Mukavasti on viikonloppu sujunut. Olen nukkunut hyvin, ja yhdeksän tuntia molempina öinä. Se jo tekee ihmisestä aivan uuden. Olen panostanut ruokaan ja syönyt hyvin. Lenkit ja treenit on sujunu nyt hyvin. Iltaisin pieni venyttely- / liikkuvuus harjoitus on parantanut palautumista. Eilen puuhailin hyvällä fiiliksellä, kaikessa rauhassa, kotihommia ja sain mukavasti aikaan. Hyvä mieli siitä. Alkuillasta kävin lapsenlapsen kanssa uimahallissa. Se kyllä nollaa upeasti, keskityin vain hänen kanssaan leikkimiseen. Lasten altaassa vedessä kelluttelu, poreamme ja saunominen rentouttaa kokonaisvaltaisesti. Pukiessa söimme yhdessä eväitä: hedelmiä ja eväsleipää ja ai, että oli raukea olo kotiin lähtiessä. Lapsikin oli tyytyväinen reissusta. Kyllä tällainen nollaa pään sata kertaa paremmin kuin viina ja seuraavana päivänäkin on vielä hyvä mieli 
Olen onnellinen siitä, että olen ajokykyinen aina, kun esim.lapseni apua tarvitsevat. Viikolla oli tilanne, että entisessä elämässä olisin joutunut kakistella, että “olen just ottanut pari pitkää saunakaljaa, en pysty lähtemään” ja määrä olisi oikeasti ollut jotain reilusti enemmän. Nyt muuta kun pomppasin rattiin ja kaasu pohjaan.
Raha-asioita en tässä raitistumisessa ole niinkään ajatellut. Mutta nyt kun raittiita päiviä on tämän verran takana ja isännällä parikymmentä vähemmän, olemme laskeneet, että säästöä on kertynyt 1750€. Tähän ei ole laskettu mitään “juhlareissuja”, pelkkää kotona juomista, joten tosiasiassa summa on suurempi. Olemme joka viikko laittaneet juomarahat syrjään, jotta potti olisi konkreettinen. Isäntää säästynyt raha motivoi enemmän, mutta kyllä se vaikutuksen tekee minuunkin, ei sovi vähätellä. Säästyneillä rahoilla jo tekeekin jotain…saa nähdä…
Olen tässä viettänyt rauhallisen aamun, syönyt taas hyvän aamiaisen. (Olemme yhdessä ‘opetelleet’ syömään aamupuuron viikonloppuaamuisin. Jo vuoden alusta. Pitkään haudutettua, itsekeräämillä marjoilla höystettynä. Vatsa kiittää ja hyvää on. Kehuvat, jotta on jopa terveellistä.)
Nyt lenkkarit jalkaan, arskat päähän ja sunnuntain pitkälle lenkille, hiphop.
Raitista ja leppoisaa sunnuntaita kaikille 
PS. Saa äkkiä käsityksen, että syön koko ajan
mutta joo, olen panostanut hyvään, terveelliseen, monipuoliseen, itsetehtyyn ruokaan ja säännölliseen syömiseen.