mikä vaikuttaa nyt

Lyrica, Sirdalud, bupre ja kofeiini näin aamusella :slight_smile:

Budi

Onnellisuus.

Substansseista ketamiini ja budi bongista, 15mg Diapam, ja 5 litraa olutta sekä 0,5mg Rivatril

Keiteltiin aika tuhdit kannabiskaakaot ja ainakin 4 tuntii täs on hyvissä oltu. :smiley:

-Antabus 100mg
-Tenox 40mg
-Rivatril 1.5mg
-Opamox 120mg
(nyt täydellä 9napin annostuksella, olen hieman vähennellyt, mennyt jo jonkin aikaa 0-5-6 tablettia. Nollat aina sillon kun sattuu kannabista olemaan. Tänään meni täydet, eli pieni retkahdus, mutta siis minulle määrätty “oikea” määrä. Näin ainakin respoissa lukee :smiley: )
-Laattaa bongista n. 1.5grammaa
-Kannabiksen vaikutusten stimuloimiseen Tramal depot 100mg, auttoi myös mahakipuihin joita minulla oli pahan ruokamyrkytysksen jälkeen. Kofeiinia myös kannabiksen stimuloimiseen.
-Nikotiini

Kaikki on ihan, Okey! :laughing: Vaikka “maailmakaikkeudelle” kiitos siittä, että alkoholia ei ole mennyt kohta 15kuukauteen. Fucking sick drug! Nimittäin ainakin minun kohdalla. Kunnon hc-juomari olin.

Ps, hitto ku olis itelläkin syötävää kannabista, tykkään vaikutuksista enemmän, söisin aina kannabikseni jos tähän olisi mahdollisuus. Menee keuhkohaitatkin pois. Toiset taas dikkaa poltella ku se “kolahtaa” paremmin, tosin mielestä paljon polttelemalla ei pääse niin “syvälle”, kuin syömällä suuri annos :slight_smile:

.

Kukkapaukuthan tässä vaikuttaa, kohtuullisen jumittavasti… :slight_smile:

Jatkuu alempana

200mg Tramal
450mg Lyrica
90mg Opamox
230mg Kodeiini
6mg Sirdalud
80mg Propral
40mg Tenox
9mg Melatoniini

Eli kolme pesällistä damianaa, sanokaa mitä sanotte minulla se ainakin tuottaa kevyen pilven miinuksena se, että se ei kestä kauaa. 2mg rivoja, pameja 20mg, 100mg Norflex pameja ja vielä varmaan joku 40mg pamia menee vielä tänään. Ja varmaan rivojakin menee jonkin verran ja myös tuota norflexia

EDIT nyt menny vielä kaksi 100mg norflexia ja pameja ei pysty muistamaan kuinka paljon. Mennyt myös Melatooni 5mg, inan outoa kun ei tunnu missään, vaikka olin miltein vuoden syömättä edellä mainittuja.

ginseng juuri 1g (kaffet loppu) + hyvä musiikki :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Viikon sisään menny joka päivä Suboxonea nuuskaten 0,5mg-2mg/vrk, poikkeuksena maanantai, jolloin otin 2xRivatril 2mg ja parit jointit JWHta (vaikka ei kyllä kyseinen aine edes mua kiinnosta).

Suboxonen lisäksi useina päivinä meni 1-3xLyrica 300mg ja oiskoha yhden kerran menny 2xTenox 10mg nukahtamiseen.

Sunnuntaina otin Suboxonen lisäksi 3xTramal Retard 100mg.

Tänään oon nuuskannu Suboxonea about 1mg ja se tässä vielä jotenki toimii…

2 x 300mg lyrica
4mg subuxone
12 KALJAA

oikeesti vituttaa lujaa ku tuntuu et on taas sössiny kaikki välit kavereihi… :I

.

4 kaljaa viides menossa kaapissa on vielä 19 tölkiä ja rivoja löytyy 2mg 30kpl ja 10mg pameja 70. Eiköhän noilla saa jotain aikaiseksi

Tervehdys!

Tämä viikonloppu alkoi samalla setillä kuin jo sadat muut minun viikonloput:

• 8 mg Subutex I.V. (illalla otan vielä lisää, kunhan olen tarpeeksi jurrissa)
  • 3 litraa Stony Cape valkkaria 12,5%

Eiköhän näillä saa jonkinlaiset olot, varsinkin kun viimeksi vedin Subua keskiviikkona :sunglasses:

Arpa

Dormicum 7,5mg X 2 iv ja perus bupret iv. Ja energiajuoma sekä nikotiini.

-Surkea pussinpohja, 0,1 tosin ihan ok settiä amfea mennyt i.v
-Kofeiini
-Viekkarit ihanissa ns. toisen päivän nousuissa
-Peruslätkä perinteisesti pullon suusta keuhkoihin kertalinkouksella

Että tällainen pikku aamupala tänään:

0,4g budi-budilehti mix paukut
kofeiini(2 kuppia mustaa teetä)
2x5mg Diapam
4x Panacod

:slight_smile:

20mg Diapamia ja 1.5 promilllen darra tarkkuusalkometrissä mitattuna.