mikä vaikuttaa nyt

Aamusta asti poltellu kukkaa ja silloin otin myös lyrican 150mg. (sama vaikka olis jättäny ottamatta)

oxycontin 30mg (aamulla oli toinen setti)
neurontin 900mg (turhaa tavaraa)
kasa antibiootteja ja muuta paskaa, joista ei tule kuin pää kipeäksi.

2mg nicorette purkka. nää käy närästää useimmiten.

Pari lonkeroa ja yks kalja, niin ja nikotiini

mikäs siinä on noin ihmeellistä.
Nyt on menos 2x panacod ja 2x zopinox illan rentoon höpläilyyn kotona. :slight_smile:
ja vielä siihen, menisitpä filosofian tunnille kokeileen pilvessä. [en oo ollu mut voin kuvitella] :bulb:

Ne tunnit voi olla hyvinkin mielenkiintosia mut sit ei vaan muista enää mitään ku tunti on loppunu :smiley:

Mä oon ollu kerran ET:n (elämänkatsomustiedon) tunnilla snadisti hapoissa ja ehkä pikkasen pilvessä (siitä en oo ihan varma), se oli viel aikuislukiossa niin keskustelun taso oli vähän korkealentoisempaa kuin mun entisessä ns. normi lukiossa.

Tramalia, Panacodia, Lyricaa…juu en muista enää paljonko :sunglasses:
Krapulan korjausta ilman viinaa…

Tramalia 100mg ja lenkille…voi hikee pukata kohta :laughing:

oxycontin 30mg, tenox 30mg. [Poistettu hehkutusta -Päihdelinkin toimitus]

hitit ja 1karpalolonkero :unamused:

Karpalolonkku :sunglasses:

Karpaloo ja turbolonkkua…(vittu näitä nimiä) :laughing:

Tässä vähän xanoreita ja 3 isoo tölkkii jtn halppis siiderii. Aika hyvi tolettomalla toimii 1mg xanor ja holii päällä, luulin etei 0.25 xanoreist oo mihkää, ku täälki joku aina mainostaa syöneensä 2mg ku karkkia.

20mg diapam
5mg zyprexa
1500mg deprakine
30mg stilnoct

50mg Tramal + 5 tlk lonkkua :confused: :open_mouth: :sunglasses:

Lonkero ja nikotiini

Pl-lätkä ja krapula lähti kaljaa on mut en juo. Aika rauhottua ku viikonloppu edessä :mrgreen:

kolme kakkosen rivaa aamulla otetun päälle, jos vaikka vahingossa olotila kohenis… :unamused:

600mg dxm eroteltuna ofc, 300mg lyrica, nikotiini ja kofeiini

oon selaillu näitä foorumeita reilu vuoden verran ja ny päätin rekisteröityä että terve vaan kaikille :slight_smile: