me piripäät...

Mulla on enintään satunnaisia kokemuksia piristä, vaikka se olikin ensimmäinen douppi johon kunnolla tutustuin (ekat pari käyttökertaa oli ekstaasia, sen jälkeen n. 6kk ajan viikonloppuisin piriä), joten en ehkä ole paras neuvomaan miten kunnon pirikoukusta luikerrellaan irti. Mulla kuitenkin pirin vetäminen loppui seinään kun ennen eräitä bileitä kavereilta kyselin, löytyisikö pöhinää ja sitten yksi tuttu siihen että “ei mul piriä oo mutta ois AMT:tä(alfametyylitryptamiini), se on kyllä aika piristävää ja jonkin verran psykedeelistä”. Sinä iltana vaan tajusin, miten täyttä paskaa piri on ja miten täyttä ajan, rahan ja aivosolujen haaskausta sen vetäminen on.

Nykyään olenkin aika vahvasti sillä linjalla että huumeen tulee antaa HUUMAA, ei mitään “vittukunmäoonskarppijafiksujatosinopeejaihanparas”-fiilistä. Jos tekee mieli saada pää sekaisin, syön pienen palan pahvia ja seuraavana aamuna tekee mieli pitää pää selvänä seuraavan kuukauden ajan… :slight_smile:

Enemmänkin olen yrittänyt addiktiota vastaan taistelua psykedeelien avulla tupakan kohdalla - uutenavuotena otin aika mojovan tripin, jonka aikana tulin katsoneeksi mm. videomateriaalia siitä, millaiset on työolot kehitysmaissa tupakkatehtaissa ja millaisia seurauksia sademetsille on sen paskan viljelystä. Seuraavana aamuna kun kaveri sytyttää röökin ja kysyy palaako, tunsin vain ahdistusta, olin hiljaa ja vaihdoin huonetta (jo pelkästään tupakoinnin katsomisesta tuli paha olo).

Mikään ihmelääke psykedeelit ei ole, pari viikkoa em. tripin jälkeen tuli raskasta vitutusta aiheuttanut vastoinkäyminen (rukkaset naiselta :laughing:, ja terkkuja vaan jos luet tätä… ei muistella pahalla :slight_smile:) jonka jälkeen maistui tupakka ja sitten kun polttaa yhden, voi polttaa hyvin sen toisenkin ja… no, te tiedätte varmaan mua paremmin miten se siitä lähtee jos on riippuvuutta aiheuttava shitti kyseessä.

Ainakin sen verran tosta jäi päähän että tiedostan, kuinka tupakkaan liittyy yksinomaan negatiivisia viboja - röökiä imiessäkin kelaan vaan että tää on oikeastaan pieni itsemurha ja samalla pieni osa kollektiivista itsemurhaa sademetsien tuhoamisen muodossa. Röökiä tekee mieli vain jos vituttaa jokin ankarasti. Muiden tupakoinnin katsominen tekee pahaa jos ei mene mukaan ja jos menee niin ne pahat vibat vaan muuttaa muotoaan…

…no, nyt on taas viime viikonlopun sekodeelisten kakoilujen jälkeen tupakaton viikko takana ja nyt on maailman ihanin ihminen vierellä tukemassa päätöstä eli ehkäpä tällä kertaa loppuu se ainainen lopettaminenkin :slight_smile:.

Ibogaiini käsittääkseni auttaa jotenkin fyysisiinkin refloihin opiaattivieroituksessa - vai olisikohan ollut niin että ibogan vaikutus saa reflat rysähtämään ‘kerralla päälle’ ja tripin loppuessa reflat on sitten kärsitty… mahtaa olla melkoisen rankka kokemus tollainen trippi psyykkisesti, olisin taipuvainen uskomaan että jättää sellaiset jäljet psyykeeseen ettei ihan heti tee mieli vetää uudestaan sitä paskaa joka siihen jamaan vei…

-SpeedHawk

Ite oon 21 vee tyttö…vuoden olin kola koukussa ja sitten siirryin piriin ja nyt oon ollu jopa välillä kuukaudenki ilman mut sen sijaa sit vetäny ritskuja.
Kaverille selitin et en oo enää piri koukussa ja se vaan sano mulle että sä vaan siirryt huumeesta huumeeseen.
Mutta mulle noi ritskut enemmänki ku lääke…en mä niitä huumeeks sillain laske.
Ehkä joku päivä sitä pääsis kaikesta eroon ku fyysinen ja psyykkinen kunto sen kestää.

Entä jos tuleekin huono trippi? Siinä vaiheessa ei varmasti ole hauskaa.
Itse en ikinä lähtisi korjailemaan paskoja oloja psykedeeleillä. Ehkä sitten kun on pää kasaantunut parempaan kuntoon ja silloin siinä mielessä että on enemmän tsemppiä jaksaa huumeetonta elämää.

mulle onneks kävi niin et aloin voimaan pahoin koko aineesta. en oo kokonaan lopettu, oon nykyään viihdekäyttäjä, niinsanotusti en oo koukussa enää.

heikin takana oli kuilu

Henkilökohtasesti en uskaltas edes kokeilla mitään psykedeelejä että piristä irti pääsis… Hui hyvä hirvitys :open_mouth: Pelkäisin sekoavani ihan lopullisesti, mulla kun pelkkä porekin jo pistää harhamaailman rullaamaan…
Sepä se, jotkut koukahtaa ja toiset ei, mä en käyttänyt vauhtia kun pari vuotta, tosin lähes päivittäin kylläkin (laskin jossain vaiheessa että tuli se 200 päivää täysin putkeen ilman taukoja :confused: )
Sitten onnistuin olee pari viikkoa täysin ilman piriä, bentsojen ja alkon voimalla kunnes sain töitä ja ajattelin juhlistaa viikonloppua hieman vauhdilla ja siitähän se sitten taas lähtikin… :unamused:

Sittenpä jouduin taannoin sairaalaan suljetulle ja tajusin psykoosista jotensakutensakin selvittyäni että on ihan oikeesti pakko yrittää lopettaa pirikuosaaminen, muuten ei käy hyvin… Vajaan vuoden sinnittelin taas bentsoilla, muutamia kertoja vauhtia ja subua, aika reippaasti alkoa kunnes…

Tulin raskaaksi. :smiley:

Lopetin kertaheitolla kaiken, noin kahdeksan vuoden bentsot, alkon, vauhdin, kaiken…

En sano että helppoa olis ollut mutta kun tuota vatsassa potkiskelevaa pienokaista ajattelee niin se antaa aika kummasti voimia olla ilman pirin piikittämistä.

Ja mikä parasta, nimenomaan tässä on oltu ILMAN MITÄÄN, eli ekaa kertaa elämässäni en vaihtanut vaan aineesta toiseen vaan ihan täysin raittiina potkiskellaan päivästä toiseen… Kohta yhdeksän kuukautta :sunglasses:

Toivon hartaasti että pystyn samaan kunhan tämä pienokainen syntyy.

Se on paskaa mutta silti niin hyvää. siihen jää aika pahasti jumiin.

tämä-

^allekirjoitan. Lisäksi persoona muuttuu vittumaiseksi ja kokee olevansa “viihdekäyttäjä”, vaikka aine vie kaikki ajatukset… Tai säätäminen… Itse onneksi lopulta pääsin eroon, vuosikaudet aiemmin… Useamman vuoden kuitenkin ainetta yritin lopettaa…

piri on kyllä ehkä suurin rakkaus ja pahin koukku mulle ikinä… olin välissä vetämättä ja rännittämättä jonkun aikaa mutta sitten ku ympärillä alko olee niin paljon kaikkee että tuli aina otettua ja vähitellen taas kaikki menee piikillä… En tiiä pääsenkö siitä henkisestä koukusta ikinä?

cheek.iä lainaten
“mut mitä helvettii mä yritän,
oon koukussa vauhtiin,
on kohtaloo et tyrin tän”

just like my life!

http://www.youtube.com/watch?v=1zauhuZpEv8

Spiidi on mun juttu. Rakkautta ensinmäisellä Viivalla, Ei i.vnä(paria retkahdusta lukuun ottamatta sillonkin viinan piru pohjalla)

Itse yritän laskut ottaa vastaan ilman mitään. Josa pahasti alkaa skitsottaa ketipinor 25 ja bentso auttaa.

Puhtaat värkit, Kohtuu Kaikessa, Ja unta sillon tällön. pääsee vähemmällä.

Itse en I.Vnä vedä pommi tai nenä.lusikalla suuhun. maistuu pahalle mutta maistuu viihteelle, ei tarvi känni urpoilla. ainut paska on se että nykyään joutuu yksin ottamaan Perheen takia Mutta netissä on musaa,seuraa ja Plinkki.

Homma Nousuun Ja Unta Palloon ssillon tällön niin pysyy Möröt poissa.

\0

:question:

no nii’i vittu on kyl vittumaist! miksei sun perhe vittu voi muka vetää sun kaa??!

haahah. wtf

Piripäät antaa Muille Piripäille huonon maineen. :laughing:

Joopa joo, eteläsuomessa taas pevekkiä myyty pirinä. Muutama tyyppi joutunu sairaalaan. Myytäessä varoitettu et tää on sit niin vahvaa et moni on joutunu sairaalaan! Luulisi hälyytyskelllojen tossa vaiheessa vähän inahtavan.
Vähän ku katoin kys tavaraa lähempää niin huomasi kyllä heti ettei oo poretta nähnytkään.
Aika epätoivosta porukkaa kun kiltisti maksaa väärän hinnan väärästä aineesta.
:angry:

Siis peeveetä pirinä myyty etelässä? Yhden tutun kertomaan nojaten olisi erittäin kustannustehotonta myydä sitä poreena. Noh, en kyllä väitä vastaan, mutta ihmettelen, että mitä järkeä siinä on. Itse siis en sitä paskaa siedä ollenkaan. Psykoosi on jälkeenpäin ajateltuna ihan mielenkiintoinen olotila, mutta en mä sitä halua itselleni aiheuttaa. Tuo siis vie välittömästi psykoosiin ainakin mut. Muistan kyllä, kun se oli ‘laillista’ ja ei edes tiennyt mitä se on tarkalleen. Pirinä sitä silloin myytiin, eikä sitä heti tajunnut, että nyt on jostain muusta kyse. Kauheimmat muistot mistään päihteilyistä aiheutunut tuosta.

Edit: aa… en huomannut tuota ‘väärän hinnan väärästä aineesta’.

HALUSIN VAAN TULLA LAITTAAN CHEEKILTÄ HIENOO SETTIÄ TÄNNE,siinä voi sitte jokainen miettiä. Mutta siis tässä tää Posken biisi:

Ei oo olemassakaan
oikotietä onneen
täytyy pumppaa, painaa, hustlaa, graindaa
Ei oo olemassakaan
oikotietä onneen

Tää on tähtiinkirjoitettuu, ne ties sen jo ennestään
kun pieni keskonen taisteli hengestään
ja mä vannon joka samanlaisen lapsen nimeen
vaikka kaadun, niin mä voitan niinku Lasse Viren
oon maannu maassa, vaipunu hulluuteen
tuntenut kuin yltäkyllläisyys vaihtunu kurjuuteen
ja kun elämästä ei saanut otetta
olin mielenhäiriössä jopa meinannu lopettaa
julkisuus on raskast ja juovuttavaa
mut musta ei vaan o luovuttamaan
kertoimia vastaan mut on luotu skabaa
kaikille ei o suotu samaa
vedän niin et riittää ämmille juoruttavaa
must ei puhumalla kuollutta saa
niinkuin diileri vuodest toiseen tuonu kamaa
häviäjii tuohduttavaa

Ei oo olemassakaan
oikotietä onneen
ei oo olemassakaan
oikotietä onneen
täytyy kestää kipuu, jos haluu saavuttaa
aaa-aaa-aaa
aaa-aaa-aaa

Read more: artists.letssingit.com/cheek-lyr … z2e7yNLJ2k
LetsSingIt - Your favorite Music Community

Nuorena jonkin verran tuli otettua yliannoksina koska niin teki muutkin. Huomasin kyllä heti, että haluaisin käyttää sitä lääkkeenä, mutta koska muut halus aina tyhjentää pussukan jatkuvilla vedoilla tuli itekkin sitten tehtyä sitä, ettei jää paitsi. Sittemmin olen sitä joskus lääkkeenä käyttänyt, joskus piikittänytkin lihakseen tai suoneen pikku annoksia, joista ei fiiliksiä ole tullut, enkä niitä ole hakenut. Yritin pitkään saada reseptille dextroamfetamiinin, mutta nyt sain vihdoin metyylifenidaatin ja olen siihen suht tyytyväinen, vaikka ei ihan niin hyvä lääke olekaan kuin amfetamiini, joka rauhoittaa paremmin ja unirytmi on sen kanssa parempi.

^metyylifenidaatin ainoa huono puoli on sen lyhyt kesto samoin ku efedriinin, tavallaan ite tykkään miedommista stimuista saan ite jotenkin paremman olon, dex anfesta en oo ikinä saanu oloja siit tulee vaa täydellisen kirkas olo parempi lääke ku miedot mut miedot on taas jotenkin mukavampia ilta zillailuun. toki hyvää tahnaa ei ole voittanutta 1g kestää viikon ja joka päivä oli pienessä

Piristä tulee melkeinpä vittumaisemmat jälkiolot kuin magmasta, vaikka ne kestääkin lyhyemmän aikaa ja on lievempiä. En diggaa kyllä kummastakaan enää, vaikka tota svimbaa on tullut otettua muutamaan otteeseen tänäkin vuonna… toivottavasti ei enää tartte :unamused: Ehkä sitä vuoristorataa on tullut ajettua ihan tarpeeksi?