mikä vaikuttaa nyt

tuohan näyttää aivan päin vittua tuo plinkin kello… tai niin sanoakseni oikea kello on nyt 03.30. väittäköön plinkin kello mitä väittää…
minä en mene siihen jekkuun kyllä yhtään.

Mut jos plinkissä on puolen tunnin aikaero? :open_mouth:

pitää paikansa :smiley: :slight_smile: :slight_smile: :smiley:

mutta toimimaan pääni taas haluaisin.
enkä saa.
kosken osaa.

hyvä fiilis edelleen :smiley: :smiley: :smiley:
10 tunti sit ottanut viimeks.

ja mannapuuroa nyt missä on mansikkahilloa.
ja sitten toinen mannapuuro, missä on sitten voita ja sokeria.
ne ja sitten se vaniljapulla ja kahvia.

nikotiini :smiley:

miksei minullakin.
kun en pääse vain pois kun interfacen tuoli minut vallannut on eikä pois päästä tiedän.
lähde pois jotta voit tulla takaisin?

edit: friik.

vasymys rupee vaikuttaa :smiley:

Kalja, viina, budi, ja grilli on partsil taas tulil. JOU! :sunglasses:

3mg xanoria :slight_smile: kohtalainen fiilis :smiley: :smiley: :smiley:

parit käristeet tos söin ja savut vedin.
piristi oloa :smiley: :smiley: :smiley:

500mg tramadolia + kukkaa. Hyvin toimii taas muutamanpäivän tauon jälkeen :slight_smile:

edit

pitää mennä töllöö katsoo.
se rauhoittaa :smiley: :smiley: :smiley:
kokeilen ainakin :smiley:

Oon tosi kade :imp: . Itte ainoostaa savuu, alkoo ja bentsoi vetän…

8mh alpratsolaamia neljässä osassa. Tasaisin väliajoin klo 15 alkaen. Eikä yhtään paskoja fiiliksiä, niin kuin sen viinan perkeleen kanssa eilen. Mä rakastan näitä, ylihuomenna ttaas vihaan. Mut onneks sillon mul on maailman upein hippityttö hoivattavana, jolloin xanorit ja muut paskat unohtuu taatusti. Annan sille kaiken, minkä voin, ennen kuin lähden. Kaiken. Se ei tehnyt elettäkään ja näpisti sydämen, mun milestä tajuttoman upeeta.

Väsymys mä oon tottunu menee kymmeneltä nukkumaan. Nyt on jotenkin ihan pihalla.
Alakerranherra: mä olen tajuttoman kateellinen. Mua panettaa ihan vitusti jos saisin nyt naista mä nussisin sitä monta tuntia putkeen. Mä oon vetäny tänään kolme kertaa käteenkin eikä auta yhtään. Mä en oo saanu kahteen kuukauteen pillua ja sehän ei sovi mulle :confused:

töllön katsominen piristi ja nyt savuille :smiley: :smiley: :smiley:

Nikotiini ja kofeiinia liikaakin tullut nautittua. Väsyttää niin perkeleesti. Onneksi kohta pääsee nukkumaan.