mikä vaikuttaa nyt

300mg kodeiinia, 4mg alpratsolaamia, kahvi sekä savuke.

Ruoho
subu
alprox

Vaikuttamaan alkaa 400mg tramalia. Oli todella hyvä homma, että sain noita ostettua suht edullisesti jemmaan. Nyt pystyn jättämään rauhoittavat pois niinä päivinä, kun ottaa noita ja nyt on pystyn jättämään temgesicit pois kokonaan kuvioista. Minulle tulee parempi olo tramaleista, kuin bubren paskasta. Noita on erittäin vaikea saada minun mistään ja aioin käyttää täysin lääkinnälliseen tarkoitukseen.

Tramal on erikoinen lääke jonka kaikkia vaikutuksia ei tiedetä, tossa olis vaikka kuinka mutta ei kuulemma Gapentin+Cymbalta potilaalle sovi, mun hermot ja kipeet polvet huutaa sitä.

2mg subuu i.v

aamul ei ollu rivoja ni joutu tyytyy vaivaseen 20kpl 10mg risolidiin, kyl ne vähä autto pahimpaan.

Kodeiini ja diatsepaami.

pitää kait itekkin taas uusia alprox respa et saa fiilareita niitä ja rivoja oon yleensä syöny niin ihan great olo :wink:

itsestään liukeneva wc-paperi hylsy
hygieniatrimmeri
hiukkaskiihdytin
sonyn tyhiä cd-r levyjä joita voi kuulemma poltella sopivasta maissarista
raskas, sekä jalometallit (pitkä lista jaksa alkaa luetteleen)
itsestään turpoava puuro annos - yksi puurokapseli pitää nälänolon tunteen lähes
koko päivän tipotiessään. elovena tietenkin edit. pfizer. sitten vielä sankkaa
savua kun palohälyttimetki jo huutaa. rankkaa jos on sankkaa. vankkaa.

Lyrica 1200mg
Tenox 20mg
Rivatril 1mg
Olut, 5 pulloa

panacod,lyrica,kofeiini tabletti. +“oikeet lääkkeet”

40mg propral, 30mg cymbalta, 300mg lyrica, 2mg rivatril ja 240mg kodeiini. Hemputin hyvä olo! :slight_smile:

600mg Lyrica leijumiseen, rivatril 1.5mg, tenox 40mg, propral 40mg…hyvä satsi

Heti töiden jälkeen 4 x 2mg riva :wink:

pakolliset
xone
code
kahvi
nortti

Vain viitisentoista pilleriä, nikotiinipurkka ja kymmenen olutta. Hyvin mietoja lääkkeitä ja omasta toiveesta.

xanor 5mg
rivartil 4mg
oksikodoni 70mg
lyrica 725mg
kukitus ???grammaa

Olot aika muuikeat, voi touhuta tai rentoilla… :sunglasses:

perussetti lääkkeistä, lisänä pore :slight_smile: iv, budii ja yksinäisyys

Kofeeeini,para tabas 1 g , puolikas sirdalud 4 mg, näillä kokeillaan.

-4mg xanor
-400mg Tramadol

Alkaa mennä sopivasti letkeeksi meno, että lähden hoitelee asioita kaupungille ja illaksi ajattelin hommata kukkaa tai sitten hyvää marokkolaista muovailuvahaa :sunglasses: