1mg Xanor.
Kohta lishää kahavetta.
Ja röökii!
Vois pitää parit välipäivät, ettei tuohon Xanoriin heti tolet nouse, ku on muutamana päivänä ihan oikeaan tarkotukseen tarvinnu ottaa sitä nyt.
1mg Xanor.
Kohta lishää kahavetta.
Ja röökii!
Vois pitää parit välipäivät, ettei tuohon Xanoriin heti tolet nouse, ku on muutamana päivänä ihan oikeaan tarkotukseen tarvinnu ottaa sitä nyt.
Heti aamulla 2xLyrica 300mg ja hieman myöhemmin noin 1mg nuuskaukset Suboxonea.
Päivällä sitten Lyrica 300mg ja myöhemmin Suboxonea jotku puolen millin lainit…
…illasta sitte vielä pikkupienet lainit Suboxonea ja hetki sitten puolikas Tenox 20mg…
Olihan tuossa pikkupieni läjä Pikkupameja ja Minitenoxeja, mutta osan vaihtoin pieneen Xonebiittiin ja loput sitte annoin kaverille, joka mulle toisinaan heittelee jeesejä, ku näin se pitää mennäki, että takasinki annetaan, ku voidaan…
Iltapäiväkahvet, ku heräsin joskus kymmeneltä eilen illalla.
Tupakkaa taas kohta kärystelee parvekkeelle.
Otin milligramman Santun seitsemän minuuttia sitten. Vaikutusta odotellessa.
Ihan hyvä mieli, paitsi ulkona on taas niin perkeleen kuuma ja kahvi ei helpota yhtään asiaa! ![]()
Moro!
Nyt vaikuttaa:
-Buprenorfiini 1.5mg I.V.
-Klonatsepaami 3 x 0.5mg
-Setiritsiini 10mg
-Duact kapseli, elikä akrivastiini 8mg ja pseudoefedriinihydrokloridi 60mg
-Monivitamiini poretabletti
-Nikotiini
-Kofeiini
Olen nyt lähtenyt pudottamaan tota subu-annosta, tänään oli tarkoitus ottaa vain 2mg mutta kun aamulla meni jo puoltoista millii niin tulee nähtävästi otettua 2.5mg jos illalla otan vielä yhden millin töötit. Sitten huomisen jälkeen ois tarkoitus ja aionkin lopettaa heittämisen ja siirtyä nokittaan ja sen jälkeen aion nauttia bupreni oikeaoppisesti kielen alla sulateltuna. Vklp pudotan taas annosta. Ens viikolla sitten popsitaan bentsoja kun oon pudottanu Subun nolliin.
HH
1.poltto
2.kohta alkaa kyllästyttää tää saamattomuus, ja pore pirisee taskussa
unohdin tietty rakkaan pamini. ja toki nikotiini kofeiini sun muut hömppätuotteet
Tervehdys!
Nyt Arpakuution annos on ollut tänään jotain tavallisuudesta poikeavaa :mrgreen: !
Ihan mukavan leppoinen olo eikä huolta huomisesta
!
Arpa
Kun ite vedin jotain en jaksanut laskea millejä mitä ja milloin otin kunhan tuntui hyvältä.
Varmaan kuvittelen mutta tässä ketjussa aika moni puhuu paskaa, mut ei ollut pahalla kirjoitettu koska hyvähän se on jos muistaa paljon ottaa, milloin, mitä, miten ja missä ja vielä muistaa jälkeenpäin.
Paska päivä ja huonoja uutisia, joten nappasin pitkästä aikaa Lyricaa poskeen ja pikkuhiljaa alkaa toimimaan, jotkut sanoo ettei Lyrtsit toimi lainkaan mutta itse saan melkein samanlaiset olot kuin alkuaikoina Subusta. Niin, ja toki se I.V Subbari on alla “vaikuttamassa” as usual. Kofeiini ja nikotiini vaikuttaa myös.
//Muokkasin kun unohdin lisätä nikotiinin ja kofeiinin hätäpäissäni!
just nyt viina ja perit bentsot…eli melkein selvinpäin ![]()
kukkaa chillumista
4mg rivatril
50mg tramadin
pari kuppii kahvii
UPJOHN 90. x 1 + oikein hyvää sumppia ja vaaleanruskeaa Bonus sätkätupakkaa useita.
Perjantai-illan annos on vähän perseestä!
Kaikki jännät päihteet kuten fentanyyli ja Oxynorm antavat odottaa iteseään
.
Arpa
Kukkaa, lätkää, öljyy
4mg rivatril
90mg opamox
parit bisset
250mg tramal
Roche •2•
T1 x 3
hyvää nuppuu… ![]()
edittiä sen verran että kofeiini ja vanilia-hunaja sikarit vaikuttaa myös. pitkästä aikaa tupakoin,
jotenkin kahvin kanssa noi siget vaan sopii yhteen. tosin en kyllä tuon boxin jälkeen osta toista hetkeen.
nikotiini koukku on sen verran jännä.
Mulla taas oxynormia löytyy, mut kontteja ei oo.Mä kun joudun käyttää kipuun nii kontit on hyvä peruslääke ja normit jeesaa äkilliseen kipuun jota puskee päivittäin konttien läpi.Vaikuttaa:
Oxynorm 80mg
Oxycont 20mg
Rivatril 6mg ja perushässäkät…
Lääkärin käskystä otetut Ardinex x 5 ja Diapam x 4 ja Itse hankittu elämisen ilo.
Xanor 1mg.
Ja tuo elämisen ilokin!
Päivää!
Heräsin tossa klo 11 aikaan ja päivän aloitin seuraavalla setillä:
Klikkiin laitoin kyllä 8 mg Subua, mutta jotenkin onnistuin läikyttämään klikistä 1/4 päälleni
. Onneksi ei kaatunut kokonaan. Pelkään aina kun filsaan Subu vetoja, että kaadan klikin vahingossa maahan
.
Arpa
kodeiini, tramadoli, klonatsepaami ja muutamaa hassun hyvää nuppua. kaikki vaikuttaa juuri
niinkuin oli tarkoituskin. tänään olin myös duunissa, viikonunivelat vielä edellisten päälle ni kylä lähtee.