Mä oon 27v. muija ja oon n. 12 vuotta ite käyttäny piriä. Nykyään tulee käytettyä harvemmin ja on mennyt välillä useitakin kuukausia etten oo yhtään ottanut. Hyvähän se olisi lopettaa kokonaan muttei se helppoa ole, yritystä ja halua on kyllä ollut. Toivottavasti jonain päivänä se onnistuu ja töitä sen eteen aion tehdä.
Joo se on aika salakavala aine ‘‘luikertelee aivoihin ja koko ihmiseen kuin kääre’’ ite oon vetäny sitä paskaa jo joku 6 vuotta, mut nyt sit oon uponnu tohon texi paskaan. Kaikille jotka koittaa lopettaa niin sisua ja voimia…
…
…
sepä se… kun pääsisi piristä irti…
Puskat kaappiin ja deelit kattilaan. Siinä muutama oljenkorsi. Mitä vittua mäkin noista tiedän. Mut eikös noista oo ollu monille apua. Ainakin tapauksia tiedän.
Vai vielä deelii sun muuta tiskiin kun koittaa pirin lopettaa…? No joo, miksei? Tosin itse ainakin miettisin ensin minkä tarkalleen ottaen haluan lopettaa; pelkän poreen vai douppaamisen noin yleisesti ottaen? Aineenhan voi helposti vaihtaa aina toiseen, mutta lopettaminen - se on kokonaan oma taiteenlajinsa
Tsemiä kumpaisenkin tavan valinneille.
On vain kaksi tapaa… ~ Neiti Vempain, tienhaarassa edelleen
miss gadget, nimenomaan näin.
olen sen verran pitkään siirtynyt addiktiosta toiseen. ainet vaihtuvat enkä viitsisi piriä jälleen lopettaa opiaateille kun kertaalleen siitä koukusta irti päässyt… voihan sitä oravan pyörää mennä vaikka kuolemaansa asti, mutta itse toivoisin kuolevani muuhun kuin huumeisiin ja toteuttaa haaveitani vielä kun täällä elän. eli… irti piristä, irti ainesta. ei koukkua toiseen.
Tarkotin nyt vaan kasvamista irti siitä paskasta deelien avulla. En tiedä onko se oikeesti mahdollista mutta onhan niitä ihan valvotuissa oloissakin tehty noita vierotuksia deelien avulla. Ibogainee käytettiin ainakin joskus kokaiini vieroitukseen. Sillä on joku reseptoreja salpaava ominaisuuskin yms…
sen takia heitin tän jutun ilmoille vaan jos ei millää muulla onnistu niin deelejä vois ehkä pystyä hyötykäyttään tässä. Ja niihin ei koukutu. Ja muutenkin siirtyminen miedompiin päihteisiin asteittain ja sitten lopettaminen kuulostaa mun korvaan paljon paremmalta kuin monet epä onnistuneet yritykset. Siinä olis ainakin kokoajan suunta parempaan. En mä tiedä…
Mut mielen jämäkkyyttä tarvit siihe hommaa se o varma… mut mistä sitä löytyy tarpeeks. deelit? → suuria muutoksia → victory ?
peace
piri on yök !
Kyllä mielestäni on täysin mahdollista että deeleillä saa itsensä vieroitettua, ei siihen välttämättä tarvita kuin yksi onnistunut sessio… kuka tietää… mutta huumeen korvaaminen toisella -tyylinen juttu on täysin poissa kontekstistaan kun puhutaan psykedeeleistä.
Yhdellä deelisessiolla raskaat fyysiset ja psyykkiset vieroitusoireet pois?
Ei nuo deelit fyysisiin oireisiin auta tietenkään, mutta henkisen puolen, “huumausainehimon” voisi saada taltutettua, kyllähän tätä 60-luvulla psykiatrit tekivätkin delysidin avulla.
No mä en pysty kiistämäänkään, mut sen sijaan taas epäilemään vahvasti.
Olen ite muutaman kerran käyttänyt vauhtia. Joka kerta tosi ällö-kokemus. Ekalla taisin vielä vetää överit kun tuli hemmetin hirveet olot tai kama oli skeidaa.
Luin aikaisemmin kirjoitetun jutun piristä jossa puhuttiin fixaukseksta ym. hirveää stooria. Oli tosi hurjaa tekstiä.
Ite fixannut vaan subua ja teemua ja tosi harvoin. Toi piikki on minusta jotenki vaan liikaa ainaki mulle.
En pysty ymmärtämään että vauhti on niin vaikea lopettaa. No en tietenkään kun en siitä edes pidä. Taidan olla onnekas kun toi kama ei toiminut minulle.
Eikös tuo ole katkolopetuksena että syötetään perkeleesti bentsoja? Tuohon vielä päälle se saamarin piikkikoukku niin voi puhua kaksinkertasesta jutusta. En mä ymmärrä noista paljoa, lukenu vaan että vaikeeta on.
Olen aikasemmin pitänyt piripäitä aika pöljinä mutta kun luin sen aikasemman ketjun ja tavannut muutamia niin… En oikeestaan osaa sanoa. Vittu edes tiedä miksi kirjoitan. (texeissä olen).
Tarkoitan vaan että onnea kaikille jotka yritätte päästä piristä eroon.
Älkääkä luulko että yritän nostaa itseäni korkeammalle kun piriä en käytä. Narkki minäkin olen vaikka pidän itseäni viihdekäyttäjänä.
Oon vöhä uus täällä ja aattelin kommentoida tota pirilirun lopetusta. Oon nyt kolmen kuukauden aikana vetänyt vaan yhden kolmen päivän session. Edellisen kerran oon ollo pitkään vetämättä kun olin 7 kk hoidossa kolme vuotta sitten(enkä edes suljetus yhteisös koko aikaavetämättä). En oikeen osaa sanoo tuleeko siitä vättämättä mitään ikinä. Itelläkin on aika raskas käyttö historia. No asiaan kuitenkin en oikeen usko et ibogaiinist on mitään apua. Ite oon huomannu et pahaki putki katkee ku heivaat loput kamat vittuun pistät purkkiin pari kolekymmentä hyvää rauhoittavaa ja menee vaik porukoille tai normi kavereille muutamamaks viikoksja kännykän heittää menee heti. Kumminkin koska tahansa voi palata vetää kos on yli kymmenen vuotta kiskonut ni varmasti tietää et aina saa ainakin rahalla. Lähinnä pitää vaan asennoitua!
Sama vika rahikaisella…
Aineena vaan oli piri, jota vetelin päivittäin (ja toki pilvi ja perus bentsot)…Kunnon aivorenkutuksen jälkeen olin ilman reilun kuukauden ja kaikista päihteistä , poisluettuna bentsot…
En tiedä mikä siinä on, mutta kun ei vaan tee mieli vetää
Sulla ei oo ollu onnistunutta matkaa ? Itse olin ajatuksiltani ja päätöksiltäni kuin peruskallio vahvan hbwr tripin jälkeen seuraavat 5 päivää vähintään. Olis pystynyt lopettaan päihteilyn mutta kun en siihen pyri selvinkään päin niin ei tullut kokeiltua. Mutta oli juuri semmoinen olo että en tarvitse päihteitä. Ja ymmärsin miksi otan yms kaiken mitä aiheeseen vaan ikinä voi kuvitella liittyvän. Nyt kaikki piripäät trippailemaan. Lsa on sopivan mieto ja riittävä riittävällä annostuksella pääsemään syvälle ajatuksiinsa. Ja ymmärtämään muutakin kuin oman itsensä.
Meneehän tuota… Mitään en myönnä! No mut tiiänhän mä sen, et mitä oon… Mitä ittelleen valehtelemaan!? Mut mulla on yleensä kivaa. Kaikilla on omat juttunsa ja mä vaan satun tykkää just poreest. Jotkut tykkää toisesta ja jotku toisesta. Pääasia kuitenki, et kuhan kivaa on! Vai? Mut joo…