vaikka käyttäisin piriä nii en meni 20mg enempää tuuppaamaan, 10-20mg on sopivat linjat.
Moro keväällä testasin ekan kerran 40mg iv kerral, aika hurja… Nyt taas ilman mitään toleja eka 20, sit 10 ja 10 n.kolmen tunnin sisäl muuten tosi jees mut ahistuneit fiiliksii… Seksi on hyvä lääke
Adhd-lääkkeet päihtymiskäytössähän ovat yleistyneet ihan juuri siksi, että amfetamiinin laadussa on niin iso haarukka katukaupassa.
Kun ostat listan kinejä niin tiedät ainakin mitä saat.
Ensimmäisenä ensin kokeilin 25mg iv:nä, köpisi aikalailla.
Nyt paukutan aikalailla 40mg kerralla, tolet näihinhän nousee vauhdilla. Ja vetää kyllä röörit tukkoon, ei tarvii kun vajaa päivä tykitellä niin on veri mustaa surmaa.
Niissä rakeissa on 50% nopeesti vaikuttavia palleroita ja 50% depotti palloja ainakin CR valmisteissa. Psykiatrini ei edes käytä kellään Concertaa.
No mun mielestä ainakin medikinet on paljon parempi vaihtoehto ehto. [Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]
Mulla on medikinet CR 10mg jo yli vuoden, toiminu tosi hyvin eikä oo ollu todellakaan tarvetta nostaa annostusta. Eräs läheinen käyttää [Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua- Päihdelinkin moderaattori] ko minä ja 15-30pv välein saa siitä kunnon annostukset eikä tolet nouse ko harvoin käyttää