suomesta, kun miehetkin käytti oikeita pukuja ja sepon henoiinia sai suoraan valkotakilta apoteekista… kovii stoorei, mutta niin vähän enää ketään tosipirttihirmuja niitä kelaamassa…
Blondien Debbie Harry on mummosuosikkini (synt. 1945), jonka polvelle ja povelle kaipaisin kuuntelemaan tarinoita Iggy Popista ja siitä kerrasta, kun Ted Bundy otti sen liftaamasta kyytiin… nää nykyajan velliperseet ja housut kintuis kulkevat hippihoppi-sivaritissiposkirunkkarit ei oikein vakuuta ja niiden lahkeissa raahautuvat lateksinaamaiset törröhuuliböönat on kaikki samoi muovisii halvan haliwuudin täytepotoksisilareita, noniin - mut nuorisossa on tulevaisuus ja toivottomuus. osa on fiksui ja kuuntelee jopa haloohesaria… elli on kiva flikka.
ja suvi kaunisniska on genrensä khuulein beibe.
Meidän vakavasti sipilöityneen hallituksen ihku opetusministeri on älykkään leimansa lisäksi mielestäni varsin nätti ja sen ihkut ja eriväriset nappisilmät on kiehtovat ja epävarma vääntelehtiminen tuo jotain lisämaustetta esiintymisiin, mutta miesten saunaan se harvoin pääsee tekemään niitä todellisia päätöksiä. edellisen katastrofihallituksen aikaan suosikkini oli kansakoulunopettaja jurpolainen, mutta myöntää täytyy, että arvostin enempi hänen pehmeää ulkoista vallan kehystä ja sen esille tulevia ja heti sopivasti siinä käsilä vastaan otettavia muodollisia vallan ilmentymiä.
Eilen sit hukkasin neiti kevään, ja tuossa selostus siitä, mitä todella tapahtui, ettei huhut ala rieväkyläs jyllätä:
Re: Vittumaista Tänään
ViestiKirjoittaja 1970 » 04 Huhti 2016 21:24
==> Näin juuri tunti sitten ekaa kertaa tänä vuonna hänet, mutta neiti kevät vain painoi hurmoksessa vanhalla fillarin rämällään kuin tuulispää ohi siis todella kovaa vauhtia ja kääntyi käsi pystyssä heti seuraavasta kulmasta alas laukontoria päin, joten voi vittu sentään, kun en tiiä hänen sukunimeään – perkele sentään !!
ja koskahan ois seuraava kerta, edellinen oli mun ikkunan alla tos kadulla pakkasella joulukuus !!
– tällä tapahtuneella voi olla koko loppuelämän mittainen vaikutus,
ja näin se saatanan säkä ja sattuma on taas vjittu punnittu stna prkl,
ja mihin voi olla kellään noin kiire, me ollaan kuitenkin silleen tuttuja
ja väleissä, vietetty aikaa kyl yhdessä eri paikoissa anonyymisti, eikä
ole syytä paeta tai velkoja perinnäs ja jotain peräänsä huutelin, mutta
eihän sielvaa kukaan fakin misteri ollu venaamas himas tai koira kipeenä…
emmä kauheesti tästä hurskaantunut, mut ollaan ainakin samas taajamas…
[size=150]FUCK THIS SHIT[/size] - nyt ei kyl menny isosti… ehkä toi tuleva kesä sit…
tai toki hetikohta alkava syksy, hä. jopa mäkin ehdin sitä ennen kadota…
ziizeksen prkl, määäää taidan mennä talviunille takas tai jotain…
toisaalta täs voi olla jotain johdatusta, kun kohtaamiset on olleet sellasii epäsovinnaisen outoja
tai ajoitus on vain pieles, en tiiä… miks ees kirjoitan tästä täällä – ehkä siks, ettei kiinnosta
epätodellisuus tai viunan lopettamisen taktiikat, kun jo elän elämää, jossa mua ei rajoita
mikään pelko tai lasinen vankila, vaan voin noin vaan heittäytyä tilanteisiin – nohjåå…
perkele ku ei ehtinyt juosta perään
ja meilläpäin ei oo raitsikoita, joita tulee aina uusia ![]()
well - she´s the ONE or might be, I´m pretty sure about it ![]()
lähen tästä itkemään täkin märäksi, hyvää yötä rakkaat →
youtu.be/lwIgXd6avWY - neiti kevät, joka on siis tyystin päihdykkeistä vapaa vielä syliini
poimimaton ihana kedon kukkanen ja kaunis ja puhdassydäminen puhdas brunetti pulmunen.
^ Lääkesokerista: Jos sinä alat lääkesokeriövereissä päristä yössä, niin minä nukahdan lääkesokeriövereihin. Mistä johtunee tämä ero
? Onko jommallakummalla ADHD vai onko tämä kenties sukupuolikysymys? Mulla saattaa tosin kummasti vaikuttaa se, että yleensä sekakäytän raskaasti, eli vedän lääkesokeria ja lääkebenzoja sekaisin hirmuiset määrät
. Tuo on kuitenkin vielä melko terveellistä sekakäyttöä. Jos sekakäyttäisi lääkemirtatsapiinia ja lääkesokeria, voisi vetää oikeasti hengenvaaralliset överit, nukahtaa hengenvaarallisen syvään, kun ei esim. heräisi, jos talo palaisi ja olla hengenvaarallisen äkäinen lopulta herättyään kaikille/kaikelle, jotka kehtaavat vastaan tulla
.
Edit: Lääkesokerilaskut vaikuttavat myös.
^ Juu, viittanet tuossa lääkesokeriaiheiseen lääkesokerin aiheuttaman ahdistuksen poistamiseen lääkesokerilla…
Niin, sehän oli mun pari vuotta vanha ironinen kirjoitelma lääkekäytöstä, eikä liittynyt mitenkään sokeriin…
olen itse vaarallinen sokeriaddikti, joka nyt toista päivää ilman lisättyä shittisokruu karamelliteollisuuden saralta.
mä myös simahdin isoihin jäätelöannoksiin sun muihin karkkikamaan monena iltana - näin todella paljon vaivaa tullakseni alas plösölukemista alle kahdeksankybän, enkä enääää aio vanhoihin numeroihin palata -
sanotaanko vaikka about koskaan. systeemi on toimiva, eikä tarvii mitään ylilääkäreitäkään tai tiedekuntia tueksi.
kyykkäsin jo 74.5 kilossa, sitä teetti rakastuminen ja eroaminen. oon ollut elämässä alipainoinen, ylipainoinen, onneton ja onnellinen, mutta ilman mielensairausdiagnooseja ja pääpainollisesti oon nyt just okei.
- lääkesokerilaskut vaikuttavat kauppalaskussa merkittävästi ja jää fyffee hevistön ostoon runsaasti enemmän.
ja jos tunnen kohta itteni vitun kovaksi älyköksi ja poikkeuskeissiksi, on se eka varma merkki merkittävästä tyhmyydestä…
Eipä oo tullut taas yli kuukauteen otettua mitään päihteitä. Pitäisköhän mennä Lopettamoon kirjoittelemaan?
Ehdottomasti pitäisi. Tosin varaudu jumalasta seuraavien taklauksiin ja höperöityneiden henkilöiden hurujuttuihin ![]()
^^ Älä nyt ainakaan kokonaan Lopettamoon siirry. Minä tykkään lukea juttujasi
, enkä jaksa alvariinsa ravata Lopettamossa, jos tulee vaikka jotakin kommentoitavaakin. Sitä paitsi Lopettamo on nykyään niin täynnä trolleja, että tämä Saunan meininki on todella kevyttä, jos tänne silloin tällöin joku pönttö Henoiini-Seppo eksyy, ja lisäksi saat luultavasti kuulla, että olet raitistunut väärin :mrgreen:
. Ja senhän sä olet tehnyt joka tapauksessa, ihan riippumatta siitä, millä metod(e)illa olet raitistunut :mrgreen: . Toki, jos Saunan jutut aiheuttavat sulle päihdehimotuksia, niin sitten lienee parempi pysyä poissa, mutta enpä tiedä, kuinka raitistelua tukevaa tuo Lopettamonkaan meno nykyään on
. Siitähän voisin repiä seuraavan tekosyyn itselleni, kun ryhdyn taas dokaamaan
. En mä tosin tekosyitä tarvitse. Ihan se riittää, että tuurijuopolla jälleen kerran napsahti
.
Kahvi vaikuttaa ja 1,5 mg klonatsepaamia otin. Eilen pärjäsinkin aivan mainiosti ilman benzoja, koska pitoisuudet olivat vielä niin hiton korkealla krapulakyllästysteni jäljiltä.
Oksikodoni 35mg
Kipu on voimakas tunne, mutta onneksi on lääke joka lievittää sitä.
Ei huolta, en minä sinne Lopettamoon ole kokonaan siirtymässä, yritän vain vähän tuoda lisää kirjavuutta siellä tapahtuvan keskustelun sisältöön.
Toimii mielestäni tavattoman hyvin koska tietynlainen aivoton kitinä on kummallisesti vähentynyt :mrgreen: Ja varsinkin kun sinullakin on vielä tosi rajuja kokemuksia alkoholin väärinkäytöstä.
Liberty Haze+L.S.D+Green Crack+Vanilla Kush
Kohta kahvi pärisee!
edit: Lidlin Marsalkka, puntit lähtee jaloista ja varpaat lentää ilmanottoaukoista sepaluksen kautta Svetogorskiin!
4mg subutex, kamomilla tee ja toivon mukaan ensi viikolla mdma kristalli ![]()