Onko mersui?
Bisse. Oli pakko kotimatkalla ostaa pari. Syytän saimonia, koska siitä tölkin avaamisesäänestä lähti hirveet himot päälle prkl.
Saunasta löytää syyllisen asiaan kuin asiaan.
Toi on muuten totta.
Nameja muuten tekis mieli pitkästä aikaa. Viime kerrasta on melkein vuosi ja sillon päätin, et ei enää kosak sillon meni vähän överiks se touhu…
Ehkä olisin nyt viisaampi.
Perustetaanko AA-kerho?
Ööh. tai ylihuomenna?
Sovittu!
Pari bissee ja parit 2mg sirkat… Selkä kipiänä…
Suht. letkee olo. mut ei tarpeeks. Ei voi dokailla kun on vielä kipiä.
Laita!
Huomenna sitten vasta!
Voi että tuntuu et oon humalassa. Mut vähän vaan.
kofeiini,nikotiini ja olen ollu kolme viikkoo selvinpäin ou yeah
Kokolailla 6packin keskiolutta olen tässä hörppäilyt ja +vko:n totaalitauon jälkeen tänään vähän metyylifenidaatilla viihteilin, hyötykäytön jälkeen…
Aamulla siis 54mg Concertan kokonaisena nappasin ennen 8h työrupeamaa…
Ja nyt illalla sit oluen ohessa meni toinen 54mg Concerta,
kahtena lohkona…
350mg tramadoli, 30mg metadoni ja 12mg klonatsepaamia, 2mg alpratsolaamia.n.3,5dl meni viinaa alas tossa vetoja odotellessa et sai jotai helpotusta ja illalla poltin vielä sit pienet rauhottavat iltapaukut.
ei tommoi rautaristi (sininen) ollu tuol kaapin perukoil pari kk… vetäsin sit sen .
…mutta nyt vaikuttaa budi (ak47)&2x0,5 xanor kohta just nyt heitän 10mg stellan.
330 mg Panacodia kylmävesieroteltuna, lätkä 5 mg Diampameja ja puoli lätkää 10 mg Zomplideemia. Lämmin opiaattipohna ja aivokapasiteetistä käytössä 25 prosenttia.
Vielä muutama pami ja illta alkaa olla siinä.
2mg aamulla otettu xanor 1mg depotit ja IV:nä 1,5mg subuxonea ja nenään joku 1mg…
Ihan letkee meininki tä nuokkuilla kaverin ja tyttöystävän kans ja kuunnella Shponglee ja katotaan Simpsonit 9 tuotantokautta.
330 mg Panacodia kylmävesieroteltuna, lätkä 5 mg Diampameja ja puoli lätkää 10 mg Zomplideemia. Lämmin opiaattipohna ja aivokapasiteetistä käytössä 25 prosenttia.
Vielä muutama pami ja illta alkaa olla siinä.
Tosta päätellen toi sun eka viesti jää sun viimeiseks
Vittuperkelesaatana.
Erikoinen mixi.