Ei mitään. Toivottavasti ihmiset vastaavat tai ryhtyvät keskusteluun kun mania ja puheripuli taas iskee. Noin 75 prosenttia Saunan vakkareista ovat tällä hetkellä Lito, Serenase ja Levozin lääkityksellä mikä selittää hiljaisuuden ja Saunan kuolleen tilan.
Loput 25% makaa pöpilän makuusalissa tiedottomassa tilassa.
Se on kyllä noi neuroleptit jotka muuttaa ihmisiä eläviksi kuolleiksi. Ei millään pahalla siis ketään kohtaan joka joutuu niitä käyttämään. On minullakin muutamia kavereita jotka tosin ovat aika psykoottisia, vaikka kaikki levozinit ym. Ovat käytössä.
Harvoin tämä foorumi kyllö näin hiljainen on ollut. Tuskinpa koulun alut ym. Vaikuttavat asiaan.
Veikkaisin että suurin osa saunalaisista käy päivätöissä, ja ansaitsevat elämisen ilman valtion tukiohjelmia.
Kaikki leptit ovat ihan zombi-tavaraa. Suurin arvostelija oli aikoinaan itse Winston. Mutta kun Nnaana sairastui vakavaan psykoosiin niin kaikista neurolepteistä tuli yhtäkkiä maailman parhaita ryynejä.
Ystävä. Jos kaveeraat liian kauan, pahin vihollinen (mun jälkeen )
hyvä lääke se on. Mulla ollut 6kk 300mg/pv ja ei mitään pahoja vieroitusoireita (lopetin smalla subun). Pieni annos 100mg niin vaikuttaa tajuntaan hyvinkin, eli jaksaa mennä ja uskaltaa.
Lyrica vaikuttaa myöskin näköhermostoon. Kaveri oli tilapäisesti sokea kaks päivää. Aika ikävä sivuvaikutus.