mikä vaikuttaa nyt

Tradolania, pameja, bissee ja valkkaria, sekä erittäin hyvät unet.

pöhinä

kunno savutr, pami, bätmäneit, rivoja. Pöhinää =)
ja koti viiniä =))

:unamused:

3*Tenox 20mg ja toivottavasti nukkumatti kohta…

Vielä Tenox 20mg lisää…

voi mennä pitkälleen sitten kuosailun päätteeksi… tämän olen itse pitänyt periaatteena. niin ei tule ylipitkiä aikoja oltua päihtyneenä.

Lakka, dexmi, savut (asetonihasa ja budi) ja bisse.

Hyvä kuosi vielku sais ksanoreit <3

vaikuttaa erittäin ärhäkät etanolinousut

join vähän liian nopeasti, tunnissa sen 6 kaljaa ellen enemmän

ja stilkkaria sieraimiin on mennyt 10 mg

tänään mennyt pullo viiniä, 4x 10mg diapam, 1x telaketju, 6x xanor 1mg, sikspäkki sandelssia ja kamu tarjos vajaan millin subuvedot (kyl toimis ku edellisist subuist on reilu kuukausi about ja yleensäkin opiaatteja ei ollu elimistössä ni tuo vajaa millikin veti mut nuokkuun :slight_smile: Mut nyt kattoon jotai elokuvaa ja nautin tän päivän setin tuomasta olosta… Lepposaa lauantai iltaa kaikille!

100mg tenoxia, klonatsepaamin puute ja alkoholiton siideri :frowning:

no nyt meni känni yli

otin just 20 mg melatoniinia jos vois sammahtaa sit

36mg MetyyliFenidaattia :sunglasses:

viuna taaskerran …turvautuen paskoihin korvikehUUmiesiin, kun laittomiin kontaktit mulla kuollu :bulb: :arrow_right:

Puolikas 1mg xanor depot suus…
Tiputus pääl…
on tä niin vittumaista :frowning:

Ja kun otan aina aamulla sen 2mg, niin nyt joudun kärsiin koko ens viikon :frowning:

Ei ole yhtään rauhoittavaa enää jälellä…
Mä varmaan kuolen :open_mouth:

100mg tramal retard x2, tramal 50mg, sepram 30mg, kofeiinitabletti x4

450mg tramadolia

Selväpäisyys

300mg:nen seroquel, elämäni ensimmäistä kertaa.
Otin vitutukseen!! :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp:

santerit ja kalja saatana

Veikkaan että oot puottanu annosta tasaisesti koska reflojen todellakin olisi pitänyt alkaa. En usko että buprea veressä olisi vielä jäljellä sillä eihän muuten noista panacodeista ja tramaleistakaan olisi hyötyä/vaikutusta. Tää on vaan veikkaus ei fakta tietoa. Eikös toi vaan oo parempi ettei oo ton kauheemmat reflat mutta muistaakseni bupre reflat alkaa vasta kolmantena päivänä kunnolla ja viikon päästä edellisestä annoksesta pahimmillaan. Jos viitsit niin oo yks päivä niin pitkään ilman panacodeja ja tramaleita kun voit jos onnistut olemaan päivän ilman niin mitkä on olot aamulla niin sit tiedät oletko selviämässä helpolla vai et. muuta keinoa en keksi miten voisit saada tietoosi että onko reflat oikeasti niin miedot kuin sanot. Parempihan se sun kannaltas olis jos noin hyvon selviät pitkän opiaattien/opioidien käytöstä.

Itse olen ottanut 90mg kodeiinia(turhaan), 100mg tramadolia(turhaan), ~2mg buprenorfiinia, 4mg klonatsepaamia, 20mg diatsepaamia ja 30mg tematsepaamia.

Vähän harmittaa ku menin aamulla ottaa noi panacodit ja tramalit ku hetken päästä sai sit buprea kumminkin niin meni oikeastaan hukkaan kun niitä olisi jonakin toisena päivänä sitten tarvita :imp: :open_mouth: ,mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu.

subua,rivoja,seroqueleita,rossos kävin syömäs jonku pihvin… =D :laughing: :open_mouth: :laughing: huh,huh, mitä juttuja kylläkin, ei kai siinä!