Lempparisanontoja, ja sanoja jotka tuovat hyvän tuulen?

aluksi kuiskaten: just…nO[size=150]I[/size][size=200]N[/size]

Niinkin yksinkertainen sana, kun juoppolalli sai tänään hymyn kasvoilleni. Myöskin sana lullahdella on oikein mukava, myös L-kirjaimella alkava sana lisempää on ihan mukava :slight_smile:

ripustautua riemun riepuun

liisautua onnen kyytiläiseksi

talloutua orgasmista littanaksi

pyyhkiytyä onnesta valtamereen

pakahtua ilosta päärynäksi

En tiedä onko lemppareita tai tuleeko niistä sellasia, mutta keksin noita sitä mukaa kun kirjoitin ylös…

Peittelemättön hyvän mielen ja puhtaan turvallisen olon tuo sanan raha fyysinen toteutus ja käteenistuva, käteistyvä tuntuma.

Sanoja:

Pumppernikkeli :smiley:

Välihousut , tosin emmätiä käyttääks kukaan. Siis tota sanaa…

Sanontoja, hmmm…:

Ja siihen ei ole kellään nokan koputtamista!!!

Ugh! :smiley:

Asiahan ei tietysti sinulle kuulu. (Väännös ei-lempparista: Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta ja päläpälä annanpa täsä silti muutaman PYYTÄMÄTTÖMÄN neuvon, joita et tarvi, koska tiedät muutenkin. ARrrrgggh :laughing: )

hyysätä, hätyyttää, hamuilla, haaveilla, hallinnoida, hujanapupu, leipomuksia

Niitä on niin paljon, ehkä satoja tai tuhansia. Suomen kieli on mahtavaa
ja jotkut italialaisetkin ovat sen huomanneet. Tai aasialaiset populat.
Mut suomiräppääjänä fakin cheappi… joo

joo ei kyl tasan mene nallekarkit <= siinä taas 1, vaikka se jotakuta ärsyttäiskin.
Tällä kielellä voi tehdä mitä vaan ja keksiä uusia sanoja ja sanontoja,
yhdistellä vanhaa ja uutta ja taivutella hassusti ja luoda
uusi tyyli ja ilmaisussa ei vain ole mitään ylärajaa.

Molempi parempi.

Sen verran tuota tulee viljeltyä(Myös IRL), että kai se aika lemppari on, kun en sitä edes mitenkään tuskallisena koe :smiley: . Ympäristön kärsimyksestä en tiedä, enkä kyllä piittaakaan :smiley: :smiling_imp: .

[size=150]päristä,[/size] sanoinka mä jo sen. Olkoonkin kuin naurettava ja teinimäinen tahansa.

Only difference between mens and boys is the price of toys.

Niin tott :sunglasses:

Pulitissi sekä kullimuna saavat hilpeälle tuulelle. Tiedä sitten miksi sanathan ovat ihan hölmöjä :slight_smile:

hyvä sitniin, jos se todellakin on hyvä sit niin, eikä vain “hyvä” sit niin…

Pyllysivellin, Vaikka en oikestaan edes tiedä mitä tuo tarkoittaa. Kuulostaa vaan asianyhteydessä hassulle, kun joku manaa jotakin asiaa tuolla sanalla.

Palkankorotus

hepuli, kärhämä, tumpelo, sinapinsyöjä, joku nuhanenä, viilipytty, lauhkea lammas, lehmän hermot

pöljä, enkä tarkoita tätä yhtä (1) pöljää täällä, vaan tuo sana lienee pohjoisen vuosien peruja :laughing: ja
vieläkin käytössä jatkuvasti eli ei näistä murrerasitteista eroon pääse ja sanoista tulee sellanen sekakäyttökoktaili.
Biisisanoituksista mm. termi kasteiset niityt unenlaakson, jotka ovat tehokkaasti karkoitettu mun elämästä ja

[i]Yhdessä kuljetaan, päivän kirkkauteen
Tiellä jonka varrella kasvaa villejä lupineeja

Ja sä tulet mua vastaan. Tartut käteeni
Tiellä jonka varrella kasvaa villejä lupiineja

Sulle punaiset ruusut on joku tuonut huoneeseen
Vielä olen kovin väsynyt mies, vaivun uneen uudelleen

Yhdessä kuljetaan päivän kirkkauteen
Tiellä jonka varrella kasvaa villejä lupiineja

Ja sä tulet mua vastaan. Tartut käteeni
Tiellä jonka varrella kasvaa villejä lupiineja[/i]

Pallivaha, tuhero, Tolkun Mies

[i]toosa, syherö, onkalo, autuus, perhoslaakso, kasteisten niittyjen vavahteleva paimentyttö, lankeemus panemisen yllä,
varjot jotka liikkuvat tahtiin ensikäden tiedon, he ajoivat/tappelivat/dokasivat/naivat/nukkuivat öisin- fraasi,

Johnilla oli seksin ja huumeiden täyteinen elämä,[/i] jota nimmari mb kantoi sigunaan ja sen hältä pöllin, nyt vasta tunnustan.
Mut ihan kaikki jutut maailmassa on enempi tai vähempi “lainattuja”, ei ole alkuperäistä,
jonka voit osoittaa olevan ehdottomasti plagiaatiovyöryn ulkopuolella. Taruhahmo Jessekin kertoili tarinoitaan joko toisen hahmon kuultuina huhuina tai jonkun muun satunnaisen jokapaikan kuljeksijan keksittyinä vakiojuttuina.

Länsi, luode ja lounas, eli kaikki l:llä alkavat ilmansuunnat. En tiedä miksi, lällällää :stuck_out_tongue: . Ehkä olen vähän mielenvikainen :smiley: .

mulla on tätä vaikka kuinka paljon/ei rajoituksia/voit bunkata sviitissä toistaiseksi/ota mitä haluat/mitä sais olla

paljon rahaa, enemmän hyvää seksiä ja parempi mieli

Paskan määrä on vakio :smiley: .