Lyrica kokemuksia?

Suurin vaikutus on huimais ja se johtuu vernpaineen heittelystä, mutta viekkarit on hirveet vaikkei ole kolmiota vaan pääkallo siinä pitäis olla. Ite söin reilu 6kk 900Mg päivässä ja se todettiin turhaksi ja lopetus 4vrk ja samalla 400Mg tramali loppu seinään, olihan hauska viikko. Misi tota myrkkyä ees saa myyda. Onneksi ei ole halpaa.

Tulella kun leikkii niin lopulta palaa, puolivuotta 900Mg päivä ja lopetus 4 päivää 150Mg tabulla, ei tule sitä päivää ikävä.

Mähän syön nyt säännöllisesti Gabapentiiniä mitä lekurit buustaa Cymbaltalla kun teho ei yksin riittäny, teemua ja pamia sekaan ja mitään eroa en huomaa alkon kanssa. Se sama wiskileka ja pussillinen kaljaa menee kuin nuorena poikana, ehkä jokapäiväinen harjoittelu auttaa asiaa. Itse pidän Gapapentiiniä pirulle vain mallina ky teki Lyrikan seosta, ei tee kemiallista kastraatiota minkä Lyrika teki. Tosin iso annos joka päivä, mä tiedä kunhan joudun syömään niin jonkilainen tuntuma tai sitten me ollaan niin erilaisia kaikki. Pitää hakea olut ku kesällä nestehukka on paha.

Kukaan ei ole sanonu onko matot vintillä suorassa ja oma eukko panis pullon piiloon jos huomaisi jotain epätavallista, eikö mun itse pitäisi havannoida jotain. Kaljaa juan vain sentakia et kipu vielä pienenee, mitään oloja ei tule mäyräköirasta.

Lyrican kanssa pysty muutaman olusen juomaan huoletta ,mutta just ton Gabapentiinin (neurontin)kanssa jo kolme pitkää tuoppia sai aikaan niin epätodellisen olon ettei mitään rajaa,mitään känniä en edes uskaltanut edes ottaa koska seuraukset olisivat voineet olla ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä.
Ihmeellisesti nämä tropit vaikuttaa toiseen ihan erilailla kun toiseen :smiley:

Muistan vieläkin elävästi, kun ekan kerran lyricoita sain kaverilta joskus ilosaarirock2008. En onneksi ollut juonut yhtään tai alla ei muutakaan ollut Hitto et oli huvittavaa ajella fillarilla oli tavallaan selvänä, mutta kroppa oli kännissä. Nykyisin nuo on aika harvinaisia,että tulee otettua, mutta jotenkin tykkään siitä olosta kun huonoon oloon ottaa +300mg saattaa jopa mennä kivaksi meininki, että tekee kaikenlaista (siivousta yms). Todellakin ei kahta annosta enempää alkoholia mulle jos sanotuksia ottaa sit menee liian huonoon kuosiin.

Toimiiko teillä lyricat peräkkäisinä päivinä? Jos toimii, kuinka paljon olette ottaneet toisena päivänä? Otimme mieheni kanssa 600mg lyricaa, ja hyvin toimi. Seuraavana päivänä otimme 1200mg, ja ei tuntunut missään. Eilen otimme taas lyricaa, 4x300mg, ja kivaa oli. Tekisi mieli ottaa tänäänkin, mutta en tiedä, menevätköhän hukkaan… Bentsoja ei ole, niitä ei katukaupassakaan enää juurikaan ole, ainakaan meidän kaupungissamme.

Mitä mullon kokemuksia, kun niitä söin, niin esim. jos tänään toimisi laatta, niin huomenna se on jo jotain puoltoista laattaa jne.Eli kyllähän ne hukkaan menee ellei malta pitää breikkiä ja se breikkikään ei oo pv tai kaksi.Riippuu kuin kauan ja paljon on ottanut?Bentsot, tramadinit, panakoodit yms on kyllä jossain, varsinkin pikku paikoissa tosi tiukassa ja hinta on sit ihan järetön!:o

tuleeko muille lyrica reflat aaltoina ei nyt hyvä olo oo missään vaiheessa ollu mut tulee sellasia muutaman tunnin hetkiä et on todella tuskallista ja sit muutama tunti etiä päin nii olo melkein siedettävä? ja kauankohan noi pahimmat reflat kestää 10kk synyt tuota droppia 75mg/vrk(225mg määrätty) muutamana päivänä viikos uppoo vähä enemmän max 450mg mut yleensä se 75-300mg en kyl ois uskonu et saa refloi noin pienel määrällä

Just tommosina aaltoina tuli mullekin. Pari päivää kesti. Ei paha rasti.
2x225mg/vrk söin muutaman kuukauden.

3300Mg ja Tramalia 4100Mg, Tramalit pitti lopettaa heti ja lyrika 4vrk 150Mg. Reilu puolitoistaviikkoa oli hirveää ainakin mulla.

pari päivää oloissa kärvistelty ja tennareita nappailtu pahimpiin oloihin vaikka ei ne kyllä paljoa jeesaa, toivottavasti noi ei nyt kestä enää parii päivää kauempaa tai saa taiottua jostain rahat uuteen lootaan. kysymys numero 2 jos on 56kpl respalla nii saaks siitä lohkastua yhen 14kpl paketin vai pitääks ottaa aina se 56 ?

Ensimmäistä kertaa olen fyysisesti riippuvainen johonkin aineeseen ja pregabaliinin vieroitusoireet ovat perin inhottavat ja ilmenevät suht pian jos unohtaa ottaa lääkkeen. aloitin lääkityksen sen vuoksi, että pystyisin käymään töissä, eikä tarvitsisi puustapudonneen valtion elättinä olla. Olen tähän asti aina välttänyt pysyviä lääkityksiä ja käyttänyt vain sellaisia, joiden kyljessä lukee tarvittaessa. Näin olen välttyny vakavilta vieroitusoireilta kolmekymppiseksi. Kyllähän toki esimerkiksi pilven poltto rupeaman päätteeksi on ollut huomattavia neljän päivää kestäviä vieroitusoireyhtymiä kokenut. Ja nuoruuden sekakäyttö putkista palautuminen on ollut rankkaa, mutta ko. aineen aiheuttamaa sairautta ei voi niihin mitenkään verrata. Keho tulessa ja henki taistelee epätoivoon vajoamista vastaan.

Alussa oli kiva, kun sosiaalinen ahdistus oli poissa. Sitten annos nostettiin 2x300mg/vrk ja pian lääkkeen oton unohtaminen johti romahduksen partaalle. Ensiviikolla lääkäriin kesksutelemaan alasajosta. Vielä kun on kipuihin joutunut syömään Tramalia, ni ihan kiva soppa. Ja tosiaan en ole mitään oloja hakenut. Olisin halunnut aloittaa tarvittaessa dextroamfetamiinin ADHD:n takia, mutta siihen ei sillon lääkäri suostunut. Kuitenkin sitten lähti tommosta lääkettä määräämään mihin tulee järkyttävä riippuvuus. Ja siirsivät ADHD hoidon HUS:lle ja sinne pääsee vasta joskus marraskuussa. Saas nähdä. Täytyy varmaan hyväksyä se, ettei sopeudu paskaan ja unohtaa kaikki turhat lääkkeet ja etsiä puhtaampia tapoja. Toi amfetamiini on opiaattejen lisäksi ainoa huumaavalääkeaine, mistä olis käytännön hyötyä yhteiskunnan toimintaan osallistumisessa, mutta ei ole enää vanhat hyvät ajat. Viiskyt luvulle astihan suomalaiset sai taisteltua WHO:ta ja kansainliittoa vastaan, ja sodissa olisi voinut olla toinen lopputulos jos klassisia opiaatteja ja jatkosodan metamfetamiinia ei olisi ollut saatavilla. Ihan periaatteessa haluaisin saada sen amfetamiinin tarvittavaksi, vaikka en sitä sitten käyttäisikään. Uskon, että huumaavat lääkkeet ovat syntiä, mutta järkevää huume ja lääkepolitiikkaa Suomeen kiitos. Huomattavasti olisi enempi veronmaksajia, jos porukka sais sellaset lääkkeet mistä on apua.

En suosittele Lyricaa ahdistuneisuuteen. Kun ei ota lääkettä menee huomattavasti lähtötilannetta huonompaan kuntoon.

Puoli vuotta 9 Lyrikaa päivässä ja piti lopettaa neljässä päivässä ja 400Mg tamalia niin tiedän kyllä miksi jotku yrittää sorkkaraudalla apteekkiin. Viikon tärinä va kylmä hiki plus muut tärinät, hyi saakeli.

Toi on kyl jotekin outoa että joillekkin tulee vierotusoireita jostain lyricasta,mulle ei tullu mitää oireita kun lopetin viikossa 600mg lyrican nollille ja jonkun reilu 6kk kerkesin pupeltaa tota troppia.

Sähän ootkin teräsmies ja me kaikki ei olla.

No en minä mikää teräsmies ole,lahinnä ehkä onneks,koska ei minulle tullut sitten ainuttakaan oiretta lopettaessa,mutta käyttäessä sitäkin enemmän…

900Mg Lyrikaa oli mulla kemiallinen kastraatio, ei muita oireita eikä apua sairautee. 400Mg Tramalia vei kivasti polvisäryt ja olisko ollu vähän iloisempi ? Huomenna lääkäriin ja tuplataan teemut ja diapamia vähän lisää kunnes pahin on ohi. Lyrikaan en koske vaikka sitä kaapissa kyllä olis.

lyrica on lähinnä huono vitsi. tekojumalakapseli. itse sitä pari vuotta syönneenä,
voin kertoa että kaikkea se buustaa, mutta vittumaisella tavalla. nyt irti vissiin toista
vuotta… hengenvaarallinen vaffempien oppareiden kanssa yhdisteltynä!

Milloinkaohan hokataan sen shaissen riippuvuuspotentiaali? Missä mystinen punariangeli.
Vähän niiku xanorin kanssa kävi- ei riippuvuuspotentiaalia, ennenkuin ihmiset/puoskarit tajusivat asian
vakavuuden… että pregabaliinia naamariin ja maailma hymyilee, ja päätä särkee.
vähän niiku Ahven.

Joo eli itte oon ainaki syöny nuita vaa sillo ku ei oikee mittää muuta oo tarjolla. sixpäck ja vaikka 1500mg ni kyl tietää vetänees sen jälkee. mut joo oon kuullu useemmista kuoleman tapauksista kombottamisen seurauksena kylläkin, joten missää nimes en menis kenellekkää tarjoomaa ketä ei oo ennen lyricoita syöny. semmonen plussa noil on mun mielest henk. koht. et noi on ainoot ryynit millä saa bubre refloista sen pahimman pois. vähä kyl kiistanalane lääke mun mielest. useemma päivän syöny ja mitää viekkarei ei oo tullu mutta pidempi aikasesti varmasti koukuttavia. Jotku ylistää… jotku ei todellakaan. Ainuut ryynit mitä meikäläinen ainaki suostuu suuhu tunkee.