mikä vaikuttaa nyt

^ Tulitko edes sokeaksi, kun metanolia vedit :laughing: ?

tramal…
että sitä pitää olla heikko -,-

Välillä kun tulee luettua mitä muut on päivän aikana ottaneet niin huhhuh. Oma tole hitaisiin (josta kumminkin tulen pitämään aina) on aika matala nykyisin 0.2 teemu jo antaa hyvinkin kivan olot, mut olen muuttunut paljon 1vuodessa(ennen oli aina jemmassa 4mg tex kaiken varalta :sunglasses: kunhan ei vaan päässyt loppumaan.)

Nyt ei kyllä vaikuta mikään, ehkä kohta otan panacodeja. Ollut aika vittuainen pv.
Mutta ei selvänä olo ole todellakaan sen helpompaa on vaan enemmän taisteltava vastaan kaikkea mahdollista mitä sattuu tulee vastaan.

240mg Oxycodone
725mg Lyrica
1 x 50mg Opamox
8 x 2mg Rivatril
Varmaan jotain muuta viwl tohon lisää ei vaan nyt tuu mieleen,

Tolet aika korkeella, oisko syytä vähentää?

^ Joo, sul tulee olee tosi hauskaa sen vähentämisen/lopettamisen kaa, mitä ny sit elämälläs aiotki tehdä… Ei käy kateeks ei.

Mulla vaikuttaa normi 80 mg metadonia aamulla otettuna ja siihen päälle 120 mg diatsepaamia (sattu vituttamaan muutama käytännön asia ni vedin kaikki huiviin kerralla mitä oli). On lähteny bentsojen syönti vähän käsistä. Mut jos sen ny sais loppumaan, ni ehkä selviän sellasilla refloilla ettei järki lähde. Alkoa ei oo menny kohta vuoteen, eikä muutakaan, mitä ny tosi tosi tosi satunnaista piriä, ehkä kolme kertaa vuoden aikana. Ja kerran oxyä. Ja kerran metistä normiannoksen päälle. Siinäpä se. AInii, lyricaa syöny ehkä 10 kertaa, mut niistäki on kuukausia aikaa. Et mielestäni aika kohtuullista toimintaa. Paitsi toi bentsoilu, mikä lähti lapasesta syksyllä, ja on viime kuukauden aikana kiihtyny vähän turhan kiihkeäks.

Alkoa en käytä ollenkaan koska terveyden tila ei salli sitä, muuten sitäkin varmaan menis tähän päälle. En ole yli kolmeen vuoteen juonu alkoholia. Piriä oon kokeillu kerrä nenän kautta, eipä ollu ihmeellistä, sillon tulu käytettyä kokaiinia joka päivö tosin. Ei mulle oikeen tuu kauheit refloi ni enemmän se vähentäminen on omasta päästä kiinni, oxya en pysty lopettamaan kokonaan todella pahojen kroonisten kipujen takia ja laastari linjalle en haluu lähtee kun oon nähny kavereita niiden refloissa…

pieni retkahdus… norspan laastarit loppu, ja kun niitä kuukausia ottanut niin palelti.
nyt siis mennyt:

800mg tramadolia [depot]
450mg pregabaliinia
1mg klonatsepaamia
20mg diatsepaamia

hirveet säpinät kaikilla :smiley:

Ehkä noin 0,7g amfetamiinia
Kohtuu hyvää hasaa pari pesällistä
Joku 1,5mg buprea ja myös pari olutta

6mg rivatril
9 olutta
1 sininen chesterfield savuke.

1,3mg buprenorfiini (nasaalisesti)
2 x 2mg xanor
3 x 150mg tramal
10mg diapam
hyvää hartsilehtee :sunglasses:

… ja kusilukko, heh ku on kivaa!! olis tossa tramaleita ja mm. klonatsepaamia reilusti,
mutta en taida kyllä sotkea hyvää soppaa. liikaa muuten maustettu. kokoajan valveunia.

Bupre n.4mg
Kukkaa (sopivan pieni määrä)
n.8 bisseä
Kofeiini
Nikotiini

Tasaiset mutta voimakkaasti euforisoivat amfe nousut sekä bongi pesällinen kukintoa.

Nikotiininhimo. Kahvinhimo. Täytyy kumpikin asia korjata piakkoin.

Myös peinehkö määrä amfetamiinia, joka tuntuu olevan tasaisesti päällä. Ei hirveitä nousuja, mutta ei kauheata halua kiskoa lisääkään jatkuvasti. Yö kuitenkin jo mennyt valvoessa.

Vaikuttaa myös Toolin versio Zeppelinin No Quarterista: youtube.com/watch?v=ps1qy_3JOvY

Loistavaa settiä tuo biisi. Onko blasphemyä sanoa, että voittaa mielestäni alkuperäisen? :slight_smile:

4x20mg oxycontin
2x300mg neurotin
40mg diapam
150mg tramal depot
propral 10mg
sepram 10 mg

ja kolmet kukka savut…

Aijai kun on hyvänoloinen setti. Kelpais mullekin.
Nyt joutuu tyytymään bupreen ja pameihin. :frowning:

Bupre,vauhti,kofeiini ja nikotiini.:slight_smile:

1m Xanor
kodeiinia
kukkaa

Vaihdoin bentsot Lyricoihin. Olen aika kuutsilla niistä, mutta eivät ne kyllä kaikkia bentsoviekkareita vie pois, joten olo ei ole kovin hyvä, vaikka vähän onkin pöllämystynyt olo.

Tänään:

Nikotiinia
Kofeiinia
130mg Metadonia
500mg Seroquel prolong

Ja tämän päivän yritän mennä ilman bentsoja, eilen niitä otin mutta olen huomannut että välipäivät ovat mahdollisia eikä vieroitusoireetkaan iske välttämättä lainkaan. Loppujen lopuksi aion päästä bentsoista eroon lopullisesti. Toivottavasti en sitten korvaa niitä Lyricoilla…