MEDIKINET 10mg

Uusi tuttavuus minulle.[Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori] Mitään muuta päihdettä tahi lääkeainetta ole pohjalla, ellei sitten sitä aamupäiväistä xonemilliä lasketa

Mikä vitun vimma teillä on tunkee ränneihinne sitä metyylifenidaattia? Toimii se muutenkin, paitsi tiedä sitten tuosta Medikinetistä, kun siinä ei metyylifenidaattia ole juuri nimeksikään eli tuskin toimii yhtään sen paremmin I.V.:näkään.

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori] :unamused:

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]

wikistä koppasin: Metyylifenidaatti imeytyy nopeasti ja sen puoliintumisaika on lyhyt, noin 2–3 tuntia. Puoliintumisajassa on kuitenkin huomattavan suuria yksilöllisiä eroja. [Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]. huomas et kyllä 5mg nokkaan toimii paremmin ku 20mg syötynä mikä ei pahemmin ees hetkauta

Mulla siis henk.koht. kokemusta vaan Concertoista ja suun kautta ne olen aina vetänyt. En todellakaan halua sitä liisteriä ränneihini lykkiä, etenkin kun muutenkin jättänyt sen homman. Mulla ei siis ole ADHD:ta eli ihan viihteeseen niitä Konsuja olen vedellyt ja 54:t toimii mulla todellakin, 36:t potkii myös kyllä, mutta niistä saan myös yleensä aika tyhmän olon. Miedommilla määrillä en ole kokeillutkaan. En tietenkään sitä kapselia sellaisenaan nielaise, vaan puren sen kunnolla rikki ennen ja tyhjään mahaan mieluusti.

concerta on erilainen rakenne kun esin equacym, ritalin tai ritalindepot, rakeet voi merskaa ja sen jälkeen nokkaan tai ränniin eikä mee liisteriks… näin ei voi concertalla tehdä.

Mä en edes ollut kuullut tosta medikinetistä, miksi ihmeessä sellainen on olemassa kun concatkin on keksitty? Ymmärtäisin halpisversion, mutta noi annosmäärät on ihan erii.

Eriskummallisia lääkkeitä,joskus tuli näitä rätkittyy määrää en muista,kyllä näist tais hiukan piristyä.

“vähän piristyä” ::smiley:

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]

Mä mitään tota hehkuttanut, kunhan sanoin kun olen kattonu vierestä. Syö pami ja ota lrauhas.

Älä tee kumpaakaa noista suosituksista!

tuli mieleen et ku noita poistellaan noita viestejä et ei se ainakaan vähennä haittoja jos kaikki viestit sensuroidaan mis kerrotaan et toimii iv.nä paremmin ja jätetään viestit mis vähätellään aineen iv.nä nautimisen voimakkuutta jos en asiasta tietäisi niin voisi luulla et kandee heittää hyvä satsi varmuudenvuoksi ja senhän kaikki tietää miten siinä käy… onko haittojen vähentämistä överi riskin lisääminen kysyn vain? metyylifenidaatin farmatologia kuitenkin on mitä on, lisääkö faktojen kertominen haittoja vai toisin päin?

Ei ne kaikki ADHD-potilaatkaan samasta puusta veistettyjä ole. Miksi ihmeessä vetää jotain lääkettä suuremmalla annoksella kuin on tarvis, varsinkin jos liian isot annokset vieläpä aiheuttavat haittavaikutuksia. Tuskin ne lääkefirmat sitä metyylifenidaattia pelkästään sen takia markkinoille työntävät, että narkit saavat ostaa ne välikäden kautta pirin korvikkeeksi.

Dexmex-Cowboy, voisiko se syy sensurointiin olla kenties se, että MITÄÄN lääkkeitä ei kannata rännätä? Suonet kun eivät oikein pidä maissitärkkelyksestä, puhumattakaan liivatteesta… Tunnet liivatteen varmasti ruokateollisuudesta ja ainakin Concerta sisältää liivatetta… Saa kyllä liivatteella hemmetin hienoja hyytelökakkuja :stuck_out_tongue:

On se mukavaa addina katsoa että porukka vetää adhd lääkkeitä iv… Aikuisilta poistettiin viime vuonna kela-korvaus mf:stä ja siitä tuli niin suuri haloo että saivat sen takaisin… Nyt se on poistettu dexestä, että kiitti vitusti kaikille yli 25v addeille ketkä ovat myyneet noita ja kinunneet kela-korvauksen takaisin. Omat lääkkeet maksavat nyt +1200€/v eikä siitä kerry edes kela-korvausta! Viime vuonna täyttyi lääkekatto, niin sain 1,5€:lla sen 3kk:tta!! mulle ei edes mf sovi! Saa olla aika huippu-yrittäjä Suomessa jos meinaa oikeasti syödä näitä lääkkeitä yrittäjänä :laughing:

malibu tuossa on pointti mutta lähinnä tarkoitukseni oli katsastella muitakin näkökulmia jos ymmärrätte mitä tarkoitin ja ei ainakaan ritalineissa ja equasymeissä ole mitään liivatetta joten ainakin klyyvariin pystyy rykäsee en itsekkään mitään suoneen tuuppausta suosittele voi olla et nakit lähtee ku noita alkaa tuuppaa.

Ennen jo yksi 40mg Medikinet riitti ja hyvä ettei ampunu joka kerta yli ku tollasen otti IV… tuolloin meni hyvänä iltana max 4… Tilanne muuttuu äkkiä! 120mg alotusannos ja siitä boostaillaa 60-80mg.

P.S: Tässä kirjottaessani olen nauttinut yhteensä illan aikana 12 x 40mg medikinet…
P.S.S: Pysykää mielellään erossa koko moskasta!

Jep, erossa kannattaa pysyä, vaikka medikinetit on helppo I.V töötätä, niin itellä ainakin tulee aina mfenidaatista just suonensisällä käytöllä melkosen epämiellyttävät laskut. Eikä o terveellistä joo (concertoja kerran aikoja sitten menin tööttään ja hyivv, kauheeta tahnaa ja just ja just 0.45 kärjellä tulee ulos, MK:t saa ihan mikrollakin, kertoo jotain. Muttajoo, onneks on nykysin todella harvinaisia hairahduksia et jotain tulis tökättyy enään, tilaisuus annettu itelle ja sitä melko hyvin toteuttanut yli vuoden jo.

Moro!

Sain frendiltä pari liuskaa 20 mg Medikinet ® nappeja :smiley: . [Poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin moderaattori] Lääke on siis joku methylphenidat. hydroclorid. Onko tuo teistä turvallinen annos? Itse en pidä piristä kovinkaan paljoa ja tuo kuulemma muistuttaa sitä :confused: . Ajattelin nyt kokeilla (noin tunnin päästä).

Viimeksi kun otin jonkun 0,05 max 0,1 piriä, niin sydämeni alkoi hakkaamaan niin lujaa, että frendi heitti lätkän 10 mg pameja suuhuni ja sanoi, että ei enää koskaan tarjoa piriä mulle :frowning: . Kuolen kuulemma siihen?!?!

Onko tuo 40 mg överit henkilölle, joka ei käytä piriä?

Jokeri

PS. Sorry tämä kysymys, ei ole aikaa surffata ja perehtyä aineeseen.