Varmaa tästäkin löytyy ketju mut empä löytänyt, eli onko kyseisestä lääkkeestä mitään iloa viihdekäytössä?
Määräsivät kerran 50mg levozinia nukkumiseen mut en montaa päivää ottanu sitä. Loppui siihen ku eräänä aamuna lähdin pyöräl kaupoille ja kaaduin ku olin yön jäliltä vähän pöhnäs. Loput heitinki sit vessanpöntöstä alas. En ikinä enää suostu syömään kyseistä lääkettä. Hyi hemmetti
Se vähän riippuu mikä on sun käsitys viihdekäytöstä… Mun mielestä Levozin on henkinen pakkopaita, mulla on niitä muutama varalla pirilaskuja tms. varten. Mutta ei levareilla paljoa viihteillä!
Levozin on karmeinta myrkkyä mitä oon koskaa syöny, ainut oikeutus sen olemassaololle on että sitä syömällä saa kyl bentsoreflat/krapula-ahdistuspaniikit/psykoosin/pirilaskut pois mut tilalle tuleva zombikoomavalveunipainajaishelvettipaskatokkura on niiiiiiiiiiin perseestä ettei sanat riitä kuvaileen. Pidän noita muutamaa varalla äärimmäisiä hätätiloja varten mut viihdekäyttöön noista ei todellakaa ole ja lääkinnällinenki rajottuu just noihin hätätapauksiin ku meinaa tosissaan flipata ja ei ole mitään rauhottavaa/tainnuttavaa/turruttavaa saatavilla. Kaiken lisäks tol paskalla viel kestää tollaset 3h ennenku se alkaa vaikuttaa, mut mikäs siin ku vastineeks vaikutus kestää sen 20 tuntia eikä oo todellakaa kivaa sinä aikana…
Unilääkkeeks suosittelen seroquelia/ketipinoria, vaikka sen tuoteselostees sanottiin samat jutut ko levareiski nii itelle ainakaa seroquel ei o mitää sivuvaikutuksia aiheuttanu, siitä en kyl tie sit auttaako se pirilaskuihin/bentsorefloihin/psykoosiin yms, ei o tullu viel testattua, mut kyl se antipsykootti kuitenki on ja se nousee jo 45 minuutis…
mulle levozin määrättiin psykalla ollessani, ainoana tarkoituksena pitää mut sängys…
kun ei kertakaikkiaan mitään mahollisuutta mihinkään järkevään tekemiseen sen aikana…
2 vkoa joka helvetin päivä 2 pilleriä, joten ei oikeen tarkkoja havaintoja mitä siel tein. kokoajan unessa? Sit sain viel kotiin lähtiessäni 3 kk kuurin mukaan, reipasta.
kuulin vasta jälkikäteen mitä paskaa se oikeesti on, kyl ne vähä kalliolassaki ihmetteli et miks mulla niitä oli,
mut ei nekään kieltäny mua käyttämästä niitä joka päivä unilääkkeeks…ja seuraava aamu oltiinkin ihan koomassa…
sen mä muistan et hirveitä painajaisia näin siihen aikaan ja et silmistä näki et kaikki ei oo ok, mut autol silti ajelin…
Ja noita syödessä pitää muistaa käydä säännöllisesti verikokeissa koska se muistaakseni syö punasoluja aika tehokkaasti verenkierrosta. Kerran kuukaudessa ku käy tarkistuttamassa ni se on ok. En oo ite tarvinu noita. Vaikka lääkäri joskus niitä mulle ehdotti. Mut kaikkia pillereitä ei kandee syödä mitä viikon aikana tulee vastaan. Ei ainakaan tän tasosia myrkkyjä viihteeseen.
Kerran söin kun ei ollu viel omaa unilääkjitystä eikä uni suostunu tulee millää, kaverin mummon lääkitys ja kaveri anto yhen yhen ja sano et voit olla aika delannu huomen noh joo olin AIKA delannu seuraavana aamuna ku lähin viel kouluu oli ekan tunnin jälkee pakko käydä terkal ku tyylii nukahtelin pystyy tuli vielä sen päivänki iltana uni sillee et sammuin vaa… en kyl ite löytäs minkäänlaista viihde käyttöö kutsuttii niit sen mun kaverin kaa norsunkaatajiks enkä kyllä toista ottais…
levareita&savuja pistää pääkopan aika jumiin.
Mulla on nyt osastojakson aikana tuo unilääkkeenä ja ihan hyvin oon nukkunu, en kylläkään muista millä annoksella sitä mulle annetaan… mutta hyvä unilääke siihen nähden että pitkään oli ollu ihan mahotonta nukkua mutta nyt on nukuttanu ihan kivasti kuhan vaan päättää asettua.
Niin ja ei ole ollut pöhnää seuraavana päivänä, ainakaan häiritsevää, mopolla olen liikuskellut kylillä päivisin asioilla että saa vielä näillä leveysasteilal skarppina olla kun voi olla jäistä tietä vaikka välistä on jäätöntä…
Mutta tosiaan, eipä ole käynyt mielessäkään viihdekäyttöpotentiaali vaikka jotain bentsoahan tuokin on.
Ai. Noinhan tuo näyttäisi olevan niinkuin sanot. Tuli jostain syystä yhdistettyä tuo johonkin muuhun.
Mutta joo, 5mg annoksella siis (tänään kun kuulin tuon mikä mg) tuota tällä hetkellä annetaan ja tähän asti kuutena päivänä mitä oon nyt syöny toiminu hyvin eikä tunnu hidastavan aamulla liikkeellelähtöä.
Mikäs se mielialalääke muuten on nimeltään joka on aikuistenoikeesti benzopohjanen.?
Sisältää jotain mietoa bentsoa. Katkolla yks kaveri sai niitä aina aamusin.
^Jep joku triptyl se tais olla… kuulin vasta n. kuukausi sitten et tollassii bene-pohjasia
mielipide lääkkehitä on olemassa. kaikkee ne keksii
mInkä verran tota levoziniä uskaltaa kerralla syödä, siis ihan unitarkoituksessa/rauhottavana? itellä on noit 25mg purkillinen… Hiukan on ruvennu tulee aamujumitusta.
Syö vaikka puolikas, tai neljäsosa.

Mun mielestä Levozin on henkinen pakkopaita
QFT! Kuten kaikki muutkin neuroleptit, ehkä ketipinor/seroquel poislukien.
Niin joo, ja alkoholi + Levozin on tappava yhdistelmä, kuten moni muukin neurolepti alkoholin kanssa.
Kiitos! Kun tosissaan ton yhen 25mg:n kun vippaa naamaan muitten nappien lisäks niin vooisin nukkuu jonku 14h koomassa, mut se ei oo kauheen kivaa. Aamulla on kuula ihan jumissa… ja sit tulee iltaisin nappipäissään tehtyy kaikkii asioita mitäei aamulla muista tai jos muistaa niin ihmetelee kuten esim. viime yönä tilailin postimyynnist kaikkee ihan outoa kamaa
Mul on ollu aikoinaa määrättyn unilääkkeeks 5mg ja se oli just hyvä. Kerran otin 25 vai 50mg ja olin valvon; nukuin joku 14h (ikinä nukkun 8h pidempää), mut herätettii ja menin nukkuu joku 10+h päälle.
Kaveri otti noit satasia joku 5-8 ja se ei pysyn ees sohval, ei saatu mitää selvää ja meinas lähtee rattii. Pakotettii jäämää yöks ja viäl kolmen päivän päästäkii pomo epäili et sil oli flunssa ja heitti sen kotii lepää . Aivot toimii mut kroppa ei. Mä en tajua ikinä miks yhtee aikaa jengi oikee hinku noit
No en nyt pelkästään veikkaampa että muilla mömmöillä oli isompi osuus… mutta kaikkee järjetöntä mä saan yleensä just aikaan jumituksessa… kummallinen reaktio. mulla menee useempi tunti ennenku levari tipauttaa, edes zopinoxin kanssa.
Nyt mun fiksu lääkäri oli sitä mieltä et mä voisin syödä levareita 50mg joka ilta, ja jo kasin aikaan pitäs ottaa!!! Menin lääkekontroliin siinä toivossa et olisin saanu jotain ei niin jumittavaa- mutta toisin kävi! Ei hemmetti… onneks kahen viikon päästä’ uusiks aika, pakko löytyy muu ratkaisu. Mitäköhän kannattais tilalle ehdottaa? Aika hyvin oon saanu ite vaikuttaa… Toi ainakin vetää mut ihan jumii ja antaa yöunta 15 tuntii…
Nyt mun fiksu lääkäri oli sitä mieltä et mä voisin syödä levareita 50mg joka ilta, ja jo kasin aikaan pitäs ottaa!!! Menin lääkekontroliin siinä toivossa et olisin saanu jotain ei niin jumittavaa- mutta toisin kävi! Ei hemmetti… onneks kahen viikon päästä’ uusiks aika, pakko löytyy muu ratkaisu. Mitäköhän kannattais tilalle ehdottaa? Aika hyvin oon saanu ite vaikuttaa… Toi ainakin vetää mut ihan jumii ja antaa yöunta 15 tuntii…
Kauhistuttava aine. Tulee zombie olo pariks päiväksi, enkä tarkoita “hyvää” zombie oloa.
Ylläolevalle, pyydä vaikka remeronia se nukuttaa mukavasti tai neuroleptejä. Älä ainakaan bentsoja.
Parina iltana oon ottanu 2x15mg oxamin ku on ollu pakko nukkua… Stella 10mg ei auta enää mitään. Iltalääkkeenä menee seroquel prolong 300mg. Mutta nuo levarit ei kyllä ole mun juttu! täytyypi pistää tuo remeron korvan taakse, thanks