3kpl 30mg opamox ja lekuri määräs vie levozinia mut sen taidan kyl tältä erää jättää ottamatta huomenna meinaan tulee vieraita niin ei viitti olla ihan zombina
5 panacodia vei polton alaselästä, aamuyöstä herää siihen uudestaan joten silloin menee sama satsi varmaankin
pari sätkää, muuten nikotinellia
3x150mg lyricaa (koitetaan kipuun ja ahdistusta poistaan vaikka molempiin tällä lääkkeellä aika heikko vaikutus, mutta kun ei oikein muutakaan ole ennen maanantaita)
2x10mg diapamia ahdistukseen, pikkusen helpotti.
e: ja ganjan hoitamisen tuottama ilo…
2100mg lyricaa
4mg sirlalud
3kpl nortlex
200mg seroquel
250mgtruxal
6padacod
2kpl mirtazapin 15mg teen seassa
jotain random sieniä metsästä…
ja mä sanon vittuku ei väsytä. lääkkeet ei riitä. pitäs olla pajaa… [Poistettu päihteiden hankintayritys. -Päihdelinkin toimitus]
paljon tupakkaa. monta kupillista kahvia.
1500mg lyricaa
20mg citalophrama
30mg mirtazapin
300mg seroquel
100mg truxal
1zopinox
perkele kun alkaa kaikki oleen finaalis… mitä muut ootte syönny??D kertokaa.
ei jengi vissiin paljo nappaile…tai sit on vaan niin ujoo
Parit älyt pudia ja 70cm lasibongista parit putkelliset.
:mrgreen:
mielenkiinnolla ootan että miten xanor kahvi vaikuttaa… jos sitte vielä pari zopinoksia viivaksi.
nobelaneria …koffin lasista…pettymys myös vaikuttaa-kun luulee "luulee"että ihmiset on/olisi HYVIÄ - NO EIPÄ tartte luulla
Pari milliä bubrea…
se normaali, valitettavasti…
Maukas kahvi ja vielä maukkaampi sikari filtterillä.
Paras sikari minkä oon elämäni aikana polttanu. Ja huomen pitäis alkaa röökilakko purkkien avustuksella,
mitäköhän siitä nyt tulee ku aika nautittavaa tuo nikotiinin imailu näyttää vaan olevan.
Löysin vahingossa 300mg lyrican, ja …
Lyrican jälkkärit ja maissipiipullinen tupakkaa. Kohta yölääkitystä kehiin.
Rivatril
Diapam
Alprox
Subutex
Amfetamiini
Kofeiini
Nikotiini
Aamusiivous pitäis suorittaa. Virtaa riittää… :mrgreen:
Ai niin, ensin poltan savut.
Aamulla piti ottaa antabus, mut aattelin et no kai se ilmankin menee…
3x opamox 30mg plus 10 olvii
PS. Mites kauan kantsii olla juomatta ennenku uskaltaa ottaa antabus esim . jos aamulla sitte niin ei tulis samaa päähänpistoo ku pitäs ihan oikeesti koittaa olla juomatta just pääsis viime putkesta eroon.
Mun mielestä ohjeistus on et ei alkoholia 12 tuntiin. Joka nyt kai käytännössä tarkottaa et promillet pitäis saada sinne nollan tietämiin.
alkoholi
nikotiini
psilocybe semilanceata
rivatril
panacod
risolid
eldepryl (ei päihde)
toivottavasti kohta ganja ja lisää psilocybe semilanceata
aamu pala fentanyl laastari
ja 20 silokkia lisää+budi liikaa
lippaa ja oon yksin
entä kannattaako polttaa budia lisää? tää on ehkä 3 kerta ku oon syöny silokkeja
totta se o että ei kannata syyä yksin
3x 30mg opamox
pikkupullo carilloo
PS. toi opamox ei kyl oo mikää ihan must tai antaa se ihan hyvän tasasuuden mut ei sillä kyl mitää hyvii nousuu saa…
No eipä siinä eihän täs touhussa kyllä mitään tolkkuu oo kun pitäs saada tos normi(selvimpäin) meiningistä ne kiksit, eli elämä taitaa koostuu ehkä niistä “pikkuasioista” joista pitä osata nautti, joka hetki on tärkee niin ne huonot ku hyvät ne kait kuuluu elämään.ehkä sitä kuvittelee et elämä pitäs olla pelkää herkuu… mut niin se ei oo enemmän taitaa olla niitä vittumaisia päiviä mut luulisin et se hyvä korvaa noi huonot päivät
6mg sirdalud naamaan ja tunnin sisällä koulun penkille. Kattelee sit kuin rennot meiningit on, sillä tunnilla ei tänään ainakaan tehtäviä väsätä.
2* 0,5 l Karpalolonkku + Tramal 2* 50mg + Panacod 500mg
[Poistettu hehkutusta -Päihdelinkin toimitus]
…Kuten siskoni poika asian ilmaisee…