Lyrican viihdekäyttö?

Toivottavasti tuo ei pidä paikkaansa et Lyrica oltas vetämässä markkinoilta tai meikä on kusessa ja pahasti. Joutuu palaamaan takaisin bentsoihin. :frowning:

Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.

Makunsa toki kullakin, mutta IMO Lyrica on viihde-/päihdekäytössä troppi aikalailla turhimmasta päästä. Kipuun se sen sijaan tehoaa hyvin ainakin tuolla CRPS-vaivaisella ukollani. Kuulemma paljon paremmin, kuin tymäkämmätkään opioidit, eikä hänelle tule siitä pahoja sivuvaikutuksiakaan. Myös siksi hyvä lääke, että toimii hyvin täsmälääkkeenä, eli ei tarvitse käyttää jatkuvasti, kun välillä on parempia päiviä kipujen kanssa.

Eihän se prega yksinään mikään viihdehuume ole, harva sitä varmaan niin käyttääkään. Buusterina se kuitenkin on aika ylivertainen. Toimii erinomaisesti suunnilleen kaiken kanssa, niin nopeiden kuin hitaidenkin

^ Bupren kylkiäisenä minä Lyricaa otinkin silloin, kun vielä käytin huumeita ja pari kertaa sitä kokeilin. Sinänsä varmaan buustasikin, joo. Miten senkin asian nyt ottaa. Henkilökohtaisesti en vain pidä armotonta asentohuimausta mitenkään miellyttävänä olotilana.

^Makunsa toki kullakin, mutta vahvasti tuo kuulostaa siltä, että Lyricaa otettu aivan liikaa. Vähän sama, kun sanoisi oppareiden omaavan heikon viihdepotentiaalin, koska ne oksettavat useimpia yliannosteltuina

^ Erittäin paljon mahdollista, että siinä kävi noin, mutta en osaa tehdä tästä ongelmaa. Lähinnä olen iloinen, etten onnistunut ihastumaan ja koukuttumaan vielä Lyricaankin. Kyllä niitä riippuvuuksia oli ihan tarpeeksi muutoinkin.

Opparit puolestaan eivät ole koskaan aiheuttaneet mulle oksetusefektiä, pl. joskus, kun alkoholilla oli vahvasti osuutta asiaan. Päänsäryn kyllä sain niistä järjestäen. Tosin se alkoi haitata vasta siinä vaiheessa, kun en enää saanutkaan oppareista irti juuri muuta, kuin sen päänsäryn.

Mutta on tärkeätä muistaa että on olemassa ryhmä ihmisiä, nimittäin vanhukset jotka saavat kaikenlaisia sivuvaikutuksia PKV-lääkkeistä, ne kusee housuun ja sekoilee pitkin käytäviä bentsoista, oksentaa oppareista, kakkaa housuun antibiootteista ja muutenkin yleiskunto plus kaikki labra arvot paskana.