mikä vaikuttaa nyt

Korkkasin kossupullon 30min sitten. Nyt on jo puolet pullollisesta juotu. Appelsiinimehuun sekoitettuna.

4mg rivatril
10mg diapam
Jotain trimmilehteä yksi jointti
3mg suboxone
75mg lyrica

Vika lyrica tuli heitettyä aamulla naamaan.

Aika nahkea olo tuli kun tuli juotua ainakin kuusi kaljaa päivässä kahden viikon ajan. Ja tämä kaksi viikkoa menivät todella nopeasti.

Olen ollut 48 tuntia ilman alkoholia ja tekisi mieli rouskia kaikki löytyvät lääkkeet naamaan, tai vaihtoehtoisesti hakea muutaman oluen.

Kossupullo on tyhjä… Seuraavaks pitäis hakea kaljaa, tai vaihtoehtoisesti kodeiini- tai dekstrometorfaani-yskänlääkettä vielä lisäksi. Onneks mulla ei oo vuosiin ollut sellaista kaveripiiriä jolta sais oikeita hUUmeita, tappaisin varmaan itteni päihteillä jos olisi.

Luultavasti haen kaljaa.

^ Oho! Sähän tyhjensit nopeesti sen pullon! :astonished:

Joo hain kaljaa tuon kossupullon lisäksi… Silloin joskus kun olin jotain 17-vuotias ja vasta aloittelin tuota alkoholin käyttöä niin jostain 10 kaljasta meni aivan sekaisin ja piti oksentaa ja tuli krapula. Nykyään saatan juoda vuorokauden aikana jotain 24 kaljaa eikä siitä tule edes mitään krapulaa vaan alkoholin vieroitusoireet. Mää oon ihan täys juoppo nykyään…

Kossupullo vastaa 14 olutta eli kyllä siihen päälle menee vielä keissi kaljaa ilman harjoittelua, pönttö valkkaria olis hyvä olla illaksi niin ei tule aika pitkäksi eikä tarvi lähtee baariin.

Näinhän se menee kun juomisesta tulee ongelma. Jossain vaiheessa se tahtoo mennä siihen (ellei siis ole mennyt jo), että sil 0.5l kossulla saa aamusella ainoastaan sen pelko/tärinä/kylmähiki/superahdistus-olon pois. Ainakin itse n.78kiloisena nousuun lähdettiin vasta sen toisen pullon kohdalla ja sammuttiin illalla kolmannella josta välil jäi aamuks pohjat, että uskalsi taas seuraavana aamuna lähtee alkoon…

Ei ole hääviä tuollainen elämä, suoraan sanottuna ihan helvetin perseestä…

Usein ihmiset tietää kyllä miltä krapula tuntuu, mutta isolla osalla ei ole aavistustakaan siitä mitä on oikeat alkoholin vieroitusoireet. Erittäin kipeetä settiähän se on kuten varmasti tällä palstalla moni tietää :imp:

—Täällä vaikuttaa valkoinen tee ja illaksi kääräsin just kolme trimmilehti+qq jopoa—

6 isoa tuoppia, 4 siide3riä on pakastimessa odottamassa.
Lehtä muutama jointti
Vaikka nää mun käyttämät alkoholi määrät on suht pieniä painoon verrattuna niin on inhottavaa huomata ettei pysty olemaan juomatta. Hyvä tekosyy löytyy vaikkapa grillauksesta tai vanhan kaverin näkemisestä.

Vielä kun ottaa huomioon että vedän kaikkea muutakin mahdollista, hitaita enimmäkseen.

Vittu mikä spurgu tässä on. Kun elokuviin lähdetäessäkin pitää olla opiaattia bentsoa alkoa ja kannabista, tai muuten ei mukaa pysty nauttimaan elokuvasta.

nyt ei taija vaikuttaa enää muu ihme vitutuksen lisäks kuin subu… mut menny;
lyricaa
xanorii.
subua n. 1.5-2mg
kahvia
teetä.
röög.

lappujaki ois ollu :unamused:

Niin se Sällikodin Obelix:kin sanoo vuoden 2008 haastattelussa että ensimmäinen viinapullo menee krapulaan, vasta toisen kohdalla aletaan kertoa jo vitsejä. “Obelix” vissiin elää vieläkin, ainakin siitä ne Kalliossa puhuivat viimeksi kun rentustelin Sörkan Spurgujen kanssa…“Obelix hommaa viinaa halavalla, jos haluut.”

Cymbalta+sokeri ja verenpaine lääkkeet. Olen kuulemma nyt ilosempi ja mitä kaikkea. noh tuntuu toi cymablata toimivan . eka ihka oikee masennus lääke mitä syön. tosin tokin määrättiin kipuihin mutta auttaa näköjään saatananpalvonta sivuoireisiinkin (joku vitun masennus, häh)
Mutta kyllä tuolla takaraivossa aikamoinen vitutus kalvaa. rahatonjuhannus. pystyryöstö. perkele.

Xanor about 20-25mg. Onneksi tää jauho on loppumassa nyt.

Ei ole kostea juhannus tiedossa, vaikka olisi kerrankin massia. Ja tämä oli tarkoituksella tehty päätös ottaa antabusta, niin ei tuu mielitekoja. Eilenkin otin tuntumaa et2*0.33bisse teki mun naamasta, kuin ois ollu viikon auringossa.

vapaa ilta: paribissee, teetä & 60kodee ja lyricaa buustiks. olin aika skeptinen koko jutun suhteen mut mukavasti rentoutti purkki lehtiä ja varsia :wink:

Norspan 20µg/h eli 20mg
Whiskyä jokunen desi
6mg Xanax puikulamuodossa.
Sitten ois vielä 56mg:aa Suboxonea

Teen voimalla mennään tämä juhannus.
Näin anoppilassa maalla kun ollaan, niin ei kehtaa ees pajautella. Hyvä niin, sillä tulihan tuossa jo reilu viikko iltasin hiisattua ja jo tässä ajassa alkaa itsellä se terävin “hohto” yrtistä katoamaan.

aamulääkkeet (mm. diapam)
n.3mg norspanista eroteltua litkua kielenalla kirvelee par’aikaa
(appelssiinimehulle saa mehut pois, näin kertoi aikanaan Puoskari pentti.k)
aamupajautukset… rapula lähtee helposti.

ROTTERDAM TERROR CORPS - ARMY OF HARDCORE By Slevin
youtube.com/watch?v=xrSS4JFiCf0

HARDCORE!!!

+normimömmöt ja diapam ja kofeiini ja Saatananpalvonta.Tilulilu, vittu. :imp:

Pidemmän aikaa olen jo forumia seurannut, mutta vasta nyt vaikuttaa rekkaaminen ja ensimmäinen postaus tänne… sekä tietysti tukeva päiväkänni pitkän lounaan kylkeen.

1mg bupree, 2mg xanoria ja budi