mikä vaikuttaa nyt

^/^^ Niinpä, koittakaas nyt molemmat pojat selvitä niistä beneistä, ilman et riippuvuus vaan vaihtuu toiseen aineeseen.

^ Juu, koitetaan joo… Vituttaa suunnattomasti, et hankin itteni tähän umpikujaan noitten xanttujen kaa. Kun aina oon ylpeilly sillä, et mul ei oo bentsokoukkua. Et piti sekin nyt sitten vielä kokea. No, sitten, kun olen jossain järkevässä tilanteessa suhteessani bentsoihin, voin ehkä sanoa, että alan olla voiton puolella päihdeongelmani kanssa. Olen kuitenkin tässä jo alkanut laskea metkuannostakin. Luja usko nyt ainakin on, että se elämä sieltä tulee ja voittaa.

MELATONIINI, MIRTATZEPIINI, opamox joku 75mg, tenox 20 mg ja ei unta näkyvis!!

Aamukahvi ja sitä seurannut ripulipaska.

^ :laughing:

Mullakin vaikuttaa aamukahvi jo ties kuinka monen kupin edestä, mutta ripulipaska on onneksi jäänyt toistaiseksi väliin :smiley: .

Bupre ja vauhti. :slight_smile: Ainiin ja nikotiini.

lsdd 300mic tukka lahtoo

Aamulla sulattelin 14mg Xonea ja sen päälle menny päivällä 2 Telaria ja tunti sitte 2 Telaria lisää.

Aamukahvin juon vasta klinikalla, mutta ripulipaska/normipaska kyllä lentää mukavasti aina aamusin, metkussa kun oon. Metadoniseerumit (siis 24 h lääkkeen oton jälkeen) näytti 0,15 (lekuri sano, et 0,2-0,4 olis normaali). Ja kuitenki päivisin metishuipun aikaan vähän väsyttää helposti. Eli nopeesti huipulle ja sieltä nopeesti alas, se on tää mun elämän tarina näköjään vähän kaiken kaa.

Nikotiinin ja kofeiinin lisäksi pieni määrä benzoja ja sitten se helvetin tramadoli. Paitsi, että tuo opparikoukkua kohti lipsuminen vituttaa ja pelottaa, niin mua myös vituttaa suunnattomasti se, että napsin ilman syytä kipulääkkeitä, joita jotkut kipupotilaat oikeasti tarvitsevat. No, ei mulla koskaan ole ollut ongelmaa noiden respojeni uusimisessa, joten en usko, että juuri mun lääkkeiden väärinkäyttöni on keneltäkään kipupotilaalta pois(tai mistä sitä tietää, mutta toivottavasti näin). Tunnen itseni erittäin huonoksi ihmiseksi, mutta kyllä se taas pian helpottaa, kun nuo Tramalit lähtevät kunnolla nousuun :unamused: .

Tarkoituksella halusin turtuttaa mun tunteet vittuun. Siihen kai oli syytäkin kä´vin tossa kävelyllä ja kattelin vaan maata samalla itkien.

-4mg rivaa ja 1.5mg nopeaa xanoria
-0.6mg temgesic
-propral 50mg

Tää setti on mulle aika kova ainakin kerralla otettuna. Mut sitä halusinkin tähän oloon.

Mulla Tramadol vei vain polvikivut 400Mg/vrk mutta on se ihme lääke kun tuntui vaikuttavan spyykkeeseen silleen mieltä kohentavasti, vaikka särki niin ei vituttanut. Tossa olis pari lootaa mutta eivät kuulemma sovi ny uusien pillereiden kanssa, miten sais sen mieltä kohottavan olon takaisin kun lekurit ei oikeen tiedä Tramadolin vaikutuksia. Jotain kivaa sielä on ja olisko harmitonta jopa, onhan mulla opiaatteja ja apteekissa kone menee punaselle mutta nyt kun ensin tarkistivat niin saan säkillisen ja soittivat tänään et saan hakea. Tunnen kaksi farmaseuttia ja sanoin et haen ku kerkeen eikä ole loppu ku jätän väliin aikas paljon, imuroin et vaimo olis iloinen niin pakko ottaa pari teemua ku särki niin saakelisti. Nyt juon kaljaa ja oksettaa nuo teemut, vaimo tuo mulle kopan lisää niin pärjään.

Subutex ~2mg
Tenox
L-Tyrosine 500 mg
Tee, kofeiini
Nikotiini

Subu,kofeiini ja nikotiini.Kiva olla välillä tälleen selvinpäinkin.:slight_smile:

1mg suboxonea
7mg rivatrilia
20mg tenoxia
1.5l cocista
röökiä.

60mg kumii hihaan
10mg Rivoi
450mg Lyricoita, tosin en tiedä onko noista Lyricoista nyt muuta apua kun hermokipuihin…

Kofeiini
Nikotiini

Ja hereillä reilu 4 tuntia joten ei paha mulle ollenkaan, eikä olokaan sen paskempi.

Klonatsepaami 4 mg

Kofeiini

Nikotiini

Joo mullakin tullu ton kofeiinin ja nikotiinin lisäks 2mg Rivaa… Koitan nyt ihan tosissaan pärjätä vähillä benzoilla!