Lyrica kokemuksia?

Bentsoja ei taida buustata? itellä aina yritettiin lykätä lyricaa, niin panacodin, tramalin, bupren ja oksikodonin kanssa. ja meinasivatpa lyödä vielä 600mg / vrk oxycontin kanssa! Totesin kyllä siihen, että mieluummin nostan oxycontin määrää jos tarve vaatii enkä sitä ala tuolla paskalla buustailemaan, maksaakin aivan tuhottomasti!!! no tulisipa parissa kk:ssa se 700e+ lääkekatto vastaan jos olis alkanut rouskimaan noita lyricoita, ei koskaan enään, joskus muistaakseni tramalin kanssa söin, eipä muita kun vittumaisia oireita jälkeenpäin kun lopetin, empä kovin montaa kuukautta sitten syönytkään.
Kuuluu ihan samaan paskalääkekastiin kuin ketiapiini yms. ellei sitten taasen ole psykoosi päällänsä… siis silloin ketiapiinia…

Käytän päivittäin 4 * 50mg TRAMADIN, 3 * 10mg DIAPAM ja 3 * 2mg XANOR ja noin joka toinen viikko vetaisen 4 laattaa PANACODeja. Joka kk.si saan myös 2 *56 pkt.it LYRICAa, 25mg, joita pitäs ottaa 2 aamuin ja 2 illoin.Mullahan menee ensityökseni toista laattaa HETI+nuo edellämainitut eli mitenhän vaarallista “leikkiä” tuo on?

Riippuu toleranssista ja yksilöstä, voi mennä henki heti tai sitten ei tunnu missään tai jotain siltä väliltä. Jos olet jo useammin tuota harrastanut, eikä mitään vakavampia vaikutuksia ole ilmennyt, niin tuskin niitä ihan heti tuleekaan. Jotkut tosin eivät pidä kovin huolestuttavina haittavaikutuksina mitään pieniä tajunnan menetyksiä, kramppeja tai hengityskatkoksiakaan vaan jatkavat samaa linjaa ja heräävät sitten joskus kuolleina. Muita PKV-lääkkeitä, tai muita lääkkeitä, joilla on mahdollisesti yhteisvaikutuksia noiden kanssa tai alkoholia en kyllä suosittele tuohon enää sotkemaan.

Edittiä: Jos vetelet joka toinen viikko 4 laattaa Panacodia(kerralla? :open_mouth: ), niin toivottavasti erottelet ne, koska maksa ei ainakaan tykkää hyvää sellaisista parasetamolimääristä.

Ei nyt sentää 4 laattaa pv.ssä.Yks piisaa…tai noh…joskus puoltoista tai 2, mut sen jälkeen rupee jo oksettaan jos ees yrittää!:=p
Tiedän miten erotella, mutten koskaan malta, viitsi, jaksa, kerkiä ect. tehdä ko operaatiota.Tiedän kyllä että mitä myrkkywä PARASETAMOLI on vatsalle loppujen lopuksi!:o

^ No tuskin tuo nyt sitten kovin akuutisti vaarallista on, kunhan et ala annoksia lisäämään. Se on koitunut monen kokeneemmankin kohtaloksi. Kehoittaisin kuitenkin, ihan kaikella ystävyydellä, erottelemaan ne Pannarit, jos niitä noinkin usein ja paljon menee, kun muitakin lääkkeitä tuon verran kehissä ja jos alkoakin kuitenkin välillä käytät(?). Kaikki lääkkeet kun ovat ainakin jossain määrin maksalle pahasta, vaikkeivat mitään parasetamolin tasoisia myrkkyjä olisikaan. En nyt sitten, modet rakkaat, suosittele haitallista huumeiden käyttöä, enkä ainakaan neuvonut sitä haittojen vähentämistä. Saako muuten modeille haistatella vai tuleeko heti bannit? Ainakaan en selvittele täällä fentanyylin I.V. -käyttöäni tmv., kuten eräs monen nikin(vai oliko se monen naisen?) mies, joka saa bannit verrattain harvoin, kun hänen juttujaan miettii. Olen ryynikännissä. En suosittele kenellekään.

Enpä koko ketjua lukenu, mut oon kuullu että lyricaankin kehittyy tolee ja tulee viekkareita säännöllisesti käytettynä, eli onko sillä sit eroo bentsoihin paitsi vittumainen hinta. Puhun ny hoitokäytöstä.

Mulla ainakin tolet on noussut ja nousee koko ajan.Saatan vetasta sen 2 * 56 pkt.n satsin n. 4-5 pv.ssä ja seuraavina parina pv.nä on vähän outo olo:kuin olisi “lääke-krapula” iskenyt, tai kuin sen sanosin, mutta en sanoisi sitä/niitä viekuiksi.
Mut sehän on toki, kuten monen muunkin lääkkeen kohdalla, niin ihan ihmiskohtaista!

itellä ainakin pieniannos pidemmän aikaa tekee pahemmat olot ku norsuannos viikon välein

Mulla ei “LYRSKISTA”, mut tossa 2-3 viikkoa sitten löi yli ja pahasti Pannareiden kaa ko ekaksi olin vetassut 3-4 pv.n aikana 4 laattaa niitä ja sit sain duunattua lisää 5 laattaa ja vetasin heti laatuskan, niin euforia tuli, lähti ja vaihtui olo ihan hirveäksi.Alkoi oksettaa ihan tajuttomasti.Olin et mitä ihmettä nyt-olenhan käyttänyt näitäKIN iät ja ajat, mut kai se kokeneemmallekkin tulee seinät ja katot vastaan näemmä.Siinähän pitää olla hermot terästä ja vatsa valuraudasta jos kestää ihan tajuttomia määriä jne.
Kun olin illan ja yön oksennellut ja sitten nukkunut niin aamulla ko heräsin niin kelasin et normilääkityksen lisäksi viittisinkö ottaa Pannareita?Hullunrohkea ko olin niin taas laatta naamariin ja sama oksennusrumba alkoi heti aamusta.:=(
Silloin löin stopin et ny on Pannarit jonkun aikaa bannissa ko eihän tää oo yhtään edes nastaa enää.
Mut huomenna bannit loppuu ja taidan taas ottaa “muutaman” Pannarin!:stuck_out_tongue:

Joskos se vesierottelu olis paikallaan sitten jo? jos noita levyllisiä heittää naamariin päivittäin, kyllä se maksa ja vatsa nyt hetkellisen 3-5g annoksen kestää, laatallisessahan on jo 300mg kodea ja 5000mg parasetamolia. Muistaisinko oikein, että 15grammaa alkaa olemaa jo melko tappoannos. Oliko se britanniassa vai missä on muutenkin paljon ollut ihan pelkästään parasetamolista kuolemia? kun käytetään niin monta lääkettä päivässä. sen takia panacoditkin yleensä kirjoitetaan 6kpl /pvä ja 1-2 kerralla. ainakin itsellä oli noin puolivuotta tuo panacod käytössä 6kpl / pvä, kyllä sekin alkaa käymään elimien päälle pidemmän aikaa otettuna, siitä vaihdoin sitten tramaliin ja sen mukana tuli sitten jo kaikkia muita lääkkeitä buustaamaan tramalia. hetken oli bupre ja nyt oxycontit ollut koko tämän vuoden ilman lyricaa tai muita buustaavia / lisäkipulääkkeitä. tarpeen tullessa miranaxia, mutta sekin lieviin migreenikohtauksiin.

Ehkä todellakin vesierottelu olisi jo paikallaan.Oli nimittäin toi sun kirjoituksesi sen verran herättävä!
Varsinkin kun mulla on noita muitakin lääkkeitä, kuten Tramat ect.
Siis jos 15mg on jo “tappoannos” ja meikä on heitelly huiviin ihan huoletta jopa laattaa tai jopa puolatoista!:open_mouth:

Vedin näitä ilman toleransseja joskus päälle 4 grammaa ja tenoxeja ja pameja kourallisia ja melkeen korin kaljaa en suosittele…aamulla ihmettelin vaan sitä että heräsin sentään kotona ja olin hengissä.

crissangel, juu, kyllähän nyt paikat kestää satunnaisesti otettuna tuon 5g (levyllisen), mutta muistaakseni ihmisen elimistö suodattaa noin 3000mg koko vuorokauden aikana. itekin on tullut otettua laatallinen ja puoltoista laatallista kerralla, tosin en saa siitä mitään euforiaa, enkä liiemmin edes kivunlievitystä. mutta jos tuota haluaa käyttää päihtymistarkoitukseen ja sitä useasti harrastaa niin kyllä se vesierottelu on nopea ja helppo prosessi ja säilyttää sisuskalutkin. Jostain muistaisin, että tuo 15g (3laatallista) alkaa olemaan jo elimistölle liikaa prosessoitavaksi, varsinkin kerralla otettuna. Muistaakseni joku täällä jutteli, että jollakin erikoislähetteellä apteekit saattavat tehdä puhdasta kodeiinia, ellen väärin muista. Mutta tosiaan se on tunnin homma ja ne paskat parasetamolit on poissa, myös seuraavaksi päiväksi voi heittää vaikka illaksi lasillisen jääkaappiin odottamaan tjsp, jos haluaa heti aamulla taas ottaa annoksen. Muutenhan tuo on ihan yleispätevä lääke oikein otettuna lievään kipuun ja tulehduksiin. esim juurikin vaikka hammaslääkärin käynnin jälkeen. appiukkoni sai joskus jopa tramaleita hammaslääkäristä o.O nyt tosin hänelläkin menee muiden kipujen takia suuri määrä oxycontteja + oxynormeja läpilyönteihin.
Suosittelen kyllä tota erottelua, tai sitten johonkin muuhun aineeseen vaihtavan. varsinkin jos sinulla on vielä peruslääkkeet ja jos ne sisältävät vielä parasetamolia, niin kyllä alkaa pian maksa yms sanomaan vastaan ja pahasti, tai tainnut jo alkaa sanomaankin vastaan kun sanoit oksennelleesi noista pannareista. Oletko käynyt lääkärissä katsomassa maksa, munuais jne arvoja? Voivat olla melko koholla, joten kannattaa jättää leikki sikseen tuon parasetamolin kanssa, eli pois vain tuollaiset jos ei tulehduksia yms hoida.

Mä veikkaan, että tuossa tapauksessa tuo oksentelu taisi johtua liiallisesta kodeiinimäärästä. Opparit kun tuppaavat isoilla annoksilla oksettamaan, jotkut eivät tunnu kestävän niitä yhtään, mutta hyvä joka tapauksessa, että tuollaiset parasetamolisatsit tulivat pihalle. 10-15 g parasetamolia kerralla taisi olla se raja, kun ko. aine alkaa olla tosissaan letaalia aikuisella ihmisellä ja kun ne parasetamolimyrkytyksen oireet eivät ala edes heti kunnolla. 4 g parasetamolia päivässähän on se raja, mitä ei saisi ylittää. Ei hengenvaarallista, mutta pidemmän päälle alkaa kyllä käymään maksaan. Toisaalta joidenkin ihmisten kroppa tuntuu kestävän aivan uskomattomia asioita, kun miettii vaikka noita vanhoja juoppoja ja nistejä :open_mouth: . Nyt, crisu, parasetamolit pois ja maksakokeisiin.

Eihän tämä liittynyt Lyricaan millään tavalla…

Mulla on varmaa eri käsitys mitä tarkoittaa viihdyttävä aine. Otetaan oikee seroquelia ja mirtatsapiinia :laughing: Ja mää oon se oikeesti hullujen kirjoissa oleva. Voi olla että en vaan oo aikoinani ymmärtäny hyvän päälle.

Mä tein eilen vesierottelun, pikkusatsin, ja sekin otti oman aikansa.Kun sitä tekee, niin tosiaan pitäs tehdä kunnolla ja varastoon.:stuck_out_tongue:
Mitä tulee maksan kuntoon, niin vähän ennen tuota oksentelu kohtausta, joka varmasti johtui juuripa liiallisesta kodeiinista, niin olin käynyt antaa maksa- yms arvot ja kaikki oli ok.:slight_smile:
EDIT:WINSTON.Juu…en tiedä et kuin tää on “hypännyt” LYRICOISTA=>PANNAREIHIN?!:o

kkaverin kans otettu kaljaaa + ite 3x300mg lyrica ja kaveri 5x300mg eikä tunnu missäää vitun uunot :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: vitun apinat ette tiiä mistää mitää xd ette voi väittää että 150mg lyrica pärisee tai teilä on niin vitun pehmee pää- urpot. puhukkaa sitte kun tiedätte asiasta ja ootte kokeillu. emmä ainakaa viel oo kuollu xd

Ota enemmän viinaa päälle ja enemmän lyricoita vitun uuno, ota myös opiaatteja ja bentsoja päälle, ettei käy yksipuoliseksi. Jo alkaa olemaan kombo hyvä varsinkin tolettomalle. ompahan tuohon “muutama” jopa kuollutkin, yllätys yllätys hengityslamaan. Ei muutakuin hyviä ryyppäjäisiä. :unamused:
Niin ja se on jokaiselle yksilöllistä miten vaikuttaa, ja koska alkaa vaikuttamaan. tosin tämähän on täysi trolli, mutta kirjoitellaampahan silti. Muutenkin ryynikännit on muuten aivan vitun hienoja!
Sitä ollaan varmaan mummon lääkekaapilla käyty ja eikä muita ole löydetty kuin lyricoita. kirjoituksen perusteella iän voisin arvioida 15vuotiaaksi, toki näitä järkeviä postauksia valuu kyllä ihan niiltä kolmekymmentä +:ltakin… :unamused:
Ps: Noi on aina hyviä sanontoja, en mää ainakaan vielä oo kuollu, tai ei mulle tästä mitään käy, jne jne.

vahvasti epäilen tuota lyrica määrääsi, tekstin perusteella tainnu mennä buranat ja lyricat sekaisin :laughing: toki noihi toleranssi nousee itekkin taannoin söin yli 1000mg mikä oli ihan ok satsi kaikkine mausteineen…

Käsittääkseni Lyricalla ei oikein voi vetää övereitä. Isoin määrä mitä itse olen kerralla ottanut on 1200mg ja parin tunnin päästä vielä 300mg silloin kun oli tolemonsterivaihe menossa, silloin lähinnä tasapainoaisti vähän sekosi ja ilmeni jonkin verran ataksian oireita (esim. kenkää jalkaan laittaessa jalka vapisi kuin perkele) ja välillä tuli muistikatkoksia, esim. saatoin kesken lauseen unohtaa mitä olin sanomassa. Olen vain kiitollinen, että nuo ajat on takanapäin. :unamused: