^ whaaatthefaaaak Kait ne aivokemiat sitten on todella paljon erillaisemmat ihmisillä… Millasias määriä olet syönyt ja ihan sellaisenaanko? vaiko alkon kanssa + muiden aineiden? niin tai onko ollut suonensisäisesti kenties jopa käytössä?
300mg x 2 päivässä ahdistuneisuushäiriöön. Sitä vain jos lähtis tiputtelemaan niin en tiedä mitenkä se 600mg päiväannoksesta lähtis menemään. Kuinka nopeasti ja millä annoksilla jne. Voihan se ollakkin että jatkan noiden syömistä, mutta refloja en kyllä varmasti tahdo kun oli niin kuumottavaa luettavaa toisessa Lyrica ketjussa noista pudotuksista.
Ja otan ihan kapselin kokonaisena veden kanssa.
Juu, en oikein itse muista millaista tuon lyrican lopettaminen on, mutta itelläni kumminkin ollut aina useat erilääkkeet käytössä joten en edes ole välttämättä huomannut vieroitusoireita koska jäänyt muiden lääkkeiden alle… itse ainakin lopetin aikoinaan taasen efexorin 225mg annoksen missä oli suunniteltu tiputus 8kk niin suoraan seinään, en vain enään ottanut, vieroitusoireet olikin sitten yksi helvetti vaikka oli xanorit yms vahvat rauhoittavat käytössä lieventämään. Onneksi kuitenkin lopetin heti, en olisi jaksanut kikkailla niiden kanssa enää yhtään kauempaa, enkä olisi voinut aloittaa silloista “voimakasta” kipulääkitystä eli tramalia 400mg/vrk sen lääkkeen kanssa. joten näin järkevämmäksi kärsiä vieroitusoireet ja saada kipuihin hoidon. muuten jos olisi pelkkä efe ollut käytössä olisin silti lopettanut käytön xanorin tai rivatrilin voimin, vaikka vieroitukset olisivat kuinka pahat (Täällä joku ei päässyt tuosta efestä seinään lopettamisesta 3 viikkoon sängystä ylös ja vaimokin joutui ruuan syöttämään sängyssä, ellen taas muistele väärin), joten entiedä mitenkä pahat vieroitusoireet tuosta lyricasta voi saada… eihän mitään lääkettä tietysti saisi lopettaa seinään, pahimmillaan voipi arkkuun meno olla edessä.
^meinasin joskus repee lekuris ku kuunteli tän biisin ennen lähtöä ja lekuri ehdotti lyricaa, voiks lyrican kans ottaa seroquelia ku joutuu seivaa uninameja ku alkaa olee aika finaalis.
Kuulema Lyrica ja ketipiaani ei sodi keskenään, varmstin asian juuri viime pe kun kokeilin weekendinä nukkua Ketipinorin kanssa ja lyrica kuuluu kanssa ohjelmaan…
Taidan olla omituinen, kun tykkään lyricasta. Ei mulla mitään pahaa huimausta/seiniä päin kävelyä, musta tulee vaan tosi sosiaalinen ja energinen. Tänään järjestin vaatekaapit ja tiskasin, kun yksinkertaisesti sanottuna oli kiva olo ettei mikään sitä häirinnyt.
Yksilöllistä tietty tämäkin.
Moi! Mä olen uusi palstalainen, taustalla olen kyllä ollut kauan.
Mulla on taustalla paha bentso- ja opiaatti ,lähinnä kodeiiniriippuvuus ja olen päässyt bentsoista aika hyvin eroon, pitkällä vieroituksella. Pari kertaa vuodessa tulee otettua parin päivän Tenoxkuuri, muuten on mennyt ihan ok. Mä en o käyttänyt alkoholia oikeastaan ikinä, joskus nuorena tietty, mutta se ei ole mun juttuni.
No niin, asiaan: Lyrica.
Oon tietty kuullut paljon tästä, mutta en ole ikinä ennen käyttänyt.
Mulle tuli pari viikkoa sitten aivan tolkuton iskias, en pystynyt kunnolla kävelemään, kivut oli niin kamalat, että jouduin tilaamaan ambulanssin. Sitten sain tuohon kipuun panacodia (oi, entinen rakas suuri pöllyttäjäni) ja Lyricaa. Lyrica auttaa toi hyvin kipuun, mutta siitä tuleva olo on niin mielettömän hyvä, että hain sitä lisää tk-läääriltä, hyvänä perusteena tää kamala iskias. Mutta oikea syy oli se,e ttä tykkään tästä olosta, ja halusin Lyricaa päihdekäyttön. Vaikka jalat on iham makaronina, muuten on sellainen tavallaan leppoisa, mutta eufotinen, pirimäinen olo. Nuppi hiukka puudukssissa. On hiukka vaikea kirjoittaa, menee kaikki kirjaimet ihan sekaisin, jos en lue tarkasti. Tekisi mieli napsia noita koko ajan. Onneksi mula on vaan 28 kappaletta niitä (puolet mennyt tänään).
Mä olen huolissani tästä Lyricasta, etten vaan alkaisi sitä taas haalimaan muualta kun tämä kuuri lopuu. No, olen kyllä käynyt sellaisen rumban bentsojen kanssa, että ehkä tää Lyricatrippailu jää tähän.
PS.Tää oli nyt vähän tällainen avautumiskirjoitus tänne.
Oon tainnut vetää Lyricaa hiukan liikaa tänään, puolen päivä aikaan vedin 5 x 75mg ja sitten nukuin joku 6 tuntia, ja sen jälkeen loput laatasta eli 9 x 75mg pikku hiljaa. Mä oon kyllä ihan kahjo. Rupesi huolestuttamaan tuo määrä, onkohan se vaarallista?
etköhän sä henkiin jää, toleranssi tulee kyl nopee et noilla määrillä ei viihteile kauaa ku ei enää futaa ollenkaa, satunnaisestihan noil voi viihteillä mut jos syö päivittäin nii se on joku 4-5x päivä annos et alkaa tuntumaan.
Mulle ei myöskään tule Lyricasta muuta kuin sekava olo. Ei miellyttävä laisinkaan, mutta ihan ymmärrettävää silti miksi on pidetty lääke väärinkäyttöön. Myös ihmiset reagoivat eri aineisiin eri tavoin.
Kiitos tsempistä silvester tuolla toisessa ketjussa
Mä olen vieläkin jotenkin tönkkönä, pöllyssä, tosi vaikeeta kirjottaa. Ihme olo, tuntuu ihan koko ajan siltä, että pitäisi tehdö jotain, mutta en tiedä mitä. Ja näköaistikin sekaisin.
Nyt ne Lyricat on lopussa, otin viimeisem aamulla klo 6. Ei ole onneksi mitään muutakaan päihdyttävää himassa. Enkä lähde mistään mitään hommaamaan.
Tuo Lyrican veto todisti mulle mun addikdtioni olevankin vielä aika vahva. No, onneksi on aika perjantaina A-klinikalle, silellä kerron tietenkin aina kaiken.
Mutt, mutta, mun teksi mieli nyt kok ajan jotain, Noita yksityislekureita een lähde kiertämään, ei ole rahaa. Muta mitenhän huoemnna kuin tilipäivä?
Tää kuuluisi varmaan johonkin muuhun ketjuun, mutta en keksinyt mihin, Jos joku tietää, ilmoita.
Mikä helvetti siinä on, että vaikka tiedän noitten mömmöjen tuomat olot, ja mulla takana on pitkä bentso- ja opiaativierotus, niin sitten taas yhtäkkiä tulle kaamea halu kaikkeen. Mulla se suurin juttu on Tenox.
Nytkin funtsin, että jos menisi yhdelle lekurille, jolta saa ihan mitä vaan.
Helvetti, miksi, oi miksi tää addiktio on näin vahva kuivien vuosienkin jälkeen?
Minkälaisia kipuja sulla on, Human Punk? Kun tossa toisessa ketjussa kirosit sitä kun joudut olemaan kivuissasi nyt seuraavat päivät.
Niinhän se taitaa mennä että jos joku on tuntunut hyvältä, tulee siihen himo vielä vuosienkin jälkeen. Se miten paljon koet niiden aiheuttavan vahinkoa sulle, määrittävät aika pitkälti sen annatko himolle vallan vai et. Vrt. mikä painaa vaakakupissa eniten.