…
Vai niin. Eikö etanoli enää millään pysy sisällä, loppuivatko rahat vai leikitkö siellä ihan muuten vain jotakin pitkäperjantain kärsimysnäytelmää?
Täällä vaikuttaa kaalisoppakuuri toista tai kolmatta päivää ja onhan tämäkin yhdenlainen kärsimysnäytelmä, kun pieren ja haisen ihostakin läpi :mrgreen: . Ukko on tosin nyt poissa kotoa, joten sen ei tarvitse kärsiä(Ei se sentään mun kaalikuurini tähden evakkoon lähtenyt
) ja minä olen ihan itse soppani keittänyt[sic!], joten vastaan seurauksista, mutta ehkä tänne pitäisi soittaa paikalle eläinsuojeluyhdistys ennen kuin kaasutan hengiltä nuo pari viatonta kissaa
. Toistaiseksi vaikuttavat kyllä varsin virkeiltä ja hyvinvoivilta.
Kofeiinia ja nikotiinia tietenkin on mennyt ja kohta katselen päivän lääkitystä, jossa ei mitään kovin kummallista pitäisi olla, eli todennäköisesti klonatsepaamia määrä X(Ei paljoa, ei nyt tarvitse) ja kodeiinia jonkin verran. Ravintolisätabutkin ajattelin ottaa.
Kaalisoppakuuri on kyllä todellinen kärsimysnäytelmä, eniten viattomille läsnäeläjille, mutta myös kuurilaiselle itselleen. Vatsakipua ja turvotusta - eih.
Vaikuttaa vaan 0,5 mg xanor ja kofeiini.
Mulla ainakin Lyrican vaikutus tuntui päässä bentso/alkoholimaiselta jos sitä otti vähänkin enemmän, ja mulla lähti siitä kontrolli ihan samalla tavalla kuin alkoholin kanssa, eli aivan kuten se ensimmäinen ryyppy johtaa mulla väistämättä siihen että juon pään täyteen, niin ensimmäinen Lyrica-kapselikin aiheuttaa sen että popsin niitä kapseleita vain lisää ja lisää ja kulutan saatavilla olevan lääkemäärän loppuun huomattavasti ennen kuin apteekista saa lisää. Nyt en ole uusinut enää Lyrica-reseptiäni kun tiedän että se kuitenkin tuottaa vain hankaluuksia.
Tää lääke on kyllä kumma troppi. Itsellä tuntui kuin olisi juonut paljon kahvia ja kävin tavallaan todella ylikierroksilla. Lievää päihtymystä ilmeni myös mutta ei lainkaan ns. euforiaa ja reflat olivat hetken intensiivisemmät (tietysti onneksi paljon lyhyemmät) kuin bentsoista.
Hyvä päätös jättää tropit apteekkiin…
…
Minulla on rahaa kuin fyrkkaa (ei ihan Karabian risteilyyn mutta tarpeeksi vähäisiin tarpeisiini), kämppä täynnä viinaa ja viimeksi olen tosiaan yrjönnyt yhtään mistään syystä jo 7 vuotta sitten. ![]()
On se niin vaikea ymmärtää, että jotkut vaan haluaa joskus olla täällä ihan selvin päin. ![]()
^^ Lyrica-asiaan, niin mulla ko. troppi ei tunnu missään. Siis nauttimishetkellä. Seuraavana päivänä sitten saattaa mennä pitkin seiniä, jos on illalla nauttinut tota Lyricaa ja on muutenkin äärimmäisen heikko ja paha olo. Alkoholiin yhdistettynä sain siitä kummallisia lihasnykimisiä, mutta eikös pregabaliini ole sellainen, että vaikka se onkin antikonvulsiivi, niin ei-epileptisellä ihmisellä se aiheuttaa epileptisiä kohtauksia helposti huomattavammin kuin muut antiepileptit. Tietty alkoholin kanssa se vaikutus voimistuu ja kouristuskynnys laskee. Enpä uskalla enää koskea välttämättä tuohon. Vaikkakin nyt olen ajatellut sitä potentiaalisena lääkevaihtoehtona, kun olen kaikelle allerginen muuten melkeinpä, mutta katsotaan nyt.
Mulla ei vaikuta muu kuin kahvi ja kohta teen lisää kahvia. Väsyttää vitusti.
Oksikodoni ja pregabaliiini, ehkä. ne oleelliset mainittavat. Nämä ovat ne tuotteet joista varoitellaan, mutta silloin kun näitä käyttää lääkkeenä kipuihin, niin euforiaa ei ehkä tule, kun keskittyy kivun lievitykseen.
Toki näihin lääkkeisiin on kuukausien aikana ehtinyt tottua ja tolekin kehittyy.
Aina näistä kuitenkin hyvä fiilis tulee. :mrgreen:
Ainut ongelma voi joskus olla vieroitus ![]()
^^ Lyrica-asiaan, niin mulla ko. troppi ei tunnu missään. Siis nauttimishetkellä. Seuraavana päivänä sitten saattaa mennä pitkin seiniä, jos on illalla nauttinut tota Lyricaa ja on muutenkin äärimmäisen heikko ja paha olo. Alkoholiin yhdistettynä sain siitä kummallisia lihasnykimisiä, mutta eikös pregabaliini ole sellainen, että vaikka se onkin antikonvulsiivi, niin ei-epileptisellä ihmisellä se aiheuttaa epileptisiä kohtauksia helposti huomattavammin kuin muut antiepileptit. Tietty alkoholin kanssa se vaikutus voimistuu ja kouristuskynnys laskee. Enpä uskalla enää koskea välttämättä tuohon. Vaikkakin nyt olen ajatellut sitä potentiaalisena lääkevaihtoehtona, kun olen kaikelle allerginen muuten melkeinpä, mutta katsotaan nyt.
Mulle tuli isoista Lyrica-annoksista sellaisia hassuja “sätkyjä”, varsinkin jos olin lisäksi valvonut paljon. Päihtymykseen liittyi minulla sellaista ylisosiaalisuutta ja kontaktin tarvetta, lähetin Facebookissa kaveripyyntöjä vaikka mille puolitutuille ja yritin ottaa yhteyttä joihinkin entisiin koulukavereihini. Mitään ihmeempää “krapulaa” ei ollut Lyrican käytön jälkeisenä päivänä, ja pystyin hyvin menemään hammastarkastukseenkin vaikka olin edellisenä iltana vetänyt jotain 700mg Lyrdeä. Useamman päivän käyttöputkesta tosin seurasi sellainen v-mäinen rebound-ahdistus, joka kesti n. kolme päivää.
Off-topic: Viime yönä näin hassua bentsoihin liittyvää unta… Unessa olin saanut hankittua jostain Xanor-tabletteja ja vedin niitä hirmuiset överit ja sen jälkeen menin jollekin yliopiston luennolle sikailemaan benepäissäni ja keskeytin luennoitsijan vähän väliä hölmöillä kommenteilla. En tiedä minkä takia näin tuollaista unta, mulla ei ikinä ole ollut kotona bentsolääkitystä, olen saanut niitä vain katkolla ja sairaalassa (joskus teininä tosin väärinkäytin välillä Imovanea, joka on kieltämättä vähän bentson tapainen aine).
^ Ehkä mulle ei vaan sovi kertaluontoisesti nautittuna lyhyen puoliintumisajan omaavat päihdyttävät lääkkeet, vaikkei Lyrica mua nyt sinänsä olekaan päihdyttänyt ikinä. Eihän se meinaan depotti muistaakseni ole? Nopeavaikutteisen Tramalinkin jälkeen mulle tulee “krapula”, jota ei pitkävaikutteisen muodon kanssa tule.
Ehkä joo hieman puheliaampi mustakin tulee sen vaikutuksen alaisena, mutta sanat menee ihan sekaisin ja aiheet alkaa rönsyilemään sivuraiteille. :mrgreen:
Lyrica muuten kuivattaa ihan vitusti, en tiedä onko joku muu huomannut saman ilmiön? Siis tuntui, että naama oikeen imaisi kosteusvoiteen sisuksiinsa.
Lisäksi tulee kamala jano.
On se niin vaikea ymmärtää, että jotkut vaan haluaa joskus olla täällä ihan selvin päin.
Ei minun sitä ole lainkaan vaikea ymmärtää. Olenhan itsekin ollut taas jo… Ööö… aika pitkään(Minun mittapuullani) selvinpäin ja ihan kivaahan tämä on
. Sinä vain harvemmin olet hehkutellut selväpäisyyden autuutta, mutta ehkä se alkaa ikä sullakin painaa.
Lyricasta: Itse olen kokeillut sitä kahdesti elämässäni ja puhtaasti väärin-/viihdekäyttömielessä bupren kera. Oli kyllä sitten harvinaisen paskaa viihdettä
. Päässäni pyöri niin helvetisti, että tulin merisairaaksi ja koordinaationi hävisi ajoittain tyystin, enkä todellakaan nauttinut tuosta olosta tippaakaan, kun mitään euforioitakaan ei ilmennyt, eikä mainittavasti relaksoitumista tmv. Annos tosin taisi olla liian suuri, kun mitään toleja kyseiseen troppiin mulla ei luonnollisestikaan ollut. EHKÄ se oli jotakin 300 mg:n kieppeillä, mutta en todellakaan voi muistaa. Tiedä sitten, kuinka tuo toimisi mulla hieman rauhallisemmalla aloituksella, mutta eipä ole mitään mielenkiintoa kokeilla, koska pärjään mainiosti nykyisellä lääkitykselläni ja mua ei voisi vähempää kiinnostaa jäädä koukkuun enää yhtään mihinkään uuteen substanssiin.
Sinä vain harvemmin olet hehkutellut selväpäisyyden autuutta,
Asiaan ei varmaankaan yhtään vaikuta, että minä harvemmin olen selvin päin. ![]()
Mutta nyt taas vaihteeksi olen ja tipatonta sesonkia tulee kestämään ainakin 6 viikkoa niin että ennätykset paukkuu. ![]()
mutta ehkä se alkaa ikä sullakin painaa.
Rölötä vaan omasta puolestasi. ![]()
Kunhan kevät kääntyy kesäksi, niin henkselien pauke kaikuu taas forumilla, mikäli juoppokunnosta tulee puhe. ![]()
Mutta nyt taas vaihteeksi olen ja tipatonta sesonkia tulee kestämään ainakin 6 viikkoa niin että ennätykset paukkuu.
Kippis sille ja sitten se taas maistuu… entistä paremmalta! ![]()
4mg rivatril, 20mg propral ja lisäksi 3 shottia kossua sekä 3 shottia halpaa konjakkia. Pidetään mun gaba-reseptorit ja pumppu tyytyväisenä… Ja krapula taittuu hienosti. Pientä ylilyöntiä, mut kukapa noita benjoja osaisi olla napsimatta kun tuntuu, että tänään tarvitaan vähän nemmän
. Ei kyl ihmisten ilmoilla uskaltais olla edes tälläsellä koktaililla, kyllä sitä kerrasta oppi aikoinaan kun RAIVOTRIL otti otteensa.
^ Hyvä, että opit kerrasta. Minä en oppinut, vaan hakkasin kyllä päätäni seinään vuosikaudet alkoholi+Raivotril -kombon kanssa ja ihmettelin, miksi siinä aina käy jotakin kamalaa
. No, onneksi oppi meni lopulta perille, mutta olisi saanut mennä jo paljon aikaisemmin, niin monelta murheelta olisi säästytty.
Vaikuttaa se Raivotril, tosin ei kovin raivostuttavasti, kun perusaamuannos eli 2 mg on kyseessä, enkä ole nauttinut alkoholia kyytipojaksi. Kofeiini, nikotiini ja nämä kaikki perusjutut. Kodeiinia alan miettiä sitten, kun olen saanut käytyä paskalla :mrgreen: . Ummetus vaikuttaa nimittäin myös
.
^^ Lyrica-asiaan, niin mulla ko. troppi ei tunnu missään. Siis nauttimishetkellä. Enpä uskalla enää koskea välttämättä tuohon. Vaikkakin nyt olen ajatellut sitä potentiaalisena lääkevaihtoehtona, kun olen kaikelle allerginen muuten melkeinpä, mutta katsotaan nyt.
Minulla pregabaliini alkaa toimimaan about parin tunnin päästä ja antaa todella miellyttävän olotilan henkisesti ja fyysisesti. Ihmettelen ettei toimi missään? Annostelu pitää saada kohdalleen. Tähän mennessä omalla kohdalla potentiaalisin lääke jota olen käyttänyt. Parantanut paljon elämän laatua, mutta tosi koukuttava ja raskas vieroitus. Ehkä niitä lääkkeitä joista pitää löytää se juttu ja tole voi olla hyväksi, niin voi toimia erilailla. Bentsot tuntuvat kovin tylsiltä, kun se juttu löytyy pregabaliinista.
Mitä tarkoitat että olet kaikelle allerginen?
No voihan vittu! Nyt sitten vaikuttaa se Raivotril. En mä kovin raivoissani ole, tai sitten en vain tajua sitä itse :mrgreen: , mutta jostakin helvetin syystä kävi taas vanhanaikaiset, eli piti sen aamuisen 2 mg:n päälle käydä kiskaisemassa vielä 10 mg, enkä todellakaan tiedä miksi, kun ei edes vituttanut tai mitään
. No, ei näitä onneksi nykyään enää usein tapahdu, mutta ei tässä silti mitään vitun järkeä TAASKAAN ollut. Viinaa en sentään mennyt juomaan lisäksi ja se saa edelleen odottaa huomiseen. Saa nähdä, kuinka paljon nämä Rivat vielä huomenna vaikuttavat, eli meneekö rähinäksi
. Ei hirveästi jaksa kiinnostaa nyt
.
No voihan vittu! Nyt sitten vaikuttaa se Raivotril. En mä kovin raivoissani ole, tai sitten en vain tajua sitä itse :mrgreen: , mutta jostakin helvetin syystä kävi taas vanhanaikaiset, eli piti sen aamuisen 2 mg:n päälle käydä kiskaisemassa vielä 10 mg
Ainakin pysyy tolet korkeella.
Itellä vaikuttaa kannabis 0,3g.
^ No sehän mua eniten vituttaakin tuollaisessa ääliö-överöinnissä, etenkin, kun benzopäihtymys ei kovin kummoinen ja ihana tila ole
.
Juu, eiliset vaikuttavat ja tänään en taatusti koske ainoaankaan benzoon, koska ajattelin pistää etanolin vaikuttamaan ja hirvittää hieman, kuinka paljon ja kuinka pitkään ne eiliset vaikuttavatkaan ja tuleeko tästä oikein vanhanaikainen Raivotril-känni
. No, mutta nyt napsuttaa sen verran pahoin, että otan riskin. Eiliseltä on kyllä pieniä aukkoja muistissa, mutta isännän puheiden mukaan olen ollut ihan mukavalla tuulella, eli en siis kovin raivokas, ja se kaverin koiran kusetuskin onnistui ihan kunnialla. En esim. hukannut koiraa
. Itsestäni ei olisi ehkä ollutkaan niin väliä :mrgreen: .
Kahvia tässä tällä hetkellä ryystän reippaasti, josko se kumoaisi vähän tuon klonatsepaamin vaikutusta, mutta eipä sen varaan hirveästi huoli laskea. Kokemusta on.