Metadoni vs. Buprenorfiini

^Tällä paikkakunnalla käytetään (halvempia) tikkuja, jossa testataan vain thc-btz-opi-amp-bup-mtd… Ellei kyseessä ole lapsen huoltaja tai työn/poliisin- yms vaatimat laajat seulat (20€/aine lääkärin mukaan muutama v aiemmin), labroihin ei lähetetä näytteitä… Aiemmin käytettiin 4 aineen testiä, tuon jälkeen erikseen bupre-testi (täysin paska, ei toiminut tai aina pos) ja tämän jälkeen oli 5 aineen testit… Nykyään metadoni näkyy…

Tästä näet viralliset testerit, tässä kaupungissa säästetään testauksesta ja terapiasta ennemmin kuin asiakkaiden määrästä… :unamused: :astonished: Asiakkaiden määrä on vuosia pysynyt samana… Todellisuudessa suuri osa hakee kerran vkossa lääkkeet tk:sta ja useat heistä ilm jollakin tapaa handlaavat tilanteen. Päällepäin ei todellakaan monesta uskoisi… :unamused: Hoitohlökunnasta osa uskoo, että kontit näkyvät testeissä; tämä kävi ilmi katkolla aikoinaan… “Opiaattina näkyvät”, ei itselläni ole Tramal tai oksy oppareina näkynyt…

^Meillä käytetään samaa testeriä ja niissä oksikodoni näkyy.

Edit: käytettiin ainakin mun kohdalla tota. Sit alettiin puhua siitä bupresta testerissä, mutten tiedä nykytilannetta, eli et onko käytössä nyt mikä testeri. Anyway, siinä perustestissä oksikodoni näkyy opiaattina.

Paskat näkyy, se tarvitsee testata erikseen, koska ei metaboliksoidu pienissäkään määrin morfiiniksi.

No jos olin käyttänyt pelkästään OKSIKODONIA ja BENTSOJA ja testerissä positiivisina näkyivät BENTSOT ja OPIAATIT. Mitenköhän tämä sitten on mahdollista, kun sain itsekin testerin nähdä?!? Sanoivat vain sen, että jos haluaisivat tietää, onko aineena oksikodoni, joutuisivat tekemään toiset testit/lähettää tarkempiin tutkimuksiin.

Siksi, että siinä sun testissä on testattu oksikodoni morfiinin lisäksi ja sitten laitettu vaan saman kohdan alle tikussa. Tai sitten olet muistamattasi ottanut yskänlääkettä tai syönyt unikonsiemenillä kuorrutettua pullaa tai sitten on vaan kyse väärästä positiivisesta.

Buprenorfiini on ainoa oikea korvaushoitolääke. Perustelen tämän tällä, että sillä on erittäin pitkä puoliintumisaika. Metadonia vaikka joisit 120 mg vrk, se ei kanna kunnolla. Oksikodoni on myös aika samanlainen, IV hyvät nousut. Annokset kyllä nousi johonkin 450-600 mg vrk. Metadonia on parempi ottaa vain pieni annos, isoilla annoksilla vain väsyttää, nestettä kertyy, sanon suoraan että muuttuu eläväksi kuolleeksi. Metadoni on heroiinia ilman euforiaa. Saattaa se jostain bupre 1mg vrk tyypeistä houkutella, ‘‘ilmaiset opiaatit joka päivä’’. Itse en enää jaksa, haluan eroon kys. myrkystä. Valtioita ei tosin kiinnosta, missä kunnossa me käyttäjät ollaan. Ne lukee vain tilastoja: ‘‘rikollisuus vähenee’’ yms. Metadoni on myös halvempaa. Tässä on kysymys vain rahasta. Jos luulee että esim A-klinikka tai jokin muu instanssi auttaa, on väärässä. Vain itse voi lopettaa!