Leponex ja sen vaikutus

Mitenköhän vaikuttaa tuo Leponex jos ottaa 50mg. Tippuuko tuosta ihan täysin? Kannattaako mennä valmiiksi sänkyyn makaamaan? kui paljo väsyttää jne
Mulla menee myös ketipinor sertralin opamox ja imovane. onko pahoja yhteis/haittavaikutuksia.ihanaa jos viitsitte jelppiä!

Käsittääkseni tuo Leponex on vielä Levozinistakin voimakkaampi lääke, joten luultavasti tiputtaa aika nopeasti ja pitkäksi aikaa. Ja saattaa olla tuon muun lääkityksen päälle myös vaarallista.

Enpä usko vaaralliseksi noiden muidenkaan kanssa - itselläni oli saman psykiatrin määräyksestä yhtäaikaa verrattavanlaisesti Leponex+Ketipinor+Diapam+Sertralin+Zolpidem.

Ei taida sitten olla viihdekäyttöarvoa? :cry:

Joo, en voi suositella leponexia ainakaan viihdekäyttöön.
Minulle on kerran laitettu kyseistä lääkeainetta alkoholijuomien sekaan. Itse en tästä mitään tiennyt.
Alle tunnin sisään olin siinä kunnossa että en päässyt sängystä ylös. tuntui että kieli turpoaa suussa ja puhuminen on vaikeaa. Nukuin / olin hyvin sekavassa tilassa 1,5 vrk.
Muistikuvat ko. ajalta on hyvin vähäiset. Seuraavana iltana tutun toimesta sairaalareissulle.
Älä kokeile…

Okei en taija edes kokeilla. Annan omistajalle takasin ja meen reenaa ja otan panacodia hedarii ni eiköhä sitä huomiseen jaksa :neutral_face:

Erittäin hyvä päätös! :slight_smile: En voi kyllä kenellekään suositella…

Joo eipä ole Leponexilla viihdearvoa.Ite jos otan vaan 25mg nii nukun ja sit oon seur. pvän ihan väsynyt.Kerran otin 150mg pöhkölaskuihin,nii en enää osannu puhua/kävellä.V**un pelottavaa…Ja vaikka olisi kuinka isot tolet bentsoihin nii ei auta asiaa.
Mut toisilla voi olla hyväkin lääke,niillä joille se on määrätty.

Skitsofreniaan oiva lääke.

Pakko vastata tähän, miten määrittelette viihdekäytön? Toiset pitävät hitaista, kuten subu ja opiaatit, toiset taas tykkäävät nopeista kuten piri ja essot. Toiset haluavat vain olla sekaisin, itse uskon, että leponexilla saa mukavat notkut oikealla annostuksella.

Niin, vetäähän jotkut butaaniakin viihdekäyttömielessä… Ehkä se voi olla pahassa psykoosissa olevalle “viihteellistä” että harhat häviää, muuten en kyllä näe miten kukaan voisi saada yhtään mitään irti jostain neurolepteistä :unamused:

Kyllä mäkin pidän hitaista, enemmän kuin nopeista, ja valitettavasti vähän liian paljon, mutta enpä mä neuroleptien vaikutusta millään tavoin opparinotkuihin pysty yhdistämään. Päinvastoin; ensinmainituista tulee hirveä olo ja viimeksi mainituista hyvä olo.

Leponex, tuo köyhän miehen heroiini :laughing: . Melko köyhä ja epätoivoinen saakin olla, jos Leponexista lähtee joitakin oloja hakemaan ja vieläpä opparinotkujen tyyppisiä :laughing: :unamused: :open_mouth: :mrgreen: .

Pahaan skitsofreniaan ihan pätevä troppi, tosin sekin määrätään yleensä vasta jos miedommat leptit ei tahdo tehota tarpeeksi. Kyseessä on todellinen henkinenpakkopaita ja rasittaa elimistöä sekä psyykettä todella rankalla kädellä pitkäaikaisessa käytössä.

Leponexia ja opparinotkuja verratessa olisi aivan sama kuin vertaisi oloja missä olet hirveässä krapulassa ja bentzorefloissa lepositeissä jossain pimeässä rottia vilisevässä kellarissa vs indica painotteinen jointti huulessa, lämpimässä vaahtokylvyssä hyvän seksin jälkeen rakkaasi kanssa… On turvallinen, sisäisesti lämmin ja euforinen olo.

Mutta kai me ihmiset ollaan niin erilaisia, että joku noistakin joitain yhteisiä piirteitä löytää :mrgreen:

Tutuillani ollut käytössä vain ja ainoastaan psykooseissa. Amfetamiinilla monet aiheutettu ja jäänyt äänet päälle… Levozinia voidaan määrätä unettomuuteen vaikeissa ongelmissa kun kaikki muu on kokeiltu… Täällä siis, Leponexia en ole kuullut kenenään saavan ilman harhoja… Etenkin ääniharhoihin tuntuvat toimivan hyvin… Harmi että amfenkäytön jatkaminen käynnistää äänet uudestaan… Tuo lääke tuntuu toimivan tarpeeseen sivuoireista huolimatta… :neutral_face:

Leponexia en ole kokeillut, mutta minulla on ollut viimeiset 7 vuotta risperidoni-lääkitys (2 mg / vrk) psykoosijaksojen ehkäisyyn (sain ekan psykoosini 22-vuotiaana kun olin turhan stressaavassa työpaikassa). Tuo risperidoni on Leponexin tavoin epätyypillinen neurolepti (sitoutuu dopamiinireseptorien lisäksi myös 5-HT2A-reseptoreihin aivoissa).

Risperidoni tuntuu ainakin auttavan kivasti unensaantia, jos otan koko päivän annoksen juuri ennen nukkumaanmenoa… Mitään ihmeempiä sivuvaikutuksia ei ole ollut painonnousua lukuunottamatta. Joillekin toisille kyllä tulee hyvinkin ikäviä sivuoireita, ks. fi.wikipedia.org/wiki/Akatisia .

Kerran keksin kännipäissäni kokeilla, millainen olo tulisi jos vetää kerralla 6 mg Risperdalia… Oli vähän zombi olo seuraavana aamuna, mutta ei tuostakaan annoksesta minulle mitään ihan karmeaa fiilistä tullut. Mulla on tosin Aspergerin syndrooma, joten aivokemiani ei välttämättä reagoi noihin aineisiin samalla tavalla kuin ‘normi-ihmisellä’.

Ei noita neuroleptejä kyllä kukaan varmaan viihteen vuoksi vedä… Koe-eläimetkin reagoivat väkisin annettuun neuroleptiannokseen ‘rangaistuksena’, toisin kuin esim. bentso- tai opioidiannokseen.

Leponexista lähtee hyvät unet.
200mg 8 tuntia, noin
300mg 10 tuntia

alta tunnin kuluttua tipahdat saman tien,

haittavaikutuksina väsymistä ja kuolaamista. paskat reflat pidemmän käytön jälkeen ( pahoinvointia, vilutärinöitä, oksentelua )

^Mitä jos pidättäisiin edes tämä neurolepti pelkästään niissä oikeasti hankalissa mielenterveydenhäiriöiden ongelmien “hoidossa”.

Tämän myrkyn kanssahan joutuu käymään aina välillä ottamassa verenkuvan kun vaarana on, että immuniteettipuolustus romahtaa hengenvaarallisesti :mrgreen: Vittu mikä zombi-lääke ja kemiallinen lobotomia!

Kemiallinen lobotomia indeed. Ei lisättävää. :smiley:

jonku 3 pv piriputken jälkee heitin 50mg leponexin naamariin… ei ollu järkevää, vaikka uni kyllä tuli!
sittenku heräsin, en tiiä nukuinko monta päivää, mutta aivan vitummoiset harhat, ääniharhoja ja näin mun kämpillä kavereita, hengailivat tyyliin 5minuuttia mun kans ja hävisivät…
myöhemmin kysyin näiltä ketä “näin” täällä että olivatko käyneet, eivät olleet.

ihan vitun paskaa myrkkyä, heittäkää vittuun! ellette oikeesti tarvii, skitsofreniaahan toi lääke on tarkotettu… :unamused:

^ Ei mulle sentään tuollaisia harhoja ole Leponexista tullut, mutta ihan hirvittävää painajais-unihalvaus-koomaa se “uni” tuon myrkyn avulla on ja sehän kestää :angry: . Oletko varma, etteivät nuo sinun harhasi olleet juuri unihalvausharhoja, varsinkin, jos ne eivät kestäneet kovin pitkää aikaa kerrallaan ja tulivat nimenomaan herätessä? Vaikka kylläpä ne unihalvausharhatkin pirun voimakkaita ja eläviä voivat olla :open_mouth: .

Jee, jee! Mulla olisi Leponexia kaapissa :stuck_out_tongue: . Yhhyh :angry: . Joskus tuota on ollut pakko vetää, kun en ole saanut millään muulla lääkkeellä/keinolla nukutuksi ja psykoosi on kolkutellut uhkaavasti ovella tai oikeastaan jo saanut jalkansa oven väliin, mutta on tuo vain sellaista saatanan myrkkyä, että sitä ei kyllä ota, kuin äärimmäisessä hädässä. Ja ko. aineen suosittelua tällä foorumilla voisi mode suitsia aika rankalla kädellä, kun vähemmänkin vaarallisten aineiden suositteluun tai ihan vain “suositteluunkin” puututaan :wink: .

Skitsofreenikoille Leponex on okei, mikäli eivät saa mistään muusta lääkkeestä riittävää apua, mutta ei se heillekään suinkaan haitatonta ole.