Päivä 167. Tärkeä havainto, en tiedä kuinka kauan näin on jatkunut, mutta nyt hoksasin. Töissä pari tooosi vituttavaa päivää
verenpaine tapissa, pää kipeä ja teki mieli lähteä ja ottaa lopputili… mutta EI TEHNYT YHTÄÄN MIELI JUODA!!! Ei tullut mieleenkään, että otanpa pullon pari viiniä helpottamaan oloa, ei. Eli eteenpäin on tultu, aivot ja toimintamallit puhdistuu kokoajan
Kun huomasin, olin siitä iloinen, kiitollinen, onnellinen. Hyvä minä
Kylmässä järvessä toki kävin viilentämässä tunteita töihin mennessä, sieltä tullessa (yks pahin päivä kahdessa eri järvessä paluumatkalla
) ja vielä illallakin, ja saunassa heitin löylyä niin pirusti, että isäntäkin lähti tupaan.
Viikonloppuna huomasin myös kaupassa käydessä, että alkoholijuomapullot, kaljat ja lonkerot, eivät kuiskineet eivätkä huudelleet yhtään, eivät herättäneet tunteita. Olin vieraalla paikkakunnalla, vieraassa kaupassa ja hyllyt oli järkätty niin, että vissyt ja alkoholit oli jotenkin yhdessä sekaisin, niin jouduin sinne hyllyväliin pidemmäksi ajaksi tutkimaan. Hyvät vissyt löytyi ![]()
Nyt on aikomuksena hiukan keskittyä painon hallintaan ja että suunta olisi alaspäin… hitaasti ja hallitusti, tavoite vaikka joulussa… Saa nähdä, en ole tähän kovin paljon valmis tässä vaiheessa uhraamaan, raittius on tärkeämpi. Jotenkin mulla on ruokahalut vaan niin kohdillaan ja herkkuja olen raittiina jonkin verran syönyt. Ei mitään överiä, mutta kuitenkin. Paino on laskenut raittiina vain ehkä pari (2) kg. Katsotaan.
Syksylle ilmoittaudun seuraavaan isoon kisahaasteeseen ja viikon kuluttua alan treenata sitä kohti. (Niinkun nyt vanhat ihmiset treenaavat
)
Tämän viikon olen levännyt ja ensi viikko vielä kevyttä palauttelua menneestä kovasta rutistuksesta.
Mutta tärkein, ettepä usko miten onnellisena ja iloisena odottelen tulevaa kesää
Mahan pohjassa kuplii ja hymy on korvasta korvaan, kun mietin mitä kaikkea saan kokea raittiina, aistit avoimina.
((Olen miettinyt, että onko sopivaa tästä asiasta kertoa ja hehkuttaa. Mutta nyt ajattelin, että jos se sattuisi motivoimaan jotakuta toista. (Olemme vanha pari, yhdessä 18 vuotta.) Seksi on aiemminkin meillä sujunut loistavasti, ei valittamista, mutta näin raittiina sekin on ihan eri touhua. Jotenkin kun on niin satasella läsnä ja aistit avoimina, niin sekin on taivaallista, saman tutun ihmisen kosketus onkin täynnä sähköä.
Vähän on liian siirappista ja hunajaista, mutta tällaista se nyt raittina on, sekin… olkaa huoleti, ei tule nämä tarinat toistumaan… Pyydän anteeksi mielensä pahoittaneilta. ))
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Raitista, hyvää ja toiminnallista torstaita kaikille ![]()
Kiitos teille tästä yhteisestä matkasta kohti raitista elämää, kiitos tuesta ja kokemusten jakamisesta.