Lyrica ja kicksit...

Hei

Olen nyt vuoden syönyt Lyricaa todella pahaan ahdistus
Ongelmaani ja tällä hetkellä 2x225mg pvässä

Tänään kuulin ja sain 28pvän välein iteroidun reseptin
Terkkarista koska se on kuulemma niin kuumaa ja haluttua
Katukaupassa…olin ymmälläni…ja kiitos tämän
En voi käyttää hyväkseni sitä että saan loppuvuoden lääkkeeni
Ilmaiseksi…:-/ :frowning:

Joten voitteko ystävällisesti valaista mitä kicksejä
Tuo teille antaa häh!!!

Toki alussa minulla oli viikon verran humalainen olo,
Mutta sen jälkeen…ei ole ollut mielestäni mitään
Viihdearvoja on vedetty jopa nenänkautta ja peräsuppona
Kokeen vuoksi…mutta ei muuta kuin ahdistusta estävä
Vaikutus.

Mutta kiitosta vaan teille että menetän teidän
Väärinkäyttäjien vuoksi minulle kuuluvia etuja!

No sanotaan näin et mieluummin heilun parista lyricasta, kun jostain alkoholista. Ei ne edes ole kovin viihteellisiä, mutta huonoon oloon joskus otan ja joskus on max. kerran kk

kylhän nois rennon olon saa mut(käsittääkseni) pääasiallinen käyttö on buustailla muita aineita esim benzoi ja oppareita, bajatsot tuntu kans ihan mukavasti lyrican kanssa. mulle sanottiin et sirdalud ois kunnon väärinkäyttö lääke mut lyrica ei :laughing:

ymmärrän kyllä boostailijaita itsekin olen harva se kerta lähinnä Espanjassa matkoilla ollessa kokeillut erilaisia comboja…esm 400mg kodea+ 200mg hydroksiiniä+200mg diphenhydramiiniä…ei kyllä mitään vaikutusta ainut että jaksoin rentona olla tolkuttoman pitkän myöhästyneen lennon ajan…

itselläni on todellakin nuo toleranssit niin isot…että en jaksa enää boostailla…viimeinen kokeilu oli marsuilla mutta pieni hallusinaatio seinällä…joo-o

ja siitä että minun pitäisi olla kiitollinen että saan ylipäätänsä mitään lääkkeitä, hoitoa suomalaisesta terveydenhuolto systeemistä, GAD:iini joka rajoittaa elämääni, ja paniikkikohtauksiin joissa olen hetkessä koko kroppa hiestä märkänä vaikka olis −30 astetta…olen toki olen todella tyytyväinen mutta olen paskaakin joutunut kokemaan ja tuo nuo kohtaukset ovat heijastavat kokoaika arkista elämääni…

ei sen vähempää että olisi rahahuolia mistä kaivan rahat [Poistettu hintatietoja -Päihdelinkin moderaattori] Lyrikoihini kun olen työtön tällä hetkellä…muuten olisin saanut 30 pvä joulukuuta satsit maaliskuulle asti siis jos reseptiäni ei olisi iteroitu…niin vakuutettin työterveyshuollossa viime vuonna että se on kiltti lääke jolla ei ole juuroi mitään yhteisvaikutuksia minkään kanssa, eikä viihdearvoakaan initaation jälkeen…

Lyrica jakaa kyllä mielipiteitä sekä viihde- ja lääkäytössä. Itse pidän. Viihteenä todella paljon, ja lääkkeenä ahdistukseen toimi myös.

kiitos fiksusta, empaattitsesta, ja järkevästä vastauksestasi.Tarkennan vielä tilannettani kun en sitä aikaisemmin selkeästi tuonut esille[Poistettu hintatietoja -Päihdelinkin moderaattori]niin silloin se tekee tiukkaa toki omavastuu täyttyy nopeasti.Olisin vain halunnut saada täyden hyödyn siitä…

Bensot ovat todellakin näin pahassa ahdistuksessa mikä minulla on parhaita, ja ei habituksessanikaan pitäisi olla mitään vikaa…

Lihavoinnit Pölösen (itsekorostusta, hyi!). Lääkärisi saattapi olla väärässä, tai kuullut omiaan. Minulle Lyrica ei vaikuttanut mitään, alussa jotain outoja “humpsahduksia” päässä, en muista annosta, mut ahistusta ei lievittäny yhtään. Todennäköisesti on/oli mun kohdal niin, että kun mul oli vaikeampiasteinen bentsoriippuvuus kuin nykyisin ja käytin järkipoisylenmäärin- annoksia (saa a i v a n vapaasti tuomita ja syyttää; tuomitseminen ja syyttäminen ovat ihmisen perus/sana vabaaks- oikeuksia, ei se enää tunnu missään näin paatuneella ihmisellä :unamused: :wink: :slight_smile: :open_mouth: :confused: ) ja yritys oli korvata bentsot kokonaan Lyrical, ei kyl auttanut yhtään mittää.

Te? No tottahan se on, että jos me Väärinkäyttäjät väärinkäytämme, ne, jotka saavat ihan tarpeeseen, toisin kuin olettaen esim.minä, saavat myös seurauksia. Mun kohdal ny vain on niin, että vaikka olen väärinkäyttänyt (bentsoja), lääkkeet on silti tarpeeseen määrätty, ja tarpeeseen edelleen ovat käytössä. Olen kamppaillut ongelman kans hyvin paljon, pyrkinyt hallitsemaan lääkkeet, välil paremmin välil huonommin; olen yrittänyt lopettaa, ollut ilman ja taas lopettanut; nyt sinä pistees, etten kyl ikinä enää katkaise seinään, vaan pyrin haltsaan tän päivän käytön, annos ei ole suurensuuri ja sillä voin pärjätä!! Lisäksi olen kärsinyt Väärinkäyttöni seurauksista erittäin paljon itse, sen vuoksi syytös ny tuntu aika ikävältä… Vaikka se koski tällä erää Lyricaa, eikä sinänsä osu muhun, samoja syytöksiä on esitetty tietenkin koskien bentsoja. Äh :confused: . No joo…

kyllä iteläkin ollut väärin käyttöä nuoruudessa mutta oikeisiin vaivoihin saanut pillerini, suurin syy varmaan benzojen nihkeilyyn on internet kai nyt ei määrätä ryynei ku kaikki tulee tänne kyselee et käyks päähän, vaikka ei se sais estää toimivan lääkkeen saamista, nyt ollut vähä aikaa lyrica käytössä ja mulla poistaa ahdistusta aika hyvin.

NAURAAAAA… .

vittu ku noi kabat sun muut toimiski…
ittelläni tommonen 400kpl… mätänee kaappiin…
täysin turhia…

hassua miten ne on joku saanut
“modedoupiksi” …
hassua…

mutta sillei iohan jees et ei oo mitenkään
hirmu vaarallisii…

nim: psyykaten kohti sekavuutta…
ps: ei ne ole huumeita…

^ Etkö osaa kirjottaa vai mitä helvettiä laitat kolme pistettä joka saakelin lauseen jälkeen?

Tuntuu olevan muuteskin pitkänlaitoshoidon tarpeessa (lisänä koulun uudelleenkäynti, jos edes on käynyt kouluja? tai on vielä koulussa. Muuten tuntuisi olevan ihan tarpeen kirjoituksen vaikka alkuperiaatteiden uudelleen läpikäynti paikallaan).

Mä en kyllä ymmärrä yhtään Lyrican “viihdekäyttöä”, mut jos jonkun mielestä seiniä päin kävely ja sekavuus
ilman minkäänlaista euforiaa on sitä, nii viihteensä kullakin.Ite käytän pakon edessä joskus kun kivut on ylitsepääsemättömiä,ja reissu ambulanssilla sairaalaan oxanest- piikin jälkeenkään ei auta,nii sillon ne ehkä vähän jeesaa olotilaa.

Juu ja silloinkin aloitusannos on aina yli 300mg luokkaa lyricassa, näin anakin mulle sanoi lääkäri vähän yli viikko sitten jos tarvii buustaamaan lääkkeitä kipuun. kieltäydyin kuitenkin kun oxycodon on jeesannut mua parhaiten mitä viimeiset varmaan 40+ eri kipulääkettä. Bubre ei vienyt kauheasti kipuja pois, tramalin kanssa oli jo paljon noita boostaavia ja panacodin kanssa sitten olikin kourakaupalla. Parhaimman kivun lievityksen olen kuitenkin saanut oxanest + bubreyhdistelmällä sairaalassa. nyt ei ole tarvinnut ravata tuon oksikodonin kanssa missään kipupiikeillä kun on reseptillä kotona, kuten oli myöskin bubre + muutkin. koskaan en onneksi ole joutunut turvautumaan kavereihin / kadulta ostettuihin, vaan aina sairaalassa ja reseptillä. Itsekään en ole ikinä ymmärtänyt tuota miten saa lyricalla viihdettä aikaiseksi? Amfetamiinillikaan mitään euforioita saa, paitsi ehkä sitten sitä hyvänolon tunnetta ja energisyyttä? Lsd:t yms luokittelisin melkeimpä turvallisemmaksi vaihtoehdoksi kuin jonkun lyrican rännääminen.

Joo, sautnnainen käyttäjä voi saada ne “lyrica-kännit”, mutta jos on vähänkin pidempää käyttöä takana, niin ei siitä mitään saa. Korkeintaan korostaa vähän opioidien vaikutusta ja pisitää. Jos siis syö jotain 900mg. Ja alkoholin kanssa jos vetelee liuskatolkulal niin käveleehän siinä seiniä pitkin ja konttailee huoneesta toiseen naureskellen, siis jos sitä haluaa, niin… mutta ei se kyllä niin jännää ole läkkeen hintaan nähden. RAhalle parempaakin käyttöä.

Mitenköhän mahtaa käydä kun on lääkityksenä 300mg x 2 päivässä ja se yksi jää siitä välistä pois (kestänyt lääkitys jo noin 8kk).
Että kerkeääkö tulla reflat ennen aamua millon ottaa sitten taas yhden kun edellisillan annoksen on jäänyt ottamatta?

kadee varmaan ottaa puolet kapselista ku on iso annos ja pitkää syöny, tulee nois vähä omituinen olo ku unohtaa syödä annoksen itellä vaa 2x75 mg käytössä ja jonku kk oon syöny noit. joku viisaampi voi vastaa ku ei oo viel itellä hirveesti kokemusta

Oonhan minä jo pitkään miettiny että pitäiskö ne lopettaa kun ne maksaa niin perhanan paljon ja apteekista haen aina sen 3 x 56kpl niin kyllähän se lompakko tyhjenee kivasti. Voi myös olla että ei se enään auta ahdistuneisuushäiriöönkään kun sitä on jo syöty noin pitkään isolla annoksella.

Kyllä mä saan ainakin Lyricoista hyvät olot johtuen varmaan metadoni-hoidosta. Joskus myös kokeillut pirin kanssa ja tuli aika mielenkiintoiset pari tuntia…

Suosittelen, mutta en pelkällä Lyricoilla, siihen tarvitsee muutakin.

Kyllä, mulle ollaan näitä lykätty vähän joka paikassa, tk:ssa useaan kertaan, psykiatreilla ja a-klinikallakin. Tosin aina vaan buusteriksi kipuihin. Siitä en tiedä mihin muilla näitä ollaan määrätty?? kerran mulla oli varmaan pari kk? käytössä nuo 75mg:t. Nyt oltaisiin aloitettu annoksella 300-450+ luokkaa. kieltäydyin kuitenkin kun ei mitkään halvimmat lääkkeet ja pärjään nykyisellä lääkityksellä hyvin, joten en tarvitse mitään lyricaa buustaamaan, nostan sitten itse lääkettä jos tarpeen on, mitä epäilen ellei nyt ihan järkyttävää vauhtia nouse tolet, 1.5kk aikana ainakaan ole noussut vielä yhtään, yleensä tuossa ajassa olen jo huomannut lääkkeen vaikutuksen laskun.

Kuinka isoa annosta syöt ja kuinka monta kertaa päivässä? Ajattelin kun pelkästään alotusannokseksi kipulääkkeiden buustaajiksi olisivat määränneet 300mg+ pari kertaa päivässä…