Lyrica on kyllä mun kaveri, siitä tulee ihan pimeä olo. Semmonen touhuilufiilis, siivoan ihan innoissani keskellä yötä. Vähän horjuttaa, mutta ei se mitään. Saan tästä liki samanlaiset vibat kuin Texistä ennenvanhaan.
En silti todellakaan suosita ketään tätä kokeilemaan, tämä koukuttaa nopeasti.
Kun mä kysyin LYRICA kemioita, niin lekuri oli aluksi et hmm…kuinhan tuo olisi?
Mä sanoin että mikä maksaa-eihän ne oo ees kolmiokemioita jnpp.
Lekuri että:Ei oo, ei, mutta kun niistä tehdään ns.“mixauxia”.
Enpä lekurilta kysellyt et mitä vatun mixauxia, mut tietääks kukaan mitä tuo ns. mixaus sit niinko on?
Anyway…sain kuiteskin 75mg LYRCOILLE respan, jonka myöh., omasta halustani pudotin 25mg kemioihin.
Toinen juttu:LYRICOILLA on “kiva tapa” vaikuttaa libidon toimintaan!:=p
Kyllä sulla seisoo kokoajan ja Lyrika tekee pieniä pausseja, odota kun täytät 50v nin et halua koskeakkaa naaraaseen. Ei että vie kyvyn vaan menee myös halu koko limanvaihtohommaan, sanoo yli 50v ukkeli joka söi lyrikaa 2*300mg puolivuotta. Vaihto Gababentiniin palautti kyvyn ja kun vielä otettiin Tramal 400mgvrk niin sitte.
nykyään sanasta Lyrica tulee heti ensimmäisenä mieleen sana ‘heitehuimaus’, ei liity mitenkään mihinkään
oli vaan pakko ilmasta totuus julki näinkin yleisellä palstalla. se on jännä. on.
Puhut varmaan satunnaisesta käytöstä, ite aloitin 3*300mg maanantaina niin keskiviikkona ei tuntunu enään miltään. Onneksi tuo myrkky vaihdettiin puolenvuoden käytön jälkeen Gabapentiniin jossa sama tai ehkä vähän paree kivunpoisto mutta ei niin koukuttava kuin Lyrika. Sitä kun aikansa syö ja ne loppuu löydät itsesi sovittelemassa sorkkarautaa apteekin oveen yön hämärissä.
Tekis mieli sanoa että älä uusi reseptiä koska siinä ei ole edes kolmioita niin ne suorastaan tyrkyttää jos myönnäy että oli apua ja lääkäri sitten sanoo että pannaanpa 150mg puoleksi vuodeksi ja tiedöt ettet malta olla niitä syömättä, onneksi ne on kalliita.
Mun piti lopettaa Lyrica 3*300mg ja Tramal 400mg, tramal heti ja Lyrika 150mg 4 päivässä, sen viikon kyllä muistan ja Lyrikan lopetus se oli kun palasin Tramaliin kuukaudeksi ja taas piti lopettaa heti niin eipä isompaa, mieli kyllä teki ja ne niin kivasti piristi. Aamulla kun otti 200mg niin reilun tunnin päästä ei uskaltanu mennä kauppaan ku oli niin hyvällä tuulella että kärryt olis ollu täynnä kaikkea turhaa. Vieläkin kaipaan sitä hyvää oloa ku tuli tunnin puheluita kavereille yms. Joo mutta tosissani olen että älä uusi respaa, hanki se hyvä olo vaikka lenkillä ja suihkun jälkeen parilla oluella.
Se suihku ja kylmä wissy antaa myös sen hyvän olon lenkinpäälle, antasin pikkulillin kädestäni jos voisin juosta koiran kanssa. Onneksi meillä on kohtia jossa saan päästää sen vapaaksi, vaikkei se kauas lähde olen kateudesta vihreä siittä voimasta jonka näkee kun se juoksee. Siilin jos haistaa niin haakee ja tuo mulle että kato mäkin hommasin ruokaa, eikä haanan haa suussa siili on hengetön ja hautaamme sen metsään ja tietty se muistaa paikat ja yrittää kaivaa esiin ku liha on kypsynyt. No niin taas kaukana Lyricasta, se myrkky on tehty Lusiferin labrassa ja itse piru sekoitti alneet, pysy kaukana siittä ja pitkällä käytöllä se vie potensin. Jos tosissaan tarvitset tuon tapaista lääkektä pyydä lääkäriltä Gabapestis pilleritä joka on Lyrikan esiaste mutto niitä syöt respan mukaa koska niillä ei juhlita ja voit lopetta vaikka seinään. hikoilet tiety pari päivää, josei tehoa niin pikkasen Cymbataa päälle aamisin niin illalla pikkuveirari tsss toimii, usko mua vanhaa ukkoa joka on ko keillu nuo kakki max annoksilla. Temppiä alkottumuuteen, sun elämä paranee, eikä pään tarvi olla sekaisin.
En löytänyt noilla nimillä tohtori.fi.stä kumpaakaan, mut kun “kikkailin”, niin onko kyseessä nämä lääkkeet?
CYMBALTA ja GABAPENTIN?!
Itsekkin kun haluaisin irti noista LYRICOISTA, mut pakko saada tilalle jotn lievempää “loiventaan”, ettei tuu kovin hirveitä jälkkäreitä, refloja…
joo oha noit tullu joskus syötyy ja tosi euforine olo tulee ja rento lötkö fiilis tolet vaa nousee aika nopee et ei sit seuraavan päivän toimikkaa enää nii hyvi, sinänsä parempii ku betsot ku ei taia aihettaa riippuvuutta mut kombona aika hyvä setti
Joo nuo ne lääkkeet on GABAPENTIN ACTAVIS ja kun viimeksi pääsi loppumaan niin päivystyksessä ei ollut kuin Gabapentin ja kone ei antanut vaihtaa mutta soittivat sitten jollekkin lekurille joka sanoi että yhden paketin voi antaa, olisivat tehneet lapun jolla olisin saanut lääkepurkin keskussairaalasta haettua että apteekin tytöt kyllä palvelevat ja uusivat pikana respat jos on kiirus ja huima hinta 1.5€ oli viimeksi.