Eli mieheni on alkoholisti. Sillon tällöin pitkiäkin aikoja suht normaalia alkon käyttöä, ja sitten tulee repsahduksia… Muutama kalja kotona, seuraavana päivänä 6 ja lähtö kaverille, siellä pari päivää, pariksi päiväksi kotiin, ja taas mennään. Mutta nyt kuvioihin tuli jotain “uutta”. Eli, mieheni oli vaihtanut jonkun naisen kanssa numeroita. Ja viestitellyt muutamat viestit. Sain eilen tietää puheluerittelystä, ja auki jääneen Facebook sivun kautta. Kuin vahingossa. En edes epäillyt mitään… Meillä on mennyt ihan hyvin, olen näihin ryyppyreissuihin jo “tottunut”. Päättänyt jaksaa. Mutta nyt tämä.
Mies ei suostunut näyttämään viestejä! Sanoi vain ettei niissä ole mitään; ihan vain kännikavereita ovat ja kuulumiset (krapulan suuruuden) vaihtoivat... Uskonko? Miksei voinut sitten näyttää niitä viestejä?! Heitin ukon ulos. Tänään sovittiin viestien ja puheluiden kautta, lopulta... Mutta mies oli aloittanut juomisen taas, kun luuli etten anna tulla kotiin. Joten ei voinut lähteä ajamaan kotiin. Sanoin että hankkii kyydin tai itse tulen hakemaan. Hän sanoi nyt tämän illan juovansa kun kerran aloitti. VOIKO ALKOHOLISTI OLLA NÄIN ITSEKÄS??! Kun kuitenkin sanoo rakastavansa, ja pelkäävänsä että menettää minut tapahtuneen (väärinkäsityksen???) takia, vannoi että tulee huomenna. (ja uskon sen todella) Mutta mikä ratkaisu? Jää sinne, sen jälkeen kun minä olen antanut anteeksi tämän epäselvän numero/tekstari häslingin...
Toivottavasti saatte jotain selvää tästä tekstistä. Huh. On niin yksinäinen olo, kun kaikki on niin epäselvää. Voinko luottaa ettei mitään tapahtunut? Ja nyt kuitenkin istun kotona yksin, vaikka annoin anteeksi…Ääh! On niin säälittävä olo. Tekisi mieli soittaa ja sanoa, että jääköön niille teille… Vai teenkö tässä nyt kärpäsestä härkäsen? Huomenna selviää paljon, kun ukko kotiutuu, mutta nyt on hävinnyt olo!