mikä vaikuttaa nyt

ei oo menny kyl paljoo, about 0.6, tarkotuksena maananaina lopettaa, tai no pitää kunnon tauko… :unamused:

Eilen vaikutti vaikka mikä mutta tänään:

120mg metadonia
600mg Deprakine
Ja yksi Thyroxin-nappi, vahvuutta en muista.

Ja tänään olisi muutenkin tarkoitus olla putsina, kohta lopetan bentsotkin.

Krapula ja vapina :imp: . Oma vika :unamused:

humala, ei siis se käpy.
rivat pamit ja budi.
kyl krapula näil lähtee. :sunglasses:

Onneksi en itse enää kirjoita tähän ketjuun. Sääliksi käy ihmisiä, jos onni on se, miten sekaisin pää on. Surkeaa luettavaa.

Itse olen entinen narkkari, nyt opiskelen hoitajaksi päihdepuolelle. Ehkä joku teistä on tuleva asiakkaani, ellei hauta kutsu sitä ennen.

Ottakaa järki käteen hyvät ihmiset. Te olette varmasti ihmisiä, joilla olisi potentiaalia niin paljon enempään.

Hyvä että nyt tulit sitten tuomitsemaan ihmisiä ketkä edelleen kirjoittavat tähän kejuun.
Vähän tarkemmalla lukemisella myös selviää että usea ketjuun kirjoittaja myös myöntää että aineista ei tule onnea. Minä ainakin kirjoitan sillä mielellä että näillä selvitään. Ei kuinka näillä juhlitaan.

Jos lukee ketjuasi “överijuomista. lopettaa vai vähentää.” ja esim. sieltä kommenttisi–> “Ihan tuntuu kuin sisukaluihin asti sattuis. Kiitos juomisen. Kuolen tätä menoa ja varmasti olisi parempi niin”

On vaikea kuvitella sinulla olevan varaa arvostella muita päihdeaddikteja. Ja jos olet kerta opiskelemassa hoitajaksi päihdepuolelle, niin on kumma jos et tiedä sitä, että addiktioilla ja järjellä ei kovinkaan paljon ole tekemistä toistensa kanssa…

Tässä pullan ketju—> viewtopic.php?f=3&t=31720&hilit=%C3%B6verijuomista

^ Luulisi tosiaan, että siellä hoitajakoulussa kerrottaisiin tuosta järjen osuudesta addiktioissa. En myöskään usko, että asiakkaiden sääliminen on kovin hyvä lähtökohta hoitosuhteessa.

edit:
Kahden lukemani pullan postauksen perusteella voi jo sanoa, että pullan kannattaisi kypsytellä sitä omaa pollaansa vielä aika kauan, ennen kuin on tarpeeksi kypsä kohtaa asiakkaita hoitosuhteessa. Tuolla asenteella siitä ei nimittäin tule yhtään mitään! Toivottavasti tyyppi on vasta aloittanut opintonsa. Ja toivottavasti ei ehdi saattaa niitä päätökseen, ennen kuin mä oon korvaushoidoista kaukana!

Alkoholi on yks pahimmista huumeista joita maan päällä on, pahimpiahan juuri ovat nää jotka GABA:aan vaikuttaa tavalla tai toisella… Joten ei kyllä mitään varaa disauttaa nistejä.

Mikä entinen? Ei sellaista ole olemassakaan, kuin entinen narkkari, kuten ei ole olemassa entistä alkoholistiakaan. Kerran narkkari, aina narkkari, niin se menee. Toki on olemassa niitä toipuneita narkkareita, jotka pystyvät elämään loppuelämänsä mainiosti ilman huumeita. Taitaa pullalla vaikuttaa nyt nk. raittiushumala, sen verran “tuore tapaus”, näemmä. Kyllä se siitä ehkä aikaa myöden tasoittuu, kuten tasoittuu se huumeiden tuoma euforiakin :wink: . Toivottavasti et sitten retkahda taas :wink: :confused: .

Toivottavasti hauta kutsuu mua ennen sitä :unamused: .

Jos tosiaan vaivautuisit lukemaan tämän ketjun ja yleensä Saunan postauksia tarkemmin, niin suurelle osalle ei pään sekoittaminen ole mikään onni, vaan pään kasassa pitäminen päihteiden avulla on hetkellinen helpotus tässä paskassa rämpiessä, kun ihmisillä on esim. pahoja MT-ongelmia, jotka omalla kohdallani ainakaan eivät todellakaan ole yksinomaan päihteiden aikaansaannosta. Hoitohenkilöstön asenneongelmat eivät niitä ainakaan helpota :wink: , joten on sitten harrastettava hieman tuota itselääkintää.

Eipä tällä tosiaan järjen kanssa juuri mitään tekemistä ole. Olisikin vain siitä kiinni, että ottaisi aina sen järjen käteen, niin olisi elämä paljon, paljon helpompaa :confused: .

Eri ihmisillä on potentiaalia eri asioihin. Jotkut mm. soveltuvat johonkin tiettyyn ammattiin, jotkut taas eivät vähimmissäkään määrin :wink: .

Monella ihmisellä on harhakuvitelma että päihteiden (ex)väärinkäyttäjästä tulisi automaattisesti hyvä päihdetyöntekijä.

Ei niistä omista kokemuksista tosin haittaakaan ole.

^^ Entinen narkkari, nykyinen juoppo-äiti. Jep jep. Alkoipahan vähän kirkastua se, mikä niiden vittumaisten hoitajien taustalla saattaa olla… :unamused:

^ Kyllä niistä saattaa olla se, että kuvittelee että kaikilla ois ollu samanlaista.

-Apollo11 kukkaa bongista ja kylläpä taas laittaa miehen solmuun heti ekan täyden pesän jälkeen… Taisinpa muuten juuri äsken syödä elämäni parhaimman makuisen jäätelön (magnum creme brulee).

Miehen vai mielen solmuun? mitäs ainetta tuo Apollo11 jos miehen laittaa solmuun? jos mielen niin sitten ymmärrän…=)

Nimenomaan miehen solmuun tarkoitin. Sillai kuvainnollisesti… Ei mun mieli ole millään tavalla solmussa. Hieman saattaa lähimuisti pätkiä, mutta pääsääntöisesti ihan kirkkaat ja selkeät ajatukset.

Mahan pohjasta ottaa kun lihakset, mieli ja koko tietoisuus relaxoituu täysin. Se vaihe kun alkaa tuntuu “liian hyvältä” on juuri sitä solmuun menemistä. :mrgreen:
Haukkotaan henkeä kuin kala kuivalla maalla…

Ja jukoliste mitkä mässyt kun ton sativasuhinan päälle poltti indica savut. Maha repee…

1mg bupree, 3mg xanor ja budi

Buprenorfiini 4mg. Nuuska.

-Mielipidelääkkeet
-Lyrica 300mg
-panacod x4
-ipubrofeiinia 800mg
-Pramipexole
-kahvi ja tupakka

Miehen suukko ja aivan kohta ( eka hörppy ) vihreää teetä :wink:

Hups. Otin vähän liikaa klonatsepaamia :blush: . En niin tarkkaan katsonut määrää. Tuskin tämä taaskaan oloa mitenkään kovin euforiseksi muuttaa, mutta jospa sittenkin :unamused: … Syytän tätä hiostavaa ilmaa :mrgreen: . Lämpimästä pidän, kun olen sellainen vilukissa, mutta en tällaisesta kosteasta, painostavasta ja liikkumattomasta ilmasta. Ehkäpä tämä tästä ukkoseksi muuttuu, niin olisi tässä jotakin pientä iloa.

Henrylle terveisiä, että viinaa en ole juonut kuitenkaan :smiley: .

Muuten vaikuttaakin sitten kofeiini ja nikotiini, kuten tavallista.

Edelleen krapulanpoikanen juhannusryypiskelystä :imp: Ja trooppinen sää yhdistettynä flunssaan. Kohta myös Codesan Comp :unamused: :mrgreen: