N. 365 pvää olutta takana, määrät on huimia, 8-48 päivässä, aika vakio ollu 12 mut viikonloppusin ja juhlapyhinä helposti hurahtaa enemmän. Välillä meni viikollakin lava/pvä heilahtaen. Nainen, alle 40 vuotias, työtön. Täysin selviä päiviä viime vuonna oli 10? Ehkä jopa 20…
365 päivää sitten olin todella hyvässä kunnossa, ylipainoinen mutta olin saanut 40 kiloa tiputettua vuodessa. Sitten jotenkin mopo karkasi käsistä kun miesystäväni alkoi tissuttelemaan. Kaikki kilot tuli vuoden aikana takasin.
En haluu itseäni edes katsoa peilistä, naamaa vielä jotenkin mut kokovartalopeilit on helvettiä. Kunto on nolla (vuos sitte olin jo saavuttanu lähes “huippukunnon”. ) En jaksa tehä mitään, en yhtään mitään, paitsi nostaa kaljatölkin huulille. Vaatteet ei enää mahdu päälle, v’tuttaa kun ei pääse ees ulkoilemaan
Ja miksi nyt tänne päätin kirjoittaa… En siedä itse itseäni enää. 4 olutta on jälellä ja sitten… Niin, mitäs sitten? Uusi vuosi, uusi elämä? Mutta pelottaa ne viekkarit. Eilen join “vaan” 6 olutta ja sätkyilin nukkumaan käydessä. Tänään oon juonu sitten senkii eestä, varmaan 16. Musta ei ees huomaa enää että olen juonut, muutaman kaverin kanssa jutellu ja paria nähnytkin, kukaan ei huomannu mitään…
Kaipaisin nyt neuvoja, kokemuksia, ihan mitä vaan saadakseni itseni kuiville. Vihdoin ja viimein.