mikä vaikuttaa nyt

mielipidelääke
2x10mg diapamm
1x2mg raivorilli (alla kielen)
kofeiinia sopivasti liikaa

taas sellanen päivä, että tekis mieli tappaa joku.
vitun hassu olo. tai pelottava. kerroin kyllä jo jesselle,
missä kadulla asun, oven numeron, että se tulis käymää
tänne, mut ne ei taida keritä tänne, enkelit raiskataan
jo matkalla, ja totta mooses toivoa ei oo… nauttikaa.

^kiitti darkkis sanoista muissa ketjuissa.

otanpa lisää 2mg rivatrileja … ja kynpin pamin.
kaikki hyvä tuntuu pahalta ja paha hyvältä.

bupre viel tänään,sit viikon breikki
seroquel,ni ei iske maanisuutta päälle
red bonus
seronil
kahvi

reippaasti riivaajia :wink:

12 bissee

perussetti ja pore :smiley:

Pitkästä aikaa tramalia 500mg joka laitto kunnon siivousfiiliksen päälle vaik jo yö onki. :slight_smile: Sattu löytyy vielä pieni lasipurkillinen hyvää kukkaa muuton jäljiltä ja pesällinen martikaisesta kolahti! :smiley:

lyrica 75mg, panacod pore *2 , kofeiini tabletti *3 . kyllä jaksaa.

-40mg propranololihydrokloridia
-50mg ketiapiinia
-3mg loratsepaamia
-30mg etorikoksibia
-kofeiinia ja nikotiinia

6mg rivatrill
tramal 400mg sekä marokkolaista lämyä. Tää on kyl paras kombo

2x 10mg pami ja muutama 2mg riva :wink: ihan letkeetä PÄRJÄÄ taas näiden päänsisäisten ajatusten kanssa.

Lievästi vihreet pavut & pinkit pantterit. Tosin vain siksi, että olin lähes 3pv täysin ilman laillista amfeani ilman omaa syytä. En noista muuta hakenutkaan kuin pientä määrää kapselista keskittymiseen. Enkä edes nokittanut. Omat lääkkeet ja aion juoda sidukan.

600 mg lyricaa 1.5mg rivatrl 2dl 60% vodkaa, ei kai ole vaarallinen comb0 :open_mouth:

Voin kuvitella, itekkin tykkään noista kolmesta eniten yhdessä :slight_smile:

Vaikuttaa 0,5 leijona pullo 4 olutta ja heinäpajat x 3

diapamin otan ku darra iskee.

800mg tramal
1200mg gabapentin
150mg kodeiini
6mg rivatril
2 bissee
pikimustaa pehmeetä laatuhasista 0,2g ja kukkaa reilummin

sanon kaikkien vitun nistien puolesta että paja ei oo mikään huume verrattuna piriin ja subuun.

07, viinaa ja 2 bissee ja heinääääää…

Gapapentiinin ja Lyrikan kanssa ei kannata leikkiä ja Tramalia meni tuplat mistä et hyötyny mitään, noista muista en tiedä mitään mutta edellä mainitut ei noilla määrillä eiheuta kuin hengityslaman mahdollisuuden ja ei viihdettä enään ollenkaan. Mä olen huhtikuussa aloittanut Lyrikam 3*3satasilla ja kemiallinen kastraatio oli tulos ja kivut pysyi, haluatko kastroida ittes ja jäädä ihan heroiiniin verrattavaan koukkuun, tuskin.

ei paljon yhtään mikään!! duunista muutama päivä vapaata ja kaikki alkaa olla lopussa, frendi jolta saan sitä oikeesti hyvää kamaa on skutsissa ja teillä tietymättömillä, enkä ala metsästää mitään paskaa rotanmyrkkypiriä ku tolet on katossa = rahan haaskausta… ahistaa niin s…tanasti, istun yksin himassa ja kelaan et olis pakko saada pää sekasin ihan millä vaan.
rauhottavia en haluu ottaa koska ei enää inspaa olla koomanen, ja ylipäänsä yritän siis päästä bentsoista irti.
piriä on jäljellä siis sen verran et se vaan lievittäis mun adhd-oireita, ei tällä määrällä mitään oloja saa.helvetti ku on turha olo, auttakaa

2mg Xanor
10mg Tenox

Tiedän riskit mitä voi tulla noita kombotellessa mut tiedän kuitenki rajani. Gabapentin boostaa opiaatte ja bentsoja, vaikka ei toi 1200mg vastaa kun jotain 400-500mg lyricaa. Tramaleilla ei ole kattovaikutusta ainakaan omalla kohdalla et puolet meni muka hukkaan. Tänään ne toimii huonommin koska söin eilen 500mg ja olin aika notkuissa, koska toleja ei oo ja näin viihdekäytössä ne nousee nopeesti. Halusin vaa vetää ns. perseet ku ollu rankka pari viikkoo, eikä täs edes nii sekasi ole, rento pirtee olo ja syke on ihan normaali…