Lyrica kokemuksia?

Ei ole omakohtasia kokemuksia Lyricoista, koska niitä ei vielä sillon tullu vastaan kun ite “aktiviisesti” douppasin. Entisessä kaveriporukassa niitä tuntuu liikkuvan nykyään aika tiheeseen tahtiin ja en pidä niitä kovinkaan suuressa arvossa, sillä yks kaveri ehti jo viime kesänä kuolla niihin. Olivat olleet rannassa dokaamassa ja nauttineet samalla kouratolkulla Lyricoita. Yks niistä kavereista sit oli joutunu putkaan ja kuollu siellä yön aikana. Ei tosin ole varmuutta, että oliko se vetäny myös fentanyyliä. Toinen kavereista kävi kuoleman porteilla pari vuotta sitten kun oli niin ikään huuhtonu Lyricat alas viinalla. Veljensä löyti sitten tän tyypin tajuttomana makaamassa ja suusta puski vaahtoo. Ambulanssimiehet oli sit elvyttäny sitä, joten ilmeisesti ainakin hengitys oli jo pysähtyny. Yön vietti sairaalassa ja tervehtyi. Jatkaa kyllä nykyäänkin niiden rouskimista :confused:

O.T.Nämät perkeleen putkakuolemat! Olen pahoillani. Mut pistää myös vihaksi! Kun päihteitä käyttäneen ihmisen, joka tarvitsee / todennäköisesti tarvitsee sairaalahoitoa, saaminen sairaalaan on työn ja tuskan takana. Toistan taas tätä, mutta useita kertoja hätäkeskukseen soittaneena tiedän. Ja uskon, että hätäkeskuksen puheluita vastaanottavat ihmiset on yksinkertaisesti ohjeistettu siihen, että jos kyse on päihteestä, alkoholista etenkin, “se on sitten poliisasia”. Mä en tiedä, miten tähän asiaan pystyisi vaikuttaan. Jaahas, jospa listais joka kerran, kun näin käy, ja lähettäisi taas sähköpostia eduskuntaan. Hmm… Jos joku ihminen tupakoi ja sairastuu vakavaan “tupakkasairauteen” ei häneltä evätä hoitoa, koska hän on itse sen käyttönsä aloittanut. Jos joku syö epäterveellisesti, ei harrasta liikuntaa, saa jonkin tähän liittyvän sairauden, ei häntäkään vastaan käytetä argumentteja, että omaapa on syytäsi tms. Joo ja tää kuului “vittumaista jne.”- palstal. Lyricasta. Mä kokeilin, aiheutti lähinnä jännittäviä humahduksia päässä tai siis aivoissa, mutta ahdistukseen ei tehonneet. Mutta koska olen käyttänyt bentsoja pitkään, niiden korvaaminen Lyrical ei onnistunut… Mut eipä tuosta seuraa, etteikö Lyrica voisi jotakuta toista auttaa!

Haluan kirjottaa niille jotka näitten kans leikkii (oon kyllä kerran jo tainnu kirjottaa tän tänne mut…)…
Mä olin aamulla vetäny normi subutööttini,kaveri ei mitään…otettiin sit kymmenen aikaan aamulla molemmat 300mg lyricaa,no mulla oli aika sekava ja epämiellyttävä olo mut kaverilla lähti tunti sen lyrican jälkeen toinen jalka alta 5-10 kertaa…pistin sen sit penkille istuun ni se putos yhtäkkiä maahan ja alko kouristaa kun epilepsiakohtauksessa,puri kielensä rikki yms :frowning: tilattiin siinä ohikulkijoiden kanssa zirra jolla lähettiin terveyskeskukseen jossa odoteltiin pari tuntia kun ei ne kuunnellu kun selitin et miten se kouristi ja et se alko tunti sen lyrican jälkeen…no “onneks” se alko kouristaa tk:ssa uudestaan sen parin tunnin jälkeen ni sit se vietiinkin zirralla sairaalaan ja mä jäin yksin sinne ihan pihalla et mitä vittuu,luulin et kaveri kuoli tai jotain kun sinne huoneeseen juoksi niin vitusti porukkaa,oli kyllä yks elämäni kauheimmista päivistä :cry:
Ite en ainakaan noihin vapaaehtosesti koske ellei oo pakko…teitä on nyt sit varotettu :confused:

.

Ihan näin lyhyesti jos viihteillä haluaa ja on vetänyt jotain muuta niin ei kannata 300mg yli mennä.

Vastaus kysymykseen: on kokemus, 1 kpl. Kokemustulos: [size=150]paskaa[/size]!! Mitään oloja en saanu siit irti, muuta ku negoja.

Lyrica kun kerran pistää sydämen tykyttää oikeen kunnolla niin auttaako jos samaan aikaan ottaa propralia?

Ot: Jos on toleranssia niin eihän 2,25 g mene minkään myrkytyksen puolelle?

Suurin lääkärien keskuudessa tunnettu toleranssi eli päivittäisannos lyricaa oli yli 7 g…
Tämä tosin Ameriikassa, jossa kaikki on tunnetusti suurta.

Mutta kyllä tuo 2,25g kuulostaa kanssa hurjalta.Normaalisti nistit ottaa kombottaessaan sen 600-1200mg.

Jos ei varsinaista myrkytystä tule, niin varaudu ainakin helvetinmoisiin sähköiskuihin ja nykimisiin…

Annos nousi sitten yhteensä määrään 3,25, mutte tapahtunut mitään erikoista. Jännän sekavuustilan lisäksi tietty. En ole tosin nisti, enkä kombtottanut sitä mihinkään. Toi 7 g kuulostaa kyllä ihan järkyttävältä. :open_mouth:

Siis 325mg vai 3,25g? Tuohon 3,25g:aanhan pitää vetää kolmesatasia lyrikoitakin yli 10 kpl

3,25 g. Se oli neljäs päivä putkeen eli tolet oli noussu jonkun verran.

Lyricoilla jos viihteilee niin kolmantena päivänä on tole jo niin korkealla, ettei sitä kannata edes miettiä ottavansa enää.

True. Tuli todistettua tosssa just. Se on vaan niin perseestä, kun niitä on kaapissa ne eksyy suuhun yllättävän helposti, vaikka jollain tasolla tietää ettei ne toimi. Tai jos haluaa että ne toimii, niin joutu kiskoo sellasen määrän mistä joku muu voisi joutua sairaalaan. :open_mouth:

Samaa mieltä 2.n edellisen kanssa.
Tolet nousee aika nopeasti.
Jos esim. tänään, pitkän tauon jälkeen, ottasin vaikkapa laatan 25mg LYRICOITA, niin huomenna saan kiskoa pari lätkää nassuun eli kuten sanottiin:ei oo kyl järkeä, mutta joteskin ne vain eksyy naamariin mulla(-kin):stuck_out_tongue:
BTW…sanokaapa se LYRICAA vastavaan kemian nimi:se alkoi muistaakseni NEURO-jotn?!

Meinaat varmaan Neurotin lääkettä josta kehitettiin Gabapentin ja Gababentin Actavis ja sittem piru paransi sitä ja lopputulos oli Lyrica. Vähiten haittavaikutuksia on pitkässä käytössä Gabapentissä 3*300mg sitä ja Cymbaltalla sitä tehostetaan, vieroitusoireet alkaa jos nukkuu pitkään. Älkää leikkikö noilla lääkkeillä, siinä käy pian niin että sun tekee niitä mieli loppuelämä. Mulla ei ole väliä koska en koskaan voi niitä lopettaa ja toivottavasti arkkuun pannan tyynynalle loput ky säkällä niitä voi olla hivenen yli kolmen kuukauden satsi ja helvetissä ei apteekissa vissiin muuta ole.

Neurotinta just meinasin.
Kirjoitit muuten ihan asiaa tosta kemian vedosta-it sucks!

Aina jaksaa hymyilyttää Neurokivun heitot Lyricasta.

“Meinaat varmaan Neurotin lääkettä josta kehitettiin Gabapentin ja Gababentin Actavis ja sittem piru paransi sitä ja lopputulos oli Lyrica.”

Voi helvetti, että olen onnellinen, että pääsin tuosta Lyricasta eroon!

Sitten meitä on kaksi, itse vastaavaan tosin olen loppuelämän kiinni.Se ei ole kumminkaan pitkä eika joten hätäkös tässä matalas kaivossa, kyse on enään loppuelämästä ja mitä elämää tämä on. Lääkehuuruissa ja pienessä pöhnässä, antaisin yhden sormen täysin selvästä päivästä ja vaikka puuduttamatta, Reilusti vajaassa vuodessa menee elämä tähän ja toiset vaan leikkii, viihteilee. Voi rauokkoja minkä tien ovat valinneet, tietämättömyyksissään.

uskokaa tai älkää, meitä on ainankin kolme, itsehän lopetin päivittäis käytön jo about: 4-5kk sitten.
ja samoilla linjalla meinaan jatkaa, kun en ota enää känniäkään, niin vittuako sitä tekohumalaakaan
ottamaan jostain kämäsistä lyricoista. näin minä asiat ajattelen omalla kohdallani, ja samalla toivotan
Kannel-niekalle ja Neurikselle onnittelut saavutuksesta ja pysykää ilman jos vaan mahdollista.
toki muillekin jotka päässyt pirun labrassa kehitellyn lyrican pauloista irtaantumaan.
:slight_smile:

ne haittavaikutuksetkin on jo pelkästään jotain niiin yber-överi shaissea, että siitä saatava “hyöty” on
kovin pientä noiden rinnalla. näillä mennään, sano.