mikä vaikuttaa nyt

Niin ja sitten otin puolikkaan 10 tenoxiii. ROFL ROFL mutteipä vaikuta suuntaan eiä toiseen tietenkään, ajattelin vaan että se autta mua uskomaan että olen väsynyt sitten kohta. :wink:

iltajoppiksen ja 2 imovanen jälkeen ei edelleenkään väsytä :angry:
olossa ei sinänsä vikaa itessään mut aamul 7 herätys. mitenköhän helvetissä saan itseni kammettua ylös sängystä… pitää varmaan laittaa
tää soimaan youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0 jollain mad hax0r skillseillä tiettyy kellon aikaan… :smiling_imp:

Ketään ei varmasti todellakaan kiinnosta että vedin piriä. Paitsi pomoo. :smiling_imp:

hyvällä omalla tunnolla vaan olethan sentään kitunut tarpeeksi. :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Mahatauti HUH, en muistanutkaan että selvinpäin oksentaminen on näin vittumaista :angry:

5-6mg rivatrilia ja kohta pitäis tööööööihiiiin mennä arkistoimaan laskuja. Siis ihan oikeita laskuja. Paperisia.
Pääsenköhän plinkistä irti.

No sulla ei oo ainakaan pitkä duunimatka.

Eikä Nokkaeläimellä.

Parit bisset ja kukka.

Noh, tällä kertaa meen Ruoholahteen asti. Oon niin ahkera kuules, että mulla on 2 työpaikkaa. :wink:

Mulla on välillä sama ongelma, pitäis olla propralia siihe… menee meinaa vähä vittu hermot, jos ei saa heitettyy ja ei oo ketää kaveria kuka osais tökätä.

Edit: Onkohan propral ennen piriä kuiteskaa kauheen järkevää?

4mg rivatril ja paukut.

Otin tänään 20mg propral ja kevyet töötit nii en ainaka mitään negatiivista efektiä havainnu.

180mg kodeiinia alkaa nousemaan

Olo on kuin uudestisyntyneellä!!! 2Päivää ihan paskana, nyt hyvin levänneenä on super hyvä olo!

Arska paistaa ja kaikkee, kevät tulee!

Pitää tää päivä ottaa ihan chillisti vielä, jos huomenna kävis parilla binillä… :wink:

dxm + bisse

subutex, hyvin lievästi

1x 0.4 teemu + 4 x 2mg rivartil + heinää ja kukkaa,

Milli subua ja 15mg dormicum IV:sti. Ja bisseä hörppinyt en tiedä montako pulloa…

kunnon yöunet ja ruoka pitkästä aikaa ja pieni määrä hamppua… oikein mukava olla tovin viihteilyn jälkeen ^^

esso ja karsta :open_mouth: :slight_smile: meni tramadoli säädöt puihin ni olihan se johonki päihteesee turvauduttava …