Ensimmäinen murunen ruokaa tänää does a trick!
Lakka, bisse ja kaks joain random mukamas naksua.
Otin kaks noit “naksui” eikä sano oikeestan mitään.
Onneks huomenna saa pameja.
pamit ja viski <3
150mg kodeiinia, 100mg tramadolia, 20mg diatsepaamia, 2mg klonatsepaamia ja 20mg tematsepaamia. Taitaa olla kuudes päivä ilman buprea, tää on ihan uskomatonta. Mun pitäis olla aivan helvetinmoisissa refloissa mutta jopa ennen noita panacodeja/tramaleita oli vain pientä palelua.
Siis mitä helvettiä, mä oon kiskonut puolivuotta bupree enemmän kuin koskaan aijemmin ja aijemmin pienemmällä käytöllä olisin nyt sängyssä hikisenä oksentelemassa mut nyt oon aikalailla kunnossa. Osaako joku selittää tän kummallisuuden? Olisko että oon kiskonut niin pitään/isoja annoksia että mulla on vieläkin vähän bupree elimistössä joten reflat ei ole alkanut vai oonko onnistunut pudottaan vaan niin tasasesti että näin vähällä selviän?
Niin tai näin, oon ollut aika tohkeissaan kun ei ole tullut mitään kunnon refloja.
Veikkaan että oot puottanu annosta tasaisesti koska reflojen todellakin olisi pitänyt alkaa. En usko että buprea veressä olisi vielä jäljellä sillä eihän muuten noista panacodeista ja tramaleistakaan olisi hyötyä/vaikutusta. Tää on vaan veikkaus ei fakta tietoa. Eikös toi vaan oo parempi ettei oo ton kauheemmat reflat mutta muistaakseni bupre reflat alkaa vasta kolmantena päivänä kunnolla ja viikon päästä edellisestä annoksesta pahimmillaan. Jos viitsit niin oo yks päivä niin pitkään ilman panacodeja ja tramaleita kun voit jos onnistut olemaan päivän ilman niin mitkä on olot aamulla niin sit tiedät oletko selviämässä helpolla vai et. muuta keinoa en keksi miten voisit saada tietoosi että onko reflat oikeasti niin miedot kuin sanot. Parempihan se sun kannaltas olis jos noin hyvon selviät pitkän opiaattien/opioidien käytöstä.
Itse olen ottanut 90mg kodeiinia(turhaan), 100mg tramadolia(turhaan), ~2mg buprenorfiinia, 4mg klonatsepaamia, 20mg diatsepaamia ja 30mg tematsepaamia.
Vähän harmittaa ku menin aamulla ottaa noi panacodit ja tramalit ku hetken päästä sai sit buprea kumminkin niin meni oikeastaan hukkaan kun niitä olisi jonakin toisena päivänä sitten tarvita ,mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu.
Enemmän siinä vaikuttaa Captain Planetin asenne. Pudottamaan ja lopettamaan on ryhdytty, joten on valmistautunut kestämäänkin jotain.
Ei olla heti parkumassa kun jostain vähän alkaa kolottamaan.
Addikti pystyy helposti pahentamaan oloaan valittamalla ja keskittämällä kaiken huomionsa siihen oloon. Se on vain tekosyy saada oma pää käännettyä niin että voi hyvällä omatunnolla hankkia lisää kamaa.
panza
Helmikuu 24, 2008, 11.21pm
21504
Ilma tolee 3.5ml lakkaa :—) humisee kyl kivasti pääs.
Aainii mun piti tippua, mut en sit suostu tippumaa
Pari Tenoxia ja kohta nukkuun…
~1mg buprenorfiinia, 2mg klonatsepaamia(kohta toinen), 10mg diatsepaamia.
takana gramma piriä, korillinen kaljaa, 5kpl kymppipameja, muutama telaketju, tequilaa pullollinen, 2essoa ja salviaa.
2kpl 0.56 karhua,Concerta 18mg,pancodia 2000mg,xanor 1mg,Risolid 75mg.Vittu ku saan vasta toisella respalla 10.3 30kpl tenoxeja ja keskiviikkona 100kpl
2 x 5mg medipam + 1 x 2mg rivatril + pesällisen budia ja heinää.
Lakkaa aamusta asti ja bissee + 7 x5mg pamit ja pienet lehtisavut.
Eazy
Helmikuu 25, 2008, 1.06pm
21513
3 x 0.4mg Temgesic ja 2mg Rivatril.
lihakset vähän jumissa
Efexor 150 mg ja 3 mg Diapamia.
Ennen puoltapäivää poltettu spice gold jopo, ei vituttas vaikka loppus jo. Alkaa kyllästyttämään
2mg Rivatril ja iso kasa lettuja.
Tänään on menny lakkaa, 13 x 5mg pamit ja pienet savut ja nyt juon bissee.
Mun elämä on pilalla ku lakka loppu
tramal-laskut ja helvetillinen ei-kemiallinen euforia