Jos keskustelu ja viestien sisällön kommentoiminen ja vastakommenttien esittäminen on mollaamista, niin olkoon minun puolestani. Sinun ketjuistasi olen pyrkinyt kuitenkin pysymään erossa, ja nytkin kommunikoimme S&S:n ketjussa. Esim. “satu-ketjuusi” en kirjoittanut halaistua viestiä, enkä aio kirjottaakaan.
Minusta tuntuu, Samwais, että sinua loukkaa ylipäätään läsnäoloni tällä foorumilla, vaikka kirjoittaisin korulausein ja kukkasin.
Edustanhan kammoamaasi työntekijäpuolta psyk. ja päihdehoidossa, josta olet kaatanut niskaani kiukkua jo viime keväänä.
Olen kuitenkin toipuva päihdeaddikti ja alkoholisti, ja se on se pointti viime kädessä miksi tällä foorumilla olen, niinkuin kaikki muutkin.
Kyllä varmaan kritiikkisi minulle on ihan oikeutettua ja olen aika kauhea bitch, mutta minullakin on oikeus sanoa mielipiteeni ja puolustautua syytöksiin. Ne munat ei anna yksinoikeutta teille miehille antaa kritiikkiä muille.
Mielestäsi siis se huutelu on sallitumpaa sinulle kuin minulle. Sitä paitsi en ole huutelemassa “joka väliin”, vaan kirjotan itse asiassa vain niihin ketjuihin joissa on minua kiinnostava aihe.
Jos sinua ottaa päähän se että tiedän jostain asiasta jotain, en voi sille mitään.
Aika monet täällä kommentoivat viestejäni ja ovat samalla ihan kavereita. Harvat täällä kimppuun käyvät vaikka viestejä kommentoisivatkin.
Lisäksi täällä on monia jotka ovat eri mieltä kanssani jostain asiasta, ja ovat silti ihan kavereita siinä määrin kuin netissä voi olla.
Selvä. Minä annan nyt kritiikkiä sinulle. Olet tekelmässä harva se päivä lähtöä foorumilta ja pyyhit viestejäsi pois. Et voi silti kirjoittaa ihan mitä tahansa ajatellen että pyyhit sen kohta pois kuitenkin.
Viestisi vaikuttavat muihin ihmisiin, ja se vaikutus voi jäädä vaikka viestit pyyhkisitkin.
Ja katso; viesti ilman ainuttakaan vastakysymystä. Varmaankin nyt tähän ketjuun rientää nyrkit pystyssä iso joukko muitakin kaksilahteisia riemastumaan että “Haa! Taas se kauhea akka on riitelemässä jonkun kanssa”, mutta saatte pitää hauskaa ihan keskenänne.
Mä lähen nyt sinne uimaan. Adios.