mulle sanottiin katkolla, yksi päihdehoitaja että älkää Ikinä ottako leponexia
tai muuta rinnakkais lääkettä. näin olen myös toiminut. anti-psykoottisia lääkkeitä
otan vasta siinä vaiheessa jos tulee sellanen tila kuin dextromethorphanista
selvinpäin. on mulla yks ystävä, joka joutuu ottaan kyseisetä lääkettä, mutta
tarpeeseen, koska selvinpäin (ilman lääkitystä) hänestä tulee ns.uus-natsi, +
näkee Hitlerin istuvan vieressään kokoajan, ja käskevän listiä ystäviään, mm. minutkin
tämä kyseinen harha-hitleri oli nimeltä oikein kutsunut murhaamaan raa’asti,
yksityiskohtia myöten… enkä ole meidän kaveripiiristä ainoa henkilö, jonka tämä
hitleri on pyytänyt/käskenyt listimään. eli ei tätä lääkettä kandee ainakaan
“nukahtamislääkkeenä” alkaa käyttämään, niinkuin arvauskeskusksen lääkärit yleensä yrittää
tyrkyttää unettomuuteen, koska bentsojohdannaiset " saattavat aiheuttaa riippuvuutta",
näin ainakin tulevia ja nykyisiäkin lekureita on käsketty potilaalle kertomaan
ja näin ohjeistamaan, ja tämä kaikki (tai ainakin osittain) on nämä väärinkäyttäjät
saaneet aikaan
Mitä vittua? Eiköhän se lääke jota terveyskeskuslääkärit määrää unettomuuteen ole Levozin? Joo sitäkin käytetään psykoosiin, mutta ei ole mikään niin helvetin paha myrkky kun Leponex. Toi Leponexhan on ihan törkeä myrkky, eikä todellakaan pitäs käyttää muuta kun psykoosipotilaille ja niillekkin kokeillaan muut miedommat ja vähemmän haitalliset antipsykootit ensin. Toi on skitsojen ns. viimeinen oljenkorsi.
Käsittääkseni tollasta hoitoa ei todellakaan alota terveyskeskuslääkäri vaan on oltava erikoislääkäri → psykiatri. Toi lääke voi aiheuttaa veren valkosolujen määrän vähenemistä, että verikokeita pitäis ottaa ennen alottamista ja aina kk välein. Jatkohoidossa voi varmaan määrätä tota yleislääkärikin, mutta ei se nyt voi tollasta hoitoa aloittaa tosta vaan.
^^/^ Enpä mäkään ole koskaan kuullut, että Leponexia määrättäisiin ihan terveysasemilla johonkin unettomuuden valitteluun . Sitä saatanan Ketipinoria ne kyllä ovat lykkimässä kaikille, joita vähänkin valvottaa tai ahdistaa
. Eipä sekään, vaikka onkin hyvin mietoa leptiä, mikään oikea lääke noihin vaivoihin ole. No, vanhat ja kunnollisen näköiset rouvashenkilöt kaiketi saavat benzoja ilman suurempia ongelmia, mutta muut ovat ilmiselviä väärinkäyttäjiä :mrgreen: . Paitsi mä en ole, koska saan benejä
.
Mulla tuota Leponexia+muita HC-leptejä on sen vuoksi, että mä olen ollut ajoittain pahastikin psykoottinen, vaikkei mulla mitään skitsofreniaa olekaan, ja jos mulla jää päälle totaaliunettomuus, niin siinä on äkkiä helvetti valloillaan . Vaikka vihaankin leptejä, niin mieluummin silti katkaisen niillä alkavan psykoosin, kuin sekoan tyystin. Tosin noissakin tapauksissa käytän leptejä vain hyvin lyhyen aikaa, eli max. 2 vrk.
Joo kyllä täs ketjussa on nyt mennyt jauhot jengillä sekasin. Unettomuuteen ei Leponexia määrätä se on varma. Muita leptejä joo.
^ Noh, totta puhuen joillain lekureilla on niin kummallisia ja mielivaltaisia aivotuksia noissa lääkitysten määräämisissään, etten mä mitenkään tyystin mahdottomana pitäisi sitäkään, että Leponexia määrättäisiin pelkkään unettomuuteen, mutta mitenkään yleistä tuo ei todellakaan ole, TOIVOTTAVASTI.
Skitsofreniahan on Leponexin käyttöaihe, eikä Leponexia kuuluisi skitsoillekaan syöttää, mikäli jokin muu lääkitys suinkin toimii, mutta onpa tuota myrkkyä silti määrätty muillekin, kuin skitsofreenikoille, esim. allekirjoittaneelle.
jep. leponexia ei määrätä unettomuuteen, vaan skitsofreniaan. efekti on silti erittäin syvä ja pitkä uni. itse tipahtelin kesken leffateatterinäytöksen kun on niin kovaa tavaraa.