Mediasta poimittua

Huomenta !

iltalehti keskiviikkona " A-klinikkasäätiön monopolin musertuessa tilalle tulee ylikansalliset terveysalan yritykset"
Toi oli sitä mediasta poimittua :slight_smile:
Ylikansalliset toivottavasti keksii kuskata hoitolaitoksensa lämpimiin maihin, tulokset paranee kun ei kukaan
hoidon aikana pääse paleltumaan hankeen !
Toi on omasta päästä… Jos ei joku arvannu :mrgreen:

t Kanthoona :sunglasses:

" Sairauden määritelmä laajenemassa vai vihanko olemus nyt ymmärretään eri tavalla? "

En tiedä oletko metsänreunaan lapsia siittänyt . Olit tai et , vastaan silti kun minulta lirahti muutama mailmaan.
Kasvuiän murrosvaiheessa vanhemmat ei tee mitään muuta kuin vain huutaa ja karjuu . Asiallinen keskustelu
vaikka arkiaskareiden parissa on murkkujen mielestä sota. Kysyt vaikka " Vaimo vienkö roskat ulos " johtaa
huutoon " miks vittuilet äidille " Kuuluu kehitykseen jos on kehittyäkseen . Joillekkin nimeltämainitsemattomille
käytös jää päälle . Perheen sisällä veri on vettä sakeampaa ja vanhempien rakkaus lastaan kohtaan auttaa
unohtamaan räikeimmätkin ylilyönnit . Palstalla kun huutelee on tilanne toinen , oletamme aikuisiksi kaikki
ilman sukulaisuuden velvotteita !

t… Kanthoona :sunglasses:

Tietää hän :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: . On se vain niin pätevä tämä stadin gimma savonlinnasta :mrgreen: :mrgreen: .

Annanpa tässä vuosien varsilta lyhyen mutta kattavan yhteenvedon Ketostixin viesteistä: Minä minä minä minä minä minä minä minä minä tiedän kaiken minä tiedän kaiken minä tiedän kaiken minä minä olen paras minä minä minä [size=50]hirttosilmukoita[/size] minä minä minä tiedän kaiken minä tiedän kaiken minä minä minä minä tiedän kaiken minä tiedän kaiken minä minä tiedän kaikki minä minä tiedän kaiken minä tiedän kaiken minä minä minä minä minä “tuoli meni rikki” minä minä minä tiedän kaiken minä minä minä minä minä olette kaikki väärässä ja vain minä oikiassa minä minä minä raitistutte väärin minä minä minä minä.

Prossa olen huolissani sinusta.

Onko se kipupiste nyt Ketossa vai jossain muualla?

En ehdi nyt noita tuntemuksiani tarkemmin eritteleen.15min.aikaa juosta E.Hooveria katsoon elokuviin.Hemmetti minä tarviin lisää aikaa.

Tuplan poiso.

Ei tartte huolestua. Kipupiste on nimenomaan Ketossa. Tiedän että teen itseni naurunalaiseksi ja vihatuksi lähes kaikkien plinkkiläisten edessä, varsinkin niitten edessä jotka ei tunne Ketiksen plinkkihistoriaa vuosien varrelta, mutta kyllä Ketotikku alias tarharyhmä, RedCat ym. on saanut huseerata ihan liian vapaasti tällä palstalla luullen olevan kaikkitietävä ja suunnanmääräävä päällepäsmäri sillä seurauksella että montakin todella hyvää vertaistuen antajaa on häippäissyt palstalta hänen kiusaamisensa takia.

Hänen mielestä ihmisten pitäisi sulkea silmnsä siltä mitä maailmalla tapahtuu eikä saisi linkittää uutisjuttuja siitä mitä kauheuksia alkoholi Suomessakin aiheuttaa, onko se oikia tapa, minun mielestäni se on pelkuruutta.

Hänhän tulee vastaamaan näihin juttuihin taas kuten aina joko suoralla tai piilovittuilulla minkä hän taitaa erittäin hyvin, mutta minähän en piilovittuile, vaan kerron ajatukseni suurinpiirtein plinkin sallimien sääntöjen puitteissa. Mielelläni kertoisin vielä suorempaa, mutta pitää nyt edes jotenkin yrittää hillitä itteänsä.

Tämä hommahan päättyy taas siihen että Joko molemmat, mutta luultavammin ainoastaan vain minä saan ekaa kertaa bannin. Jos molemmat saa, niin hän tekee kuten aina ennenkin, eli palaa parin tunnin kuluttua plinkkiin uudella nimimerkillä jatkaen kaikkitietävyyttään ja kiusaamistaan, mutta minä taas LUPAAN että en palaa enää koskaan omalla tai vaihdetulla nikillä, tosin tuskin kukaan jäis kaipaamaankaan .

Minä kyllä kestän sen että hän minulle vittuilee, mutta hammasta purren olen vuosia seurannut sitä kun hän on muita kiusannut sillä seurauksella että moni tolkun ihminen on jättänyt plinkin.

T. Prossa

Prossa, hengitä vain ihan rauhallisesti. Ei Keto eikä kukaan muukaan sinun sinun raitttiutesi tiellä ole. Sinä itse päätät, kuka ja mikä sinä olet!

Tuo arvostelu on turhaa, ei sitä ymmärrä kehäkolmosen puolella kökkivä mikälie hattu nyt sattuu päähän istuvan
Tv. Tuppi

Prossa,
tottakai jäisimme kaipaamaan, niin että älähän nyt niitä banneja ala manaamaan. Tunnen tuon Keton nikkihistorian, kun satuin palstalle aika kiihkeän kommentoinnin aikaan. Mielestäni hän on raitistumisensa myötä muuttunut paljon niistä ajoista, jos nyt näin on sopivaa toista täällä arvioida. Ymmärrän toisaalta myös tunteitasi, kun minulla on itselläkin välillä ollut tosi kovaa ärsyyntymistä toisten mielipiteistä ja tavasta ajatella.
Olen kuitenkin huomannut, että sekin menee ohi. Vanhat jutut kannattaa pyytää ja antaa omalta osaltaan anteeksi, niin on paljon helpompi elää. Sinulla on ihan oma arvokas annettavasi tälle palstalle ja sääli olisi, jos riitelyn takia hiljentyisit. Hymyä huuleen Prousku. :stuck_out_tongue:

Joo Prossa :slight_smile:
Ei meidän tarvi kaikkea paskaa niellä mitä eteen tulee.
Luota vaan tuntemuksiisi ja anna palaa .
Kaikkienalojenerikoispälättäjä youtube.com/watch?v=YGR5gA4p … re=related Vicy Pollard
oikeestaan naurattaa kun katsoo oikeasta kulmasta …jeesbat noubat äärettömyyksiin.

Voin Suosittaa juhamiesvittua suojaksi jos joku sinuu ärsyttää .
Pahimpien idioottien kirjoituksilta ja samalla ärsytyksiltä saa sillä suojan .
Toimii !

t… Kanthoona :sunglasses:

Haluan vielä tasmentää, että minä en todellakaan sylje AA:n tai sen avulla raitistuneitten päälle. Olen erittäin iloinen siitä että moni saa raittiuden senkin kautta, mutta siitä olen aidosti surullinen kun näkee että jotku menettää oman sielunsa ja elämänlankansa sinne sillä seurauksella että elämään ei enää paljon muuta mahdu kuin sokeaa uskonnollista julistusta ja muitten väheksymistä. Onneksi täälä plinkissä on kuitenkin montakin esimerkkiä jotka näyttää että ei näin tartte olla ja juuri nämä henkilöt jotka ei sokeasti saarnaa voi sinne ihmisiä saadakkin. Raitistua voi kuitenkin monellakin tappaa, mutta tärkeintä on se että itse haluaa raitistua, koska silloin siihen on mahdollisuus, tavalla tai toisella.

En kerro nimimerkkejä jotka ovat mielestäni hyviä esimerkkejä AA:n avulla raitistuneista, mutta kyllä he sen tuntevat sydämmessään.

T: Prosimus

:laughing:

Minakin olen huolissani Prossasta. :frowning:

Ei siksi, etta han olisi minulle erityisen tarkea henkilo, vaan siksi etta jokaisen ihmisen tuska on ihan olemassaolevaa. Senkin vanhan kerjalaisen tuska jolle annoin 10 rupiaa noin hetki sitten, vain siksi etta se oli “vain 10 rupiaa”.

Kanttoonan suhteen olen jo menettanyt toivoni, mutta on toki hyva jos han on raittiina ja tulee toimeen elamassaan ja itsensa kanssa.
En tieda tuleeko Prossa. Toivosin etta tulee, koska niita tapahtumia mita esim Vantaalla tapahtui joulukuussa, on varmasti tapahtunut jo liikaa.

Basi on ihan oikeassa, mita han kirjoitti. Kiitos siita, ja kiitos kaikille muillekin ystavallisesti suhtautuviille. Yritan olla ystavallisyyden arvoinen.

PS. Tuppi, anteeki taas kerran Pohojanmaa -vitsi, mutta se nyt on vaan NIIIIN Suomen Teksas (ja raamattuvyohyke). :laughing: Ma oon muuten alump. Lappeenrannasta, en ihan Savonlinnasta.

Netistä havannoin .

Joulupukin alkuperä on selvinnyt.
Kertoivat kärpässienen siitepöllyn hallunisoinneen pukit saamelaisten päihin.

t… kanthoona :sunglasses:

Kyllähän joulupukki on olemassa ja asuu Korvatunturilla, sanoivat aikuistuneet mitä tahansa. Sen verran pitää lapsenmielisyyttä säilyttää vanhan juoponkin. :smiley: :smiley: :smiley:

Nykyiset suositukset siitä, kuinka paljon alkoholia voi juoda viikossa, ovat menossa uusiksi.

iltasanomat.fi/terveys/tutki … 78878.html

Minun mielestä nuokin suositukset ovat yläkanttiin. Suositellaan pitämään 2 viinatonta päivää viikossa :open_mouth: . Miksi ihmeessä sitä alkoholia ylipäänsäkään suositellaan juomaan.

Ne tutut “suurkulutuksen” annosrajat eivät muuttuneet siis mihinkään, mutta tuo Kohtuukäyttö on naisille enintään yksi ja miehelle enintään kaksi ravintola-annosta päivässä, mutta ei joka päivä on minusta tarpeellinen ja hyvä lisäys. Muutenhan voi esim. mies juoda viikon aikana tarkalleen 23 annosta, koska se on vielä alta suurkulutuksen rajan, juopon logiikalla siis “kohtuukäyttöä”.

Onhan tietysti samantekevää, montako annosta kukin viikossa juo, jos juo ongelmallisesti, mutta tuo uusi “kohtuuden” määritelmä voi olla avuksi esim. heille, jotka epäilevät läheisensä alkoholinkäytön liiallisuutta.

–kh

Moi
iltalukemista

iltasanomat.fi/kotimaa/neito … 96046.html

tv.Tuppi

Uutta ihmeainetta pukkaa taas: hs.fi/ulkomaat/Tutkimus+Aasi … 5553418031

‘Tulokset osoittivat dihydromyrisetiinin tehon humaltumisen estäjänä’, sanottiin tuossa, joten nähtäväksi jää, kuinka moni sitä sitten käyttäisi.

Miä en kyllä tajua, mitä hyötyä olis humaltumisen estäjällä! Sitä käyttäessähän todennäköisesti joisi paljon tavanomaista enemmän, kun haluaisi humalaan ja näin ollen elimistölle koituisi paljon enemmän haittaa…se toisi siis paljon haittaa ilman sitä ainoaa “hyvää” puolta, eli humalaa. En usko että tuo toimisi alkoholistilla…kyllä varmasti itse ainakin yrittäisin vetää entistä nopeammin ja entistä vahvempia juomia, että edes jossain tuntuisi.